Ook net 18 jaar oudquote:
Ik ga er vanuit dat Doop er geen geld voor betaaldquote:Op donderdag 26 april 2012 02:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nou je het zegt, ja.
Alsnog neuk ik meer dan jij. Vieze kutjood.
Weltrusten mensen, wordt laat voor ik me meld, want ik ga nu heel de nacht een chick uitwonen.
Noooquote:Op donderdag 26 april 2012 10:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sorry,dit is alleen voor mensen boven de 20
quote:Op donderdag 26 april 2012 10:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat Doop er geen geld voor betaald
quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 10:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja voor geen seks hoef je inderdaad geen geld te betalen.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu pas klaar? of kreeg je hem niet omhoog?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:11 schreef Kutstudent het volgende:
Heb haar net vriendelijk richting deur verwezen en zelfs nog ontbijtje geklust, dus ik heb m'n best gedaan.
Zit net even terug te lezen en er was overigens niks mis met die kut. Stelletje joekels.[ afbeelding ]
Dat jij zo'n meid nou na het neuken meteen de deur uittrapt.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu pas klaar? of kreeg je hem niet omhoog?
Wat?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat jij zo'n meid nou na het neuken meteen de deur uittrapt.
quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 13:32 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Skank hoe, flikker jouw nou eens op naar je nagellak topic. We hebben al 1 vrouw hier, dat is tittyliciouz, en dat is meer dan genoeg. Je voegt niks toen, itt tittyliciouz, en je bent alleen maar irritant en daarboven op regel je ook nog eens een kut TT.
quote:Op donderdag 26 april 2012 11:34 schreef Rossdale het volgende:
Nick laat ze eerst nog even hun nagels lakken voordat hij ze buiten trapt
quote:Op donderdag 26 april 2012 11:53 schreef Frankii het volgende:
Eerste huisfeest staat inmiddels in de agenda
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net gebeld door een trainingsmaatje van me dat hij zijn arm heeft gebroken tijdens de training vanmorgen
Wat ik er van begreep is dat hij zijn val niet goed brak na een suplex ,als dan al je gewicht daarop komt doet dat wel zeerquote:
Inderdaad, bij een suplex moet je gewoon goed op je gewichtverdeling letten. Als je verkeerd terechtkomt kun je zo je arm breken ofzo.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat ik er van begreep is dat hij zijn val niet goed brak na een suplex ,als dan al je gewicht daarop komt doet dat wel zeer
Jij snapt het! Je mag door voor de ultra luxe koelkastquote:Op donderdag 26 april 2012 12:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Inderdaad, bij een suplex moet je gewoon goed op je gewichtverdeling letten. Als je verkeerd terechtkomt kun je zo je arm breken ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |