Voor sommigen is dat al een kunstquote:Op woensdag 25 april 2012 18:27 schreef KomtTijd... het volgende:
Wel met proprietary lasagnemix, overigens.
Da's wel een nadeel ja.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:44 schreef MissMSX het volgende:
Ik kook amper nog met zakjes/pakjes/potjes. Veul te zout
Huuuuuuuuuuuuuuquote:Op woensdag 25 april 2012 18:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Da's wel een nadeel ja.
Gelukkig ben ik mijn huisgenoot gewend die er het liefst nog 3 boullionblokjes en een half potje zout achteraan gooit, dus ik vind het meestal wel meevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
[semantischediscussiemodus] Lasagnequote:Op woensdag 25 april 2012 18:50 schreef Tegan het volgende:
Lasagna. Pakjes doe ik ook niet meer, maar opzich is het wel te eten, sommigen dan.
Ik gebruik tegenwoordig 1/3 of 1/2 van de aangegeven hoeveelheidquote:
Ik gebruik het eigenlijk alleen nog als ik het niet goed vind smaken, dan wordt het eetbaar.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik gebruik tegenwoordig 1/3 of 1/2 van de aangegeven hoeveelheid
Hahaha, ja dat ken ikquote:Op woensdag 25 april 2012 18:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik gebruik het eigenlijk alleen nog als ik het niet goed vind smaken, dan wordt het eetbaar.
Nasi is een van de makkelijkste dingen om zonder pakje eetbaar te hebbenquote:Op woensdag 25 april 2012 19:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik doe ook wel vaak als ik nasi ofzo maak, dat ik gewoon de helft van zo'n pakje gebruik en de rest zelf op smaak breng.
Nu ben ik wel erg benieuwd naar jouw receptquote:Op woensdag 25 april 2012 19:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nasi is een van de makkelijkste dingen om zonder pakje eetbaar te hebben.
Hoe weet jij dat nu weer.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:04 schreef KomtTijd... het volgende:
Nasi volgens Tegans recept is ook lekker ja. En niet zout.
Rijst koken. Een kipfilet opbakken, in ministukjes snijden of plukken. Knoflook, ui, (evt. gember, laos, peper) in pan met beetje olie tot het glazig is. Dan doperwten uit de vriezer, mais, prei oid erbij tot droog/gaar. En dan rijst erdoor scheppen tot hij droog/rijst bruinig begint te worden. Zout erdoor. Zoiets. Maar je kunt eindeloos varieren met vleessoort en groentesoort. Er kan bv. zo'n voorgesneden nasi-pakket door. Gebakken ei in reepjes erdoor is ook lekker bv.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu ben ik wel erg benieuwd naar jouw receptb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |