Nu pas klaar? of kreeg je hem niet omhoog?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:11 schreef Kutstudent het volgende:
Heb haar net vriendelijk richting deur verwezen en zelfs nog ontbijtje geklust, dus ik heb m'n best gedaan.
Zit net even terug te lezen en er was overigens niks mis met die kut. Stelletje joekels.[ afbeelding ]
Dat jij zo'n meid nou na het neuken meteen de deur uittrapt.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu pas klaar? of kreeg je hem niet omhoog?
Wat?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat jij zo'n meid nou na het neuken meteen de deur uittrapt.
quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 13:32 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Skank hoe, flikker jouw nou eens op naar je nagellak topic. We hebben al 1 vrouw hier, dat is tittyliciouz, en dat is meer dan genoeg. Je voegt niks toen, itt tittyliciouz, en je bent alleen maar irritant en daarboven op regel je ook nog eens een kut TT.
quote:Op donderdag 26 april 2012 11:34 schreef Rossdale het volgende:
Nick laat ze eerst nog even hun nagels lakken voordat hij ze buiten trapt
quote:Op donderdag 26 april 2012 11:53 schreef Frankii het volgende:
Eerste huisfeest staat inmiddels in de agenda
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net gebeld door een trainingsmaatje van me dat hij zijn arm heeft gebroken tijdens de training vanmorgen
Wat ik er van begreep is dat hij zijn val niet goed brak na een suplex ,als dan al je gewicht daarop komt doet dat wel zeerquote:
Inderdaad, bij een suplex moet je gewoon goed op je gewichtverdeling letten. Als je verkeerd terechtkomt kun je zo je arm breken ofzo.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat ik er van begreep is dat hij zijn val niet goed brak na een suplex ,als dan al je gewicht daarop komt doet dat wel zeer
Jij snapt het! Je mag door voor de ultra luxe koelkastquote:Op donderdag 26 april 2012 12:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Inderdaad, bij een suplex moet je gewoon goed op je gewichtverdeling letten. Als je verkeerd terechtkomt kun je zo je arm breken ofzo.
Denk dat KK ook geen geld hoefte te geven, fles wijn en pak vla was genoeg.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat Doop er geen geld voor betaald
Ha-ha, four eyes.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:07 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik las helemaal niks, want ik kan me bril niet vinden
neequote:Op donderdag 26 april 2012 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je in het leger komt gaan ze die shit vaak met je doen hehe
Goed verhaal.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:41 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Denk dat KK ook geen geld hoefte te geven, fles wijn en pak vla was genoeg.
Hoe voelde dat nou, zonder tanden?
Serieus wat een onzinquote:Op donderdag 26 april 2012 13:10 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
neemzv mag niet meer, omdat er vorig jaar of 2 jaar geleden iemand dood is gegaan met trainen. En als het al gedaan wordt is het heel beperkt
volgens mij had ie een goeie klap op de lever gehad iodquote:Op donderdag 26 april 2012 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serieus wat een onzin. Ben wel benieuwd hoe je in godsnaam dood kan gaan tijdens mzv.
Nou, er kan van alles gebeuren. Beroerte, hartaanval, random blindganger door je kop, acuute buikvliesontsteking.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serieus wat een onzin. Ben wel benieuwd hoe je in godsnaam dood kan gaan tijdens mzv.
Of was je het gewoon zelfquote:Op donderdag 26 april 2012 13:25 schreef Kutstudent het volgende:
jij vieze vieze jongen, ik heb het wel gehoord. 16 Jarige meisjes regelen, ga je schamen.
2 uur geleden · Vind ik niet meer leuk · 1
Dit krijgt een maatje van me van 21 die gisteren mee was net naar z'n kop geslingerd.___!
Apart scheuringen in de lever komen in vechtsport amper voor. Beetje bs om vanwege een incident zoiets effectiefs af te schaffen.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:26 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
volgens mij had ie een goeie klap op de lever gehad iod
Nee.quote:
Laat mooi zien wat voor een idioten dat soort beslissingen maken.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Apart scheuringen in de lever komen in vechtsport amper voor. Beetje bs om vanwege een incident zoiets effectiefs af te schaffen.
Waarom niemand pokédex?quote:
Gelukkig is dat bij jou wel te merkenquote:
Inderdaad net zoals dat gejank als er een militair dood iedereen gaat roepen dat ze allemaal terug moeten komen. Dat is nou eenmaal het risico van het vakquote:Op donderdag 26 april 2012 13:30 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Laat mooi zien wat voor een idioten dat soort beslissingen maken.
welkom in de wereld van de Nederlandse krijgsmacht.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Apart scheuringen in de lever komen in vechtsport amper voor. Beetje bs om vanwege een incident zoiets effectiefs af te schaffen.
Wat een onzin, delen door twee plus 7. Dus kan preciesquote:Op donderdag 26 april 2012 13:25 schreef Kutstudent het volgende:
jij vieze vieze jongen, ik heb het wel gehoord. 16 Jarige meisjes regelen, ga je schamen.
2 uur geleden · Vind ik niet meer leuk · 1
Dit krijgt een maatje van me van 21 die gisteren mee was net naar z'n kop geslingerd.___!
Echt he wat een klets weer.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:34 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
welkom in de wereld van de Nederlandse krijgsmacht.
als iemand van de touwbaan zou pleuren en zijn enkel breken, Dan Zou dat al bijna verboden worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |