Oh, dan gaat het waarschijnlijk wel over die voor ramen :p.. Nja, er stond windscreen wiper, nam aan dat het ruitenwisser was xD.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:02 schreef Cake-Man het volgende:
Oh en de ruitenwisser is door een man uitgevonden, was nog een film over.
Maar goed dat ik geen pure Nederlandse vrouw ben dan, ben ik nog maar half gevoelloosquote:Op woensdag 25 april 2012 15:18 schreef HSG het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn gewoon gevoelloze materialisten. Ze weten niet eens wat echte liefde is.
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:19 schreef Maxellera het volgende:
[..]
Maar goed dat ik geen pure Nederlandse vrouw ben dan, ben ik nog maar half gevoelloos..
Half nederlandse vrouwenquote:Op woensdag 25 april 2012 15:19 schreef Maxellera het volgende:
[..]
Maar goed dat ik geen pure Nederlandse vrouw ben dan, ben ik nog maar half gevoelloos..
Nja, weet niet of je de andere helft als getint voor je ziet, mijn andere helft is Russischquote:Op woensdag 25 april 2012 15:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Half nederlandse vrouwen
Die zijn altijd super knap.
Niet zeiken.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:21 schreef Maxellera het volgende:
[..]
Nja, weet niet of je de andere helft als getint voor je ziet, mijn andere helft is Russisch, ben ik ook wel blij mee
.
Met andere woorden: je hebt nog nooit een vriendin gehad.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:18 schreef HSG het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn gewoon gevoelloze materialisten. Ze weten niet eens wat echte liefde is.
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:23 schreef kedge het volgende:
[..]
Met andere woorden: je hebt nog nooit een vriendin gehad.
En wat ben je dan nog meer als ik vragen mag behalve NLquote:Op woensdag 25 april 2012 15:19 schreef Maxellera het volgende:
[..]
Mensen die in stereotypes denken.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Half nederlandse vrouwen
Ja, altijd...quote:Op woensdag 25 april 2012 15:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Half nederlandse vrouwen
Je bent geen 18, maar hoogstens 12.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:29 schreef Geester het volgende:
Ik vind half nederlandse vrouwen walgelijk namelijk ( ook niet allemaal hoor ) maar 9/10 keer wel
Nee hoorquote:Op woensdag 25 april 2012 15:37 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je bent geen 18, maar hoogstens 12.
Zo gedraag je je wel. Wat brengt me op het punt: heb het niet over mannen en vrouwen als je jongens en meisjes bedoelt.quote:
Dan vraag ik me af hoeveel je er hebt gezien en hoe snel je iemand 'walgelijk' vind.. Maar goed, ik ga niet in op je smaak van vrouwen, dat is je eigen ding. En ik ga ook niet zeggen of ik daar bij hoor of niet, want dat kun je zelf heel goed en ik heb geen zin in nog een discussie binnen dit topicquote:Op woensdag 25 april 2012 15:29 schreef Geester het volgende:
Ik vind half nederlandse vrouwen walgelijk namelijk ( ook niet allemaal hoor ) maar 9/10 keer wel
Correct.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:37 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je bent geen 18, maar hoogstens 12.
Ik ken er een stuk of 8quote:Op woensdag 25 april 2012 15:41 schreef Maxellera het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af hoeveel je er hebt gezien en hoe snel je iemand 'walgelijk' vind.. Maar goed, ik ga niet in op je smaak van vrouwen, dat is je eigen ding. En ik ga ook niet zeggen of ik daar bij hoor of niet, want dat kun je zelf heel goed en ik heb geen zin in nog een discussie binnen dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |