Hoe moet weer eens geupdate worden. Iemand suggesties??
Uiteraard kun je het ook gewoon proberen en bekijken als je geen toestel hebt.
URL: http://www.i-questo.com/converter/
Wat vinden jullie hiervan?
quote:Ziet er grafisch zeer goed uit
Op dinsdag 30 juli 2002 18:44 schreef TheMarco het volgende:
Voor de i-moders onder ons ben ik bezig geweest met een image processor site. Met deze site kun je elk denkbaar image bestand omzetten naar een voor i-mode geoptimaliseerd gifje. Je kan ook bestaande gif animaties verkleinen/tweaken om ze geschikt te maken voor een i-mode toestel.URL: http://www.i-questo.com/converter/
en je maakt gebruik van DHTML perfect
thnx.
Doe het gewoon ff
http://www.vonk-ms.com/gp4hotlaps/design.jpg
Het wordt een site waar mensen zich kunne reggen en dan zo hun grand prix 4 hotlaps kunnen uploaden met een soort van competitie idee er achter. Ze kunnen dus punten verdienen als ze sneller zijn dan de rest.
De site zal database driven worden waarbij ik het zo wil gaan maken dat inprinciepe alles automatisch gebeurd (dus iemand load een tijd up en die zal dan overal in de site waar die tijd terug komt worden geplaatst.
Anyway, dit is dus alleen nog maar het design wat ik nu heb. Ik denk dat iedereen wel een idee heeft waar wat komt, maar ik zal toch nog even wat uitleggen.
onder "latest" komen de 5 laatst toegevoegde tijden te staan en rechts onder login kun je al deelnemer inloggen om tijden te uppen en je profiel te wijzigen.
In het vak headlines zullen de nieuwtjes komen te staan.Dat was het zo'n beetje... feedback wanted
ps: die text "demo" zal in het echte design natuurlijk niet zitten
quote:check... Wil er nog wel wat aan doen, moet alleen ff kijken wat precies... Maar de site wil ik pas zo rond januarie echt online gooien, heb dus de tijd
Op dinsdag 30 juli 2002 20:22 schreef dadinanduZ het volgende:
Heb er tot nog toe weinig op aan te merken. Zou alleen nog iets aan die witte achtergrond doen. Is wel erg kaal zo..
quote:Rot toch eens op met die k*t site van je
Op dinsdag 30 juli 2002 21:11 schreef haaahaha het volgende:
-edit: link removed-
Er staat GEEN spam!
[Dit bericht is gewijzigd door slakkie op 07-08-2002 12:09]
quote:ik zat maar naar dat logo'tje te kijken maar er kwam nix..
bleek er een popup te komen, maar die wordt automatisch uitgezet door m'n popup stopper
[Dit bericht is gewijzigd door slakkie op 07-08-2002 12:09]
quote:irriteer je je aan mij?
Op dinsdag 30 juli 2002 22:13 schreef CrashOne het volgende:[..]
Rot toch eens op met die k*t site van je
Er staat GEEN spam!
Tweakzone.nl is de naam, hier proberen we mensen dingen uit te leggen op een simpele manier hoe ze bepaalde activiteiten die men aan de computer wil veranderen uit te leggen.
Bijvoorbeeld het partitioneren van je Harde Schijf, prima uitgelegd in een duidelijke nederlandse tutorial, of fdisk, wordt hier gewoon voor jou in het nederlands uitgelegd.
En hier zijn nog tal van tweaks, nieuws, tutorials ...etc etc te vinden.
Laat even weten wat je ervan vind, ideeen of suggesties zijn altijd welkom.
Heeft een collega gemaakt
quote:Strakke site, alleen moet je wel ff de kleur van de schuifbalk aanpassen, want nu is het verschil niet echt te zien!
Op dinsdag 30 juli 2002 19:32 schreef ThA_DeViL het volgende:
Bij deel 3 had ik hem ook al neer gezet, maar toen heeft niemand hem even gechecked. Kan nu wel iemand hem checken???thnx.
quote:Ik heb der eerlijk gezegd geen fuck op tegen, ik zou je een lintje willen geven en de site gaat in mijn favorites... maar ik weet niet wat de 'baasjes' hiervan denken
Op maandag 05 augustus 2002 13:33 schreef BobaFett het volgende:
Kunnen jullie deze site ff checken?Heeft een collega gemaakt
quote:Ik wil je bij deze vragen om onmiddelijk te kappen met het via deze weg promoten van je website. Lees de FAQ, dit topic is NIET bedoeld voor spam.
[Dit bericht is gewijzigd door slakkie op 07-08-2002 22:10]
Dit is template voor mijn aankomende personal sites. Geen van de links doen het.
quote:Ziet er leuk uit
Op woensdag 07 augustus 2002 22:04 schreef KHz0r het volgende:
http://www.z-netonline.com/personalDit is template voor mijn aankomende personal sites. Geen van de links doen het.
quote:Zit er een klein beetje uit als een ripoff van Tweakers. Verder ziet het er wel informatief uit, misschien kleuren veranderen omdat ik het een beetje saai vind.
Op vrijdag 02 augustus 2002 00:52 schreef Spooty het volgende:
www.tweakzone.nlTweakzone.nl is de naam, hier proberen we mensen dingen uit te leggen op een simpele manier hoe ze bepaalde activiteiten die men aan de computer wil veranderen uit te leggen.
Bijvoorbeeld het partitioneren van je Harde Schijf, prima uitgelegd in een duidelijke nederlandse tutorial, of fdisk, wordt hier gewoon voor jou in het nederlands uitgelegd.En hier zijn nog tal van tweaks, nieuws, tutorials ...etc etc te vinden.
Laat even weten wat je ervan vind, ideeen of suggesties zijn altijd welkom.
Welk proggie heb je gebruikt om de layout te maken?
quote:Het ziet er een beetje rommelig uit. Misschien moet je de plaatjes wat scherper of gladder maker (bijvoorbeeld het logo, plaatje rechtsboven, navigatie etc). Verder is het font gebruik een beetje onregelematig. Misschien zou je in het midden ook een sans-serifed font moeten gebruiken?
Op dinsdag 30 juli 2002 18:02 schreef The_Comeback-kid het volgende:
De link van de website van onze volleybalclubHoe moet weer eens geupdate worden. Iemand suggesties??
Welk proggie heb je gebruikt voor de layout?
quote:Mag niet
Op maandag 05 augustus 2002 13:33 schreef BobaFett het volgende:
Kunnen jullie deze site ff checken?Illegale Site
Heeft een collega gemaakt
quote:Ik klik op show latest conversion, krijg ik dit:
Op dinsdag 30 juli 2002 18:44 schreef TheMarco het volgende:
Voor de i-moders onder ons ben ik bezig geweest met een image processor site. Met deze site kun je elk denkbaar image bestand omzetten naar een voor i-mode geoptimaliseerd gifje. Je kan ook bestaande gif animaties verkleinen/tweaken om ze geschikt te maken voor een i-mode toestel.Uiteraard kun je het ook gewoon proberen en bekijken als je geen toestel hebt.
URL: http://www.i-questo.com/converter/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |