Ah, is dat Guetta... Dikke neusquote:Op woensdag 25 april 2012 18:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maurice Guetta en Skrillex, denk dat je de muziek van de rechter niet eens tof vind
Dubstep is vooral kut, maar soms zit er iets leuks tussen.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:26 schreef KneusTeun het volgende:
De een maakt een sort beatmaker beats (vroeger op TMF had je reclame) en de ander maakt een soort toegankelijke dubstep.
Eens. Skrillex remix van Levels is wel tofquote:Op woensdag 25 april 2012 18:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dubstep is vooral kut, maar soms zit er iets leuks tussen.
iig twee van de meest populairequote:Op woensdag 25 april 2012 18:11 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
".. two of the best DJs of our time"
Ik heb de mijne nog niet afquote:Op woensdag 25 april 2012 18:54 schreef Rossdale het volgende:
Nou jongens, opa heeft ook een trials-trackje gebouwd heur
ik ga zo kijkon!quote:Op woensdag 25 april 2012 18:54 schreef Rossdale het volgende:
Zet hem online dan barry.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:54 schreef Rossdale het volgende:
Die kans zit er dik inquote:Op woensdag 25 april 2012 18:57 schreef Rossdale het volgende:
Ik verwacht van Soldmayor bij de allereerste jump de reactie: "Wtf is dit nou weer voor bullshit jongen, kaaaaaankerlevel!"
voor trialsquote:Op woensdag 25 april 2012 19:11 schreef KoningStoma het volgende:
Ik moet eerst maar eens 1.3 gb vrijmaken op mijn hd
Pandadroomquote:Op woensdag 25 april 2012 18:58 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb hem al lang geshared man! Hij heet Pandadroom
Werkt dat wel dan?quote:Op woensdag 25 april 2012 19:13 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja. Ik heb nu 1.2 ofzo. Anders sluit ik wel een extern apparaat aan.
Oh ja, logisch. usb stick werkt ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |