dit.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:08 schreef Dennis101 het volgende:
Bel de ING op, dan hoor je dat vanzelf.
Je moeder is een pauperquote:Op woensdag 25 april 2012 18:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dit ziet er behoorlijk 'echt' uit pauper
Medewerkers van Incasso Buitendiensten wel. Die krijgen vaak van te voren een schema met wie ze moeten bezoeken evenals de papieren. Maar ik zou voor de zekerheid de bank zelf bellen.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
ING gebruikt geen 06 nummers. Fake dus.
Die staat tenminste niet al maanden rood pauperrrrr.quote:
Poep praten als je iemand niet eens kentquote:Op woensdag 25 april 2012 18:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Die staat tenminste niet al maanden rood pauperrrrr.
Ga eens werken en leer met geld om te gaan!
Ik sloop die negerquote:
Eerlijk gezegd heb ik er niet echt aandacht aan besteed omdat ik het in juni wil aflossen.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:14 schreef Lienekien het volgende:
Klopt het dat je al vaker het verzoek hebt gehad om je tekort aan te vullen en dat je niet hebt gereageerd?
Dat is vrij dom, daar geen aandacht aan besteden.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:16 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ik sloop die neger
[..]
Eerlijk gezegd heb ik er niet echt aandacht aan besteed omdat ik het in juni wil aflossen.
Waarheidquote:Op woensdag 25 april 2012 18:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is vrij dom, daar geen aandacht aan besteden.
Interpartes is de volgende stap.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:13 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Medewerkers van Incasso Buitendiensten wel. Die krijgen vaak van te voren een schema met wie ze moeten bezoeken evenals de papieren. Maar ik zou voor de zekerheid de bank zelf bellen.
Verder kan het best fake zijn want volgens mij is Interpartes de incasso dienst van ING.
Ik kan hierna sowieso niet meer rood staan dus dat komt goed. Eind mei ben ik klaar met mijn opleiding en begin juni ga ik in dienst bij mijn huidige stagebedrijf.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:43 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik zou het gesprek trouwens goed voorbereiden open en eerlijk zijn. En documenten laten zien waarin je inkomsten staan en dergelijke en een plan waarin je kan laten zien dat het inderdaad is opgelost in juni. (ik denk dat je doelt op vakantiegeld?)
Ze sturen een medewerker niet voor jan met de korte achternaam. Met zulke mensen kan echt wel gepraat worden. Daarnaast zijn bedrijven min of meer verplicht mee te werken en schappelijk te zijn.
Ps. als je echt verstandig bent hef je rood staan daarna ook gewoon op
Jij ziet de buitendienst van de ING als mannetjes in een regenjas met hoed en zonnebril van telefooncel naar telefooncel rijdend?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
ING gebruikt geen 06 nummers. Fake dus.
Nee, maar wel een normaal 0900 of 0800 telefoonnummer gebruiken.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:59 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Jij ziet de buitendienst van de ING als mannetjes in een regenjas met hoed en zonnebril van telefooncel naar telefooncel rijdend?
Waarom? Waarschijnlijk is dit gewoon het rechtstreekse nummer van de man/vrouw die hem gaat bezoeken.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee, maar wel een normaal 0900 of 0800 telefoonnummer gebruiken.
Alles wat je op de foto niet ziet staat er niet opquote:Op woensdag 25 april 2012 22:40 schreef 02626 het volgende:
ook apart dat de brief niet getekend is..
niet op naam is gesteld etc.. slechts geachte client..
Staat verder het kvk nummer van ING op het brief papier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
google de naam van de medewerker ook eens op linkedin ofzoquote:Op woensdag 25 april 2012 22:55 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Alles wat je op de foto niet ziet staat er niet op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |