SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. A celebrity spin-off, Celebrity MasterChef Australia, began airing from 30 September 2009.
Season 2 of MasterChef Australia premiered on 19 April 2010. The second season aired through the week at 7.30 pm, half an hour later than the original timeslot of the first season. The winner of the 2010 series of MasterChef wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The third season of MasterChef Australia went to air in 2011. The season was won bySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Now the fourth season is back in 2012 to entertain and inspire like never before! It all begins Sunday May 6 @ 7:30pm on Channel 10
http://www.masterchef.com.au
Adriano Zumbo's Croquembouche
[ Bericht 4% gewijzigd door Isabeau op 25-04-2012 22:57:06 ]![]()
Nog 11 dagen te gaan en dan eindelijk seizoen 4! Nog geen datum voor de NL uitzendingen ervan, dus dat wordt zoeken op internet gok ik
Ik vind deze MC een stuk interessanter dan de NL-versie.
Wie oh wie volgt het ook?![]()
Ik ben nog bezig om seizoen 2 op net5 te volgen.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:05 schreef Estolan het volgende:
Nog 11 dagen te gaan en dan eindelijk seizoen 4! Nog geen datum voor de NL uitzendingen ervan, dus dat wordt zoeken op internet gok ik
Ik vind deze MC een stuk interessanter dan de NL-versie.
Wie oh wie volgt het ook?![]()
![]()
![]()
ja zag die ook laatst langs komenquote:Op woensdag 25 april 2012 16:10 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig om seizoen 2 op net5 te volgen.![]()
op internet kan je alle 3 de seizoenen wel downloaden, in ieder geval zonder reclame en NL edits
Afgelopen weekend was de Launch Party in Australie, alle deelnemers bij elkaar, staan leuke foto's op FB ervan![]()
Ik ben een fan van de Australische versie. Geweldig! Het enthousiasme en de betrokkenheid van jury en deelnemers spat er vanaf.
Ik hoop dat seizoen 4 wordt uitgezonden hier!Alleen met zelfspot kun je overleven...![]()
POTVERDOMME!!
Ik ben deel 1 en 2 aan het volgen en zie in de OP wie de winnaars zijn!!!!![]()
![]()
Haal dat weg alsjeblieft, is echt niet leuk!! Jezus....Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Ik heb nog geen idee. S03 was klaar ergens okt 2011 in NLquote:Op woensdag 25 april 2012 16:31 schreef Tezz het volgende:
Ik ben een fan van de Australische versie. Geweldig! Het enthousiasme en de betrokkenheid van jury en deelnemers spat er vanaf.
Ik hoop dat seizoen 4 wordt uitgezonden hier!
Ik hoop dat er een Aussie ze upload![]()
![]()
Staat op Wiki, de Site zelf en is al in NL volledig uitgezonden. Dus spoiler overbodig lijkt mij...quote:Op woensdag 25 april 2012 16:48 schreef FutureFairytale het volgende:
POTVERDOMME!!
Ik ben deel 1 en 2 aan het volgen en zie in de OP wie de winnaars zijn!!!!![]()
![]()
Haal dat weg alsjeblieft, is echt niet leuk!! Jezus....![]()
Doe toch maar voor degenen die het nu volgen en hiervoor hebben gemist (zoals ik!!!). Niet zo eigenwijs doen ajb.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:50 schreef Estolan het volgende:
[..]
Staat op Wiki, de Site zelf en is al in NL volledig uitgezonden. Dus spoiler overbodig lijkt mij...
Ik lees expres niet de wiki en site en dacht dat dit gewoon een fanpage was waar je deel 4 aankondigt, en dat zullen vast meerdere mensen denken.
Ben toevallig nu ook aan het kijken, ben echt boos
En schrijf als je er een spoiler van maakt ajb boven dat de winnaars in de spoiler staan.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Als ik dat doe krijg je geouwehoer dat het intro zuigt, klote is, spam etcquote:Op woensdag 25 april 2012 16:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dacht dat dit gewoon een fanpage was waar je deel 4 aankondigt, en dat zullen vast meerdere mensen denken.
Het zijn nu HH in NL, dus tja oud nieuws
Kate heeft 2weken geleden haar boek uit gebracht
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2012 16:57:46 ]![]()
Spam kan het niet zijn, tenzij je aandelen erin hebt maar dat lijkt me niet.
De intro kan beter zuigen dan dat je het voor mensen flink verpest.
Volgens mij geniet je hier wel van....Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Seizoen 2 isnu voor de tweede keer aan het kijken.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!![]()
Dan moet je het niet lezen!quote:Op woensdag 25 april 2012 17:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Spam kan het niet zijn, tenzij je aandelen erin hebt maar dat lijkt me niet.
De intro kan beter zuigen dan dat je het voor mensen flink verpest.
Volgens mij geniet je hier wel van....
Ik ga geen rekening houden met mensen die HH kijken
Anders kan ik ook niks posten over de kookboeken van Adam & Kate, enz![]()
Hier zijn we beide fan van MC australia alsmede Junior MC Australia! Veel leuker dan de nederlandse programma's![]()
+1quote:Op woensdag 25 april 2012 17:46 schreef sjanette het volgende:
Hier zijn we beide fan van MC australia alsmede Junior MC Australia! Veel leuker dan de nederlandse programma's![]()
seizoen 2 vind ik echt het leukst!
Kijk nu ook beide seizoenen op tv.
ps. las laatst een artikel hierover..
http://www.watoday.com.au(...)4.html?asid=ac2b6e92
pss. de jury is gewoon ontzettend leuk!
[ Bericht 37% gewijzigd door Tooto7moe op 25-04-2012 20:27:25 ]Lijnen doen we na onze dood!
http://safranaargana.blogspot.com/![]()
George![]()
Hij is zoooooo cutequote:
Ik juist S3, leukere groepquote:Op woensdag 25 april 2012 20:05 schreef Tooto7moe het volgende:
seizoen 2 vind ik echt het leukst!
Kijk nu ook beide seizoenen op tv.
ps. las laatst een artikel hierover.. ga het even opzoeken
pss. de jury is gewoon ontzettend leuk!
S1 was lomp. Altijd geklaag over elkaar![]()
Ik kreeg het gevoel niet echt zo bij S3, daar was geen Callum bijquote:Op woensdag 25 april 2012 20:27 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ik juist S3, leukere groep
S1 was lomp. Altijd geklaag over elkaar
S1 had idd veel geklaag en was een beetje teveel gericht op de onderlinge relaties. En toen had je die irritante dame bij de jury.. zo vervelend.
S3 heb ik nog niet helemaal gezien, had er destijd enkele afleveringen van gezien.Lijnen doen we na onze dood!
http://safranaargana.blogspot.com/![]()
Ja dat was echt een MUTS!quote:Op woensdag 25 april 2012 20:29 schreef Tooto7moe het volgende:
S1 had idd veel geklaag en was een beetje teveel gericht op de onderlinge relaties. En toen had je die irritante dame bij de jury.. zo vervelend.
S3 heb ik nog niet helemaal gezien, had er destijd enkele afleveringen van gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |