dit dus.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:53 schreef bear87 het volgende:
Nou, ICS is wat mij betreft eerder een achteruitgang:
-Image retentie in de menu's lijkt opeens erg toegenomen, had er normaal geen last van.
-Batterij gaat merkbaar fors sneller leeg.
-Menu's lopen alles behalve soepel. Het werkt prima, maar het lagged regelmatig duidelijk. Het schokt.
(Mijn S2 is unbranded, draai de officiele Samsung NL ics update)
Mee eens. Plus dat de tekstinvoer waardeloos is. Was voorheen een stuk soepeler.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:53 schreef bear87 het volgende:
-Image retentie in de menu's lijkt opeens erg toegenomen, had er normaal geen last van.
-Menu's lopen alles behalve soepel. Het werkt prima, maar het lagged regelmatig duidelijk. Het schokt.
van alle bovenstaande punten geen last. en nooit gehad.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:53 schreef bear87 het volgende:
Ook dat ja, regelmatig duurt het een tijdje voordat wat ik getypt heb, daadwerkelijk op mn scherm staat.quote:Op zondag 6 mei 2012 09:33 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Mee eens. Plus dat de tekstinvoer waardeloos is. Was voorheen een stuk soepeler.
Dat heb ik ook. Behalve puntje 2 dan. Mijn batterij gaat merkbaar langer mee.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:53 schreef bear87 het volgende:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:53 schreef bear87 het volgende:
Lijkt me toch een probleem met je toestel of de officiële ROM zelf. Of een combinatie van de twee. Aan ICS zelf zal het niet liggen aangezien het bij de meeste mensen probleemloos draait. Hebben jullie allebei de officiële update?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit dus.
Ik had wel iets beters verwacht van zo'n high end telefoon. Ik dacht dat het met ICS juist beter zou worden..
Hier ook alles gewoon origineel, maar de update bevalt me niet. 2.3.6 werkte veel sneller soepeler en was vriendelijker voor mijn batterijquote:Op zondag 6 mei 2012 13:20 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me toch een probleem met je toestel of de officiële ROM zelf. Of een combinatie van de twee. Aan ICS zelf zal het niet liggen aangezien het bij de meeste mensen probleemloos draait. Hebben jullie allebei de officiële update?
Ja zou ik ook graag willenquote:Op zondag 6 mei 2012 20:54 schreef Thaboel het volgende:
Iemand een nederlandse "how-to' om een custom rom op me telefoon te donderen? Word nu echt gek van die crashes
Ik heb mijne vanmiddag nog gedaan met 40% accuquote:Op zondag 6 mei 2012 21:55 schreef Thaboel het volgende:
Je telefoon moet er 100% voor opgeladen zijn toch?
en kan je nog je backup van KIES nog gebruiken?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:28 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Ik heb mijne vanmiddag nog gedaan met 40% accu
Probeer nog eens een factory reset/dahlvik wipe/wipe battery stats edquote:Op maandag 7 mei 2012 18:54 schreef netolk het volgende:
wtf, Whatsapp heeft gewoon een kwart van mn batterij verbruikt...
waarom o waarom moet whatsapp bijna vastlopen als er redelijk grote hoeveelheid smiley's verstuurd of ontvangen worden?
zoveel valt er toch niet aan te rekenen?
bij de Iphone versie van Whatsapp werkt het wel gewoon namelijk...
EDIT: pic ter verduidelijking
[ afbeelding ]
Ga weg dan! Doei!quote:Op maandag 7 mei 2012 19:16 schreef Thomas B. het volgende:
Zit erover te denken om een iPad te kopen. NRC heeft een hele mooie actie (nrc.nl/ipad). Jammer dat NRC en Volkskrant geen fatsoenlijke Android-apps hebben, maar het voelt toch een beetje als vreemdgaan.
Hij is een NSB'er!quote:Op maandag 7 mei 2012 19:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ga weg dan! Doei!
Ksst uit dit topic.
Verrader!
Nee, dat is het niet...quote:Op maandag 7 mei 2012 19:22 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Probeer nog eens een factory reset/dahlvik wipe/wipe battery stats ed
Wie wil er nou in 1x 50 smilies versturen.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:57 schreef netolk het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet...
Probeer maar eens een aantal smily's (stuk of 50 oid) te plakken en dan te versturen....
daar doet ie heel lang over (continue cpu gebruik naar 50% wat volgensmij dus echt niet nodig is)
Ik heb een Galaxy Tab 7.7 erbij en dat is echt een mooi apparaatquote:Op maandag 7 mei 2012 19:16 schreef Thomas B. het volgende:
Zit erover te denken om een iPad te kopen. NRC heeft een hele mooie actie (nrc.nl/ipad). Jammer dat NRC en Volkskrant geen fatsoenlijke Android-apps hebben, maar het voelt toch een beetje als vreemdgaan.
Ik snap dat nooit. Ik vind het juist leuk om apparaten te hebben van verschillende merken. Dan kan je zelf oordelen over wat je fijner vind.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:16 schreef Thomas B. het volgende:
er is een update zag ik voor whatsapp die performance voor Samsung devices increasedquote:Op maandag 7 mei 2012 19:57 schreef netolk het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet...
Probeer maar eens een aantal smily's (stuk of 50 oid) te plakken en dan te versturen....
daar doet ie heel lang over (continue cpu gebruik naar 50% wat volgensmij dus echt niet nodig is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |