quote:dit is misschien wel en betere manier dan eerst
Op dinsdag 24 september 2002 21:32 schreef schwa78 het volgende:
Ik heb een nieuwe manier van stemmen bedacht voor op mijn website.Daarvoor heb ik voor het eerst in mijn leven in PHP geprogrammeerd. Op mijn pc werkt alles naar behoren...
Doet ie het bij jullie ook en hebben jullie nog suggesties?
URL: http://www.dutchwomen.nl/test.php
quote:Ik blijf beide methodes naast elkaar gebruiken.
Op dinsdag 24 september 2002 21:36 schreef Da_Koen het volgende:[..]
dit is misschien wel en betere manier dan eerst
Maar ik ben blij dat je het een verbetering vind...
Geen foutmeldingen of onduidelijkheden?
Weet iemand trouwens een goede naam voor deze manier van stemmen? Ik kom niet verder dan 'Celebrity Shootout', maar ik heb liefste een Nederlandse naam...
[Dit bericht is gewijzigd door schwa78 op 24-09-2002 21:59]
quote:Ik heb ff die radiobuttons aangeklikt en dat werkt allemaal
Ik heb een nieuwe manier van stemmen bedacht voor op mijn website.Daarvoor heb ik voor het eerst in mijn leven in PHP geprogrammeerd. Op mijn pc werkt alles naar behoren...
Alleen zou ik die plaatjes wat meer hi-res doen, want zo was het af en toe best moeilijk kiezen.. (foto's waren wat onscherp)
quote:Het zijn plaatjes die normaal gesproken 400 bij 400 pixels zijn. Ik heb ze met een php script on-the-fly laten resizen tot 200x200 om ruimte en bandbreedte te besparen. Ik zal nog eens kijken of ik er iets op kan verzinnen.
Op dinsdag 24 september 2002 22:07 schreef slakkie het volgende:Alleen zou ik die plaatjes wat meer hi-res doen, want zo was het af en toe best moeilijk kiezen.. (foto's waren wat onscherp)
quote:Vleesmarkt
Op dinsdag 24 september 2002 21:51 schreef schwa78 het volgende:
Weet iemand trouwens een goede naam voor deze manier van stemmen? Ik kom niet verder dan 'Celebrity Shootout', maar ik heb liefste een Nederlandse naam...
quote:Nope, gewoon helemaal in notepad gemaakt.
Op dinsdag 24 september 2002 14:08 schreef sop het volgende:[..]
Alle
Heb je die site in CU2 gemaakt?
Persoonlijk zie ik niet waarom je frame borders te verstellen zijn. Je site is nogal druk en de plaatjes lelijk (maar dat laatste is mijn mening).
Je specs oproepen in een frame is prima, maar dan wel met dezelfde layout en niet die van tweakers. Gebruik in dat geval dan een nieuw window (target="_blank").Al met al heb je denk ik nog een hoop te doen/leren
Dat ik een hoop te leren heb weet ik, is mijn eerste website
Voor vergelijking: de oude lijkt heel erg op een andere van mij: weblog: logkoning, maar die ligt even stil.
quote:Kleine suggestie, volgens hebben alle plaatjes (en thumbnails dezelfde grootte) geeft dat dan ook in je imgs tags weer met width en height, dat voorkomt dat geschuif van de pagina als je naar de volgende gaat.
Verder leuke site
quote:Staan daar nou vaak blikken knakworsten en pakken suiker op de achtergrond?
Op woensdag 25 september 2002 16:57 schreef Ketel_1 het volgende:
Ik heb ff een layout gemaakt voor de website van een bedrijfje (winkel), het daarna in HTML gezet. Maar aangezien ik de inlog gegevens voor de server waar-ie op moet komen nog niet heb doe ik het nu nog maar ff met een screenshot van m'n IE venster. Wat vinden jullie van de layout en wat kan ik er nog aan verbeteren?
quote:nee
Op woensdag 25 september 2002 17:44 schreef fatbenny het volgende:[..]
Staan daar nou vaak blikken knakworsten en pakken suiker op de achtergrond?
quote:Toch
het is een foto van een schap uit de winkel
Maar ik zal ook even je site behandelen:
Je lay-out is duidelijk, maar doet wat grof aan het grote lettertype.
Ik zou het wat verfijnder proberen te maken.
Ik vind 'home' in het witte gedeelte niet zo mooi staan, zou ook wat verfijnder mogen.
En watermerk in combinatie met dit plaatje komt niet goed uit en maakt het onrustig.
Je zou ook kunnen overwegen om de titel 'De Heul Henge...etc' in het midden boven het witte gedeelte te zetten of net iets breder te maken zodat er meer balans in komt.
Dat was het
edit: Oh ja en nog een keer de url van mijn site klik zodat jullie hem niet vergeten te beoordelen
[Dit bericht is gewijzigd door fatbenny op 25-09-2002 21:55]
[Dit bericht is gewijzigd door Norjee op 26-09-2002 21:59]
Een site-je (groot is het niet, ik geef het toe) voor iedereen met een mening over muziek. een soort 'maak het of kraak het' in sitevorm bestaat in Nederland nog niet (of ik heb iets gemist.....) en leek me leuk. Een soort aanvulling op mijn andere site, waar het niet zo goed tussen pastte. Commentaar graag. Te rood, of kan het nog best wel?
quote:Ik denk dat die kleuren echt hinderlijk worden na een tijdje. Ik heb zelf op mn website een achtergrond kleur (www.oling.org) die ook best fel is. Maar aan de andere kant; vernieuwend is het wel; dus ik zou zeggen :: give it a go!
Op woensdag 25 september 2002 22:07 schreef Norjee het volgende:
blaat
quote:Geen hoofdpijn, ontzettende hoofdpijn
Ik ben begonnen aan een nieuwe site en ik wou nu frisse felle kleuren gebruiken (idee is een ringtone / sms site.. dus het lijkt me dan geen goed plan om met stemmig grijs aan te komen zetten), dat felle is gelukt, maar ik vraag me af of mn bezoekers geen hoofdpijn gaan krijgen als ik deze kleuren aanhoud
quote:- Bij zowel Logsubmit en Reacties houdt het linkerframe wel diverse opties, bij Stats is alleen Home mogelijk (is opzicht geen probleem uiteraard, maar toch...).
Op woensdag 25 september 2002 21:12 schreef fatbenny het volgende:
edit: Oh ja en nog een keer de url van mijn site klik zodat jullie hem niet vergeten te beoordelen
quote:Is wel erg fel zo vind ik... Kan je niet beter de achtergrond rustig houden, en dan felle knoppen e.d. toevoegen?
[afbeelding]
quote:- Ik vind je andere site rustiger om te zien, maar dit kan zeker
Op donderdag 3 oktober 2002 12:52 schreef postinggirl het volgende:
http://members.lycos.nl/acma
quote:Ik zou andere kleuren gaan zoeken, want dit soort frutsels klik ik nog binnen de seconde weg.
Ik ben begonnen aan een nieuwe site en ik wou nu frisse felle kleuren gebruiken (idee is een ringtone / sms site.. dus het lijkt me dan geen goed plan om met stemmig grijs aan te komen zetten), dat felle is gelukt, maar ik vraag me af of mn bezoekers geen hoofdpijn gaan krijgen als ik deze kleuren aanhoud
ik ben er wel 3 uur mee bezig geweest.... ach tis voor een lan en hij is redelijk overzichtelijk en snel....Nothing Fancy tho
Maar een beter gastenboek is er voor de rest niet te krijgen. Hij is voor zeg maar 90 % aan je site aan te passen, door zelf html te schrijven en zo, en andere gastenboeken bieden dat niet. Die overige 10 %....Dat kan ik ook niet helpen.
Op die andere pagina, die over de 'nieuwe platen', heb ik er inmiddels een aanduiding boven gezet dat er om te reageren op 'comment' geklikt moet worden. Ik heb zwarte mouseovers geprobeerd, maar om de een of andere reden pakken die daar niet op.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 03-10-2002 15:10]
quote:Het bedankmailtje (ik had zowaar een werkend adres ingevuld...) is weer wel geweldig. Ik heb wel zo het idee dat je hem zelf niet had opgesteld, maar het idee alleen doet het hem al...
Op donderdag 3 oktober 2002 14:59 schreef postinggirl het volgende:
(Antwoord op een paar posts geleden) Klopt, helaas kan ik sommige Duitse aanduidingen niet veranderen in dat gastenboek.Maar een beter gastenboek is er voor de rest niet te krijgen. Hij is voor zeg maar 90 % aan je site aan te passen, door zelf html te schrijven en zo, en andere gastenboeken bieden dat niet. Die overige 10 %....Dat kan ik ook niet helpen.
Hallo PokerFace!
Vielen Dank, daß Du in mein Gästebuch geschrieben hast.
Schau´ doch mal wieder bei unserer Homepage vorbei!
MfG,
Postinggirl
Homepage: http://members.lycos.nl/acma
(ik wist niet of je wist dat je dit verstuurde, dus ik meld het maar even)
(Lijkt me duidelijk dat ik hier niet om een sitecheck vraag)
quote:Dat was ik dus vergeten uit te vinken bij de opties. Toekomstige mensen die in dat gastenboek zullen schrijven zullen het niet meer zien.
Op donderdag 3 oktober 2002 16:35 schreef PokerFace het volgende:[..]
Het bedankmailtje (ik had zowaar een werkend adres ingevuld...) is weer wel geweldig. Ik heb wel zo het idee dat je hem zelf niet had opgesteld, maar het idee alleen doet het hem al...
Hallo PokerFace!
Vielen Dank, daß Du in mein Gästebuch geschrieben hast.
Schau´ doch mal wieder bei unserer Homepage vorbei!MfG,
Postinggirl
Homepage: http://members.lycos.nl/acma(ik wist niet of je wist dat je dit verstuurde, dus ik meld het maar even)
Toch vind ik het eigenlijk best grappig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |