abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111162363
Nou, ICS is wat mij betreft eerder een achteruitgang:

-Image retentie in de menu's lijkt opeens erg toegenomen, had er normaal geen last van.
-Batterij gaat merkbaar fors sneller leeg.
-Menu's lopen alles behalve soepel. Het werkt prima, maar het lagged regelmatig duidelijk. Het schokt.

(Mijn S2 is unbranded, draai de officiele Samsung NL ics update)
pi_111162634
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 10:53 schreef bear87 het volgende:

-Image retentie in de menu's lijkt opeens erg toegenomen, had er normaal geen last van.
-Menu's lopen alles behalve soepel. Het werkt prima, maar het lagged regelmatig duidelijk. Het schokt.

dit dus.

Ik had wel iets beters verwacht van zo'n high end telefoon. Ik dacht dat het met ICS juist beter zou worden..
pi_111195973
quote:

Mee eens. Plus dat de tekstinvoer waardeloos is. Was voorheen een stuk soepeler.
  zondag 6 mei 2012 @ 09:40:58 #254
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_111196045
quote:

van alle bovenstaande punten geen last. en nooit gehad.

SGS2 van tmobile :P
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_111198257
quote:
3s.gif Op zondag 6 mei 2012 09:33 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Mee eens. Plus dat de tekstinvoer waardeloos is. Was voorheen een stuk soepeler.
Ook dat ja, regelmatig duurt het een tijdje voordat wat ik getypt heb, daadwerkelijk op mn scherm staat.

:O Lekkere update.
  zondag 6 mei 2012 @ 13:13:05 #256
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_111200353
quote:

Dat heb ik ook. Behalve puntje 2 dan. Mijn batterij gaat merkbaar langer mee.

En inderdaad plus de tekstinvoer die trager is geworden.

Als gebruiker zie ik meer nadelen dan voordelen aan ICS.
pi_111200559
quote:

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 11:12 schreef gogosweden het volgende:

[..]

dit dus.

Ik had wel iets beters verwacht van zo'n high end telefoon. Ik dacht dat het met ICS juist beter zou worden..
Lijkt me toch een probleem met je toestel of de officiële ROM zelf. Of een combinatie van de twee. Aan ICS zelf zal het niet liggen aangezien het bij de meeste mensen probleemloos draait. Hebben jullie allebei de officiële update?
pi_111201693
Zeker, ik heb de officiële update, gewoon gewacht totdat hij beschikbaar was via Kies. Niks raars gedaan.
pi_111217739
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:20 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

[..]

Lijkt me toch een probleem met je toestel of de officiële ROM zelf. Of een combinatie van de twee. Aan ICS zelf zal het niet liggen aangezien het bij de meeste mensen probleemloos draait. Hebben jullie allebei de officiële update?
Hier ook alles gewoon origineel, maar de update bevalt me niet. 2.3.6 werkte veel sneller soepeler en was vriendelijker voor mijn batterij :)
pi_111221045
Iemand een nederlandse "how-to' om een custom rom op me telefoon te donderen? Word nu echt gek van die crashes
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_111221618
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 20:54 schreef Thaboel het volgende:
Iemand een nederlandse "how-to' om een custom rom op me telefoon te donderen? Word nu echt gek van die crashes
Ja zou ik ook graag willen
  zondag 6 mei 2012 @ 21:14:02 #262
52111 Co_OL
WooHoo
pi_111222235
Dit is een kernel met ClockworkMod Recovery voor gebruik op de Samsung ICS roms. Instructies

Doe je toestel uit
Boot in de Download-modus met behulp van Volume Down + Home + Power
Hit Volume omhoog om de waarschuwing te accepteren
Start Odin (download)
Kies "GT-I9100_ClockworkMod-Recovery_X.XXXtar" als PDA (geen verdeling)
Sluit uw telefoon aan op de pc
Begint te Flashen
Reboot

Gebruik
. Volume omhoog + Home + Power laarzen uw telefoon in Recovery Mode Volume up: Markeer omhoog Volume omlaag: Markeer omlaag Home: Vermogen: back

Downloads ICS - 5.5.0.4: Download

Installatie ICS custom rom:

Breng het zip-bestand dat je gedownload hebt om uw interne sdcard (niet de externe micro-SD).
Zet de telefoon uit, dan starten in recovery mode. Voor deze, drukt u op en houden deze 3 toetsen te drukken totdat de Samsung scherm wordt getoond:. Volume UP + Home + Power Phone zal opstarten in CWM herstel.

Gebruik de volumetoetsen te bladeren op en neer tussen opties en vermogen / home-toets om een optie te selecteren.

Voer een wipe: Selecteer "wipe data / factory reset". Dan is "Ja" te selecteren op volgende scherm te bevestigen. (Dit zal niet aan te raken je SD-kaarten, zodat maak je geen zorgen).

Ga naar "Advanced" en selecteer "wipe Dalvik cache" en vervolgens de optie "Ja" op de volgende scherm.

Nu, terug naar het hoofdscherm van herstel.

Selecteer "mounts en opslag", selecteer vervolgens "format systeem". Selecteer "Ja" op de volgende scherm te bevestigen.

Ga terug naar het herstel van het menu na het systeem formatteren is voltooid.

Selecteer dan "install zip uit sdcard", selecteer vervolgens "kies zip uit sdcard". Vervolgens bladert u naar het bestand dat u naar de sdcard in stap 2 en selecteer deze. Bevestig de installatie op het volgende scherm door het selecteren van de optie "Ja - Install HyDrOXYG3NICS.zip". De ROM zal nu starten met de installatie.

Nadat de installatie is voltooid, selecteert u "ga terug" en selecteer "reboot systeem nu" om de telefoon opnieuw op te starten.

HydroG3n ICS 4.0.4 rom Download
pi_111225248
Je telefoon moet er 100% voor opgeladen zijn toch?
  zondag 6 mei 2012 @ 22:28:14 #264
52111 Co_OL
WooHoo
pi_111227632
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 21:55 schreef Thaboel het volgende:
Je telefoon moet er 100% voor opgeladen zijn toch?
Ik heb mijne vanmiddag nog gedaan met 40% accu
pi_111228156
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 22:28 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Ik heb mijne vanmiddag nog gedaan met 40% accu
en kan je nog je backup van KIES nog gebruiken?
  maandag 7 mei 2012 @ 18:54:09 #266
189216 netolk
maar dan andersom
pi_111257673
wtf, Whatsapp heeft gewoon een kwart van mn batterij verbruikt... :(

waarom o waarom moet whatsapp bijna vastlopen als er redelijk grote hoeveelheid smiley's verstuurd of ontvangen worden?

zoveel valt er toch niet aan te rekenen?
bij de Iphone versie van Whatsapp werkt het wel gewoon namelijk...

EDIT: pic ter verduidelijking

[ Bericht 13% gewijzigd door netolk op 07-05-2012 19:02:21 ]
Beware of the Raping Zebra's
pi_111258416
Zit erover te denken om een iPad te kopen. NRC heeft een hele mooie actie (nrc.nl/ipad). Jammer dat NRC en Volkskrant geen fatsoenlijke Android-apps hebben, maar het voelt toch een beetje als vreemdgaan.
pi_111258642
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 18:54 schreef netolk het volgende:
wtf, Whatsapp heeft gewoon een kwart van mn batterij verbruikt... :(

waarom o waarom moet whatsapp bijna vastlopen als er redelijk grote hoeveelheid smiley's verstuurd of ontvangen worden?

zoveel valt er toch niet aan te rekenen?
bij de Iphone versie van Whatsapp werkt het wel gewoon namelijk...

EDIT: pic ter verduidelijking

[ afbeelding ]
Probeer nog eens een factory reset/dahlvik wipe/wipe battery stats ed
  maandag 7 mei 2012 @ 19:23:13 #269
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_111258656
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 19:16 schreef Thomas B. het volgende:
Zit erover te denken om een iPad te kopen. NRC heeft een hele mooie actie (nrc.nl/ipad). Jammer dat NRC en Volkskrant geen fatsoenlijke Android-apps hebben, maar het voelt toch een beetje als vreemdgaan.
Ga weg dan! Doei!

Ksst uit dit topic.

Verrader!
pi_111258753
quote:
7s.gif Op maandag 7 mei 2012 19:23 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Ga weg dan! Doei!

Ksst uit dit topic.

Verrader!
Hij is een NSB'er!
Van de verkeerde kant.
  maandag 7 mei 2012 @ 19:57:42 #271
189216 netolk
maar dan andersom
pi_111260044
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 19:22 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Probeer nog eens een factory reset/dahlvik wipe/wipe battery stats ed
Nee, dat is het niet...
Probeer maar eens een aantal smily's (stuk of 50 oid) te plakken en dan te versturen....
daar doet ie heel lang over (continue cpu gebruik naar 50% wat volgensmij dus echt niet nodig is)
Beware of the Raping Zebra's
  maandag 7 mei 2012 @ 20:08:09 #272
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_111260547
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 19:57 schreef netolk het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet...
Probeer maar eens een aantal smily's (stuk of 50 oid) te plakken en dan te versturen....
daar doet ie heel lang over (continue cpu gebruik naar 50% wat volgensmij dus echt niet nodig is)
Wie wil er nou in 1x 50 smilies versturen. :?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 7 mei 2012 @ 21:15:31 #273
52111 Co_OL
WooHoo
pi_111264334
quote:
Ik heb een Galaxy Tab 7.7 erbij en dat is echt een mooi apparaat :D
pi_111264547
quote:
Ik snap dat nooit. Ik vind het juist leuk om apparaten te hebben van verschillende merken. Dan kan je zelf oordelen over wat je fijner vind.
pi_111264643
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 19:57 schreef netolk het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet...
er is een update zag ik voor whatsapp die performance voor Samsung devices increased
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')