Altijd!quote:Op maandag 21 mei 2012 18:46 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Zou het niet weten, Supernews draait hier op volle toeren
free.pt is de database van de programma's Spotnet / Spotweb / Spotlitequote:Op maandag 21 mei 2012 22:47 schreef jpjedi het volgende:
Weet iemand hoe ik bij de nieuwsgroep free.pt kan geraken? Ik wil de DVDkes releases kunnen ophalen.
Neem dan Supernews.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:44 schreef Iemand91 het volgende:
Net een klein weekje Ziggo Alles-in-1 met 50 Mbit/s, heb nu het goedkoopste Sunnyusenet abonnement (à ¤1.79 p/maand met 5 Mbps). 50 Mbit/s internet is nergens nuttig voor behalve dit dus deze week maar eens uitzoeken over Sunnyusenet nog steeds het best/voordeligst is voor ons.
Of gewoon terugschakelen op Alles-in-1 met 10 Mbit/s...
Aha! Makes sense.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:29 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
free.pt is de database van de programma's Spotnet / Spotweb / Spotlite
http://www.spot-net.nl/
Ik gebruik gewoon alles in 1 met 50 mbit/s via Eweka, nooit problemen mee hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:44 schreef Iemand91 het volgende:
Net een klein weekje Ziggo Alles-in-1 met 50 Mbit/s, heb nu het goedkoopste Sunnyusenet abonnement (à ¤1.79 p/maand met 5 Mbps). 50 Mbit/s internet is nergens nuttig voor behalve dit dus deze week maar eens uitzoeken over Sunnyusenet nog steeds het best/voordeligst is voor ons.
Of gewoon terugschakelen op Alles-in-1 met 10 Mbit/s...
Voor half jaar abo mee gepakt toen voor 3euro. Daarna bleven mijn connecties open zonder te betalen en nog een jaar lang gebruik van gemaakt. Geen wonder dat ze stoppen.quote:Dear LightningUsenet-user,
This will come as no surprise to you. LightningUsenet has stopped offering usenet services. As of today, you can no longer download using LightningUsenet.
If you had an active account with us, you will be refunded for the unused portion of your subscription. This will be done in the next week.
Thank you for your continuous support.
Kind Regards,
LightningUsenet
Eweka is perfect! Net weer voor 3 maanden betaald. Nooit problemen, goede snelheid, goede service.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:28 schreef RichardRichard het volgende:
Ik zit al weer een tijdje terug bij Eweka, wel duur maar nooit problemen mee gehad.
Same herequote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:07 schreef Happel het volgende:
Apart...
Kan nog steeds downloaden met lightningusenet.
toch leuk dat het van 1 bedrijf is volgens mijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:22 schreef RJD het volgende:
Ben ook al lange tijd tevreden over LightningUsenet. Jammer dat ze zijn gestopt.
Ik twijfel nu tussen Sunny of Pure Usenet. Ik denk dat ik toch voor de eerste ga, deze is iets goedkoper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |