quote:Op woensdag 25 april 2012 16:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kan alleen maar in de VS, zoals gewoonlijk.
Zeker vaker veel gepest vroeger!quote:Op woensdag 25 april 2012 16:13 schreef _KurtCobain het volgende:
Terechte klacht.
Ik snap sowieso niet hoe dit soort mensen leraren kunnen worden, paar uurtjes martelen en dan de dood in jagen die mensen.
Is dat hier aan de orde...nee dus. Slaat helemaal nergens op, reageer dan niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:18 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Ja en eigenaren van kinderdag verblijven doen ook niks met kinderen.....alleen in de VS?
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Zeker vaker veel gepest vroeger!
Alleen in de VS zeg jij? hier in Nederland kunnen al die instanties/scholen er ook wat van hoor.. :xquote:Op woensdag 25 april 2012 16:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kan alleen maar in de VS, zoals gewoonlijk.
Ik was vroeger een pester.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Zeker vaker veel gepest vroeger!
Spreek je uit ervaring?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:19 schreef 666ONYOURCRUCIFIX het volgende:
[..]
Alleen in de VS zeg jij? hier in Nederland kunnen al die instanties/scholen er ook wat van hoor.. :x
Ja, ik heb zelf autisme en door een trauma die door de school komt kan ik nu niet meer naar school waar dus ook mijn kans op een baan later vervliegt.. van de week werd ik gebeld en zeiden ze dat ik nooit meer naar school kan.quote:
En dit moeten wij geloven?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:29 schreef 666ONYOURCRUCIFIX het volgende:
[..]
Ja, ik heb zelf autisme en door een trauma die door de school komt kan ik nu niet meer naar school waar dus ook mijn kans op een baan later vervliegt.. van de week werd ik gebeld en zeiden ze dat ik nooit meer naar school kan.
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:38 schreef Lithia het volgende:
Soms zijn KLB topics serieus. Ga ergens anders grappen maken over autisten.
Mijn grap wordt denk ik best gewaardeerd door autisten. Ze zijn heel nauwkeurig met de grammatica regels en zo.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:38 schreef Lithia het volgende:
Soms zijn KLB topics serieus. Ga ergens anders grappen maken over autisten.
Ja want dit is echt, en bedankt maar weer voor het laten zien voor hoe begripvol de mensheid is.quote:
Dit heeft niets met begripvol te maken. Je omschrijft het alsof alle schuld bij de school ligt, waar er 2 vechten ligt de waarheid in het midden.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:44 schreef 666ONYOURCRUCIFIX het volgende:
[..]
Ja want dit is echt, en bedankt maar weer voor het laten zien voor hoe begripvol de mensheid is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |