Hence; "GummyGadGet"quote:Op woensdag 25 april 2012 16:09 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dat is een dildo volgens mij. Een voorwerp gebruikt voor seksuele zelfbevrediging. De trillende variant geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:13 schreef kingtoppie het volgende:
Ligt eraan wie je met 'jullie' bedoeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoals wie?(hap maar schatje )quote:Op woensdag 25 april 2012 16:15 schreef MohMi het volgende:
Sommige 'mannen' helpen natuurlijk niet in de waardering jegens jullie soortDan zijn er twee opties; accepteren dat deze personen het gemiddelde omlaag halen of ze naar huis sturen met een receptje voor driemaal daags een welgemikt nekschot.
Bedoel je niet jegens jullie geslacht? Want je doet nu net alsof vrouwen niet van ons soort zijn.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:15 schreef MohMi het volgende:
Sommige 'mannen' helpen natuurlijk niet in de waardering jegens jullie soortDan zijn er twee opties; accepteren dat deze personen het gemiddelde omlaag halen of ze naar huis sturen met een receptje voor driemaal daags een welgemikt nekschot.
Auchquote:Op woensdag 25 april 2012 16:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bedoel je niet jegens jullie geslacht? Want je doet nu net alsof vrouwen niet van ons soort zijn.
Ja, dat bedoel ik! Silly vrouw made a foutjequote:Op woensdag 25 april 2012 16:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bedoel je niet jegens jullie geslacht? Want je doet nu net alsof vrouwen niet van ons soort zijn.
Geeft niet hoor, soms maak ik ook een foutje en neuk ik een schaap.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik! Silly vrouw made a foutje
Nice one.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ture story.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, soms maak ik ook een foutje en neuk ik een schaap.![]()
Daar mis ik de piemel voorquote:Op woensdag 25 april 2012 16:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De bontjas van je moeder?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Schaap erin?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja ach, met dat ding van jou kunnen we ook leuke dingen doen
We? Je bedoelt als team?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja ach, met dat ding van jou kunnen we ook leuke dingen doen
Je snapt dat er zonder mannen ook geen mannen waren geweest?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:24 schreef Snuisterijen het volgende:
Als je het zo bekijkt waren er niet eens mannen geboren geweest zonder vrouwen, dus al helemaal niks uitgevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |