quote:r&b kan me niet genoeg afgezeken worden . . .
Op maandag 29 juli 2002 13:37 schreef LoekB het volgende:
Het valt me op dat er hier ongelooflijk veel mensen zijn die een hekel aan r&b/rap/hiphop hebben. Zijn er nog mensen die er wel van houden? Ik heb eigenlijk niet zo veel zin om deze muzieksoort genadeloos afgezeken te laten worden hier...
quote:Ja hoor ik ben wel in voor een beetje R&B...
Op maandag 29 juli 2002 13:37 schreef LoekB het volgende:
Het valt me op dat er hier ongelooflijk veel mensen zijn die een hekel aan r&b/rap/hiphop hebben. Zijn er nog mensen die er wel van houden? Ik heb eigenlijk niet zo veel zin om deze muzieksoort genadeloos afgezeken te laten worden hier...
quote:Roken & Blowen?
Op maandag 29 juli 2002 13:39 schreef -Spoon- het volgende:[..]
Ja hoor ik ben wel in voor een beetje R&B...
quote:
Op maandag 29 juli 2002 13:40 schreef Magic666 het volgende:[..]
Roken & Blowen?
r&b zuigt grote tijd
quote:je haalt de woorden uit mijn mond.....
Op maandag 29 juli 2002 13:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
liefhebbers van R&B (moderne) hiphop en rap zullen zich eens moeten afvragen waarom iedereen het verschrikkelijk vindt. Het zal toch wel aan de(arrogante) houding van de 'artiesten' moeten liggen. Vergelijk het eens met de vaak down to earth mentaliteit met menig rockartiest (daar bedoel ik niet kane,di-rect of limp bizkit mee) of voor mijn part DJ of elektro-God...
702 vind ik leuk (vooral omdat ze relatief onbekend zijn), steelo is één van de geniaalste nummers aller tijden, maar is dat rap of r&b?
P. Diddy vind ik een waardeloze lul, die geen enkel stukje muziek in zijn platen zelf heeft verzonnen, maar is dat rap of r&b?
Ja Rule vind ik een hersenloze schreeuwer met een stem als een slecht draaiende slijptol, maar is dat rap of r&b?
Alicia Keys is een knappe meid met een fantastische stem, maar is dat pop of r&b?
quote:Ik dacht dat het om de muziek ging.
Op maandag 29 juli 2002 13:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
liefhebbers van R&B (moderne) hiphop en rap zullen zich eens moeten afvragen waarom iedereen het verschrikkelijk vindt. Het zal toch wel aan de(arrogante) houding van de 'artiesten' moeten liggen. Vergelijk het eens met de vaak down to earth mentaliteit met menig rockartiest (daar bedoel ik niet kane,di-rect of limp bizkit mee) of voor mijn part DJ of elektro-God...
Wat kan mij het rotten of de maker van een lekker singeltje een sympathieke knar is of niet?
quote:doet me goed om het een keer met je eens te zijn
Op maandag 29 juli 2002 13:43 schreef Magic666 het volgende:[..]
je haalt de woorden uit mijn mond.....
quote:
Op maandag 29 juli 2002 13:40 schreef Fvdlaar het volgende:
Yep, ikke wel hoor. Maar geen zin om in dat andere topic te reageren, die mensen hebben gewoon geen smaak.
quote:Ik ben de ergste niet..... maar voordat sommige dat door hebben.....
Op maandag 29 juli 2002 13:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
doet me goed om het een keer met je eens te zijn
quote:kom op... een imago aanmeten heeft geen ene fuck met muziek te maken.. als muzikanten dat imago doorvoeren naar de muziek dan hoeft het voor mij allemaal niet meer... maar ben dan ook kritisch... iets wat andere mensen die voor hun muziek moeten betalen ook eens moeten zijn..
Op maandag 29 juli 2002 13:44 schreef Vibromass het volgende:[..]
Ik dacht dat het om de muziek ging.
Wat kan mij het rotten of de maker van een lekker singeltje een sympathieke knar is of niet?
Klaar is je standaard R&B/hiphop artiest. In de clip laten rijden in een dikke benz en laten zingen op een ozo slecht gecoverd nummer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |