Je bent niet de enige die die trend heeft gemist, ik bedoel wtfquote:Op woensdag 25 april 2012 18:08 schreef PierreTT het volgende:
Er zit nu ook zo'n chick naast me die zo'n ding heeft. Wat de fak hoezo ga je met een Amerikaanse vlag om je nek rondlopen
Die stijl lijkt me Brabo-only, hier in de hoofdstad nog niets gespot.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:08 schreef PierreTT het volgende:
Er zit nu ook zo'n chick naast me die zo'n ding heeft. Wat de fak hoezo ga je met een Amerikaanse vlag om je nek rondlopen
Vind het vreemd. Een Amerikaanse vlag is niet iets waar je een beetje mee gaat lopen paraderen lijkt me. Tenzij je in Amerika zelf woont. Ongetwijfeld gaat het niet om het supporten van de VS,maar ik vind het een raar signaal afgeven.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:10 schreef Pixell het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die die trend heeft gemist, ik bedoel wtf
Wie zijn dit?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:11 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
".. two of the best DJs of our time"
Nakijken op Google leert mij dat de Albert Cuyp een goede plek is om die dingen te scorenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:12 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Die stijl lijkt me Brabo-only, hier in de hoofdstad nog niets gespot.
Daar komen alleen provincialen dus dat zou heel goed kunnen.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nakijken op Google leert mij dat de Albert Cuyp een goede plek is om die dingen te scoren
Maurice Guetta en Skrillex, denk dat je de muziek van de rechter niet eens tof vindquote:Op woensdag 25 april 2012 18:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wie zijn dit?
Die linker heeft dezelfde neus als KK
Ah, is dat Guetta... Dikke neusquote:Op woensdag 25 april 2012 18:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maurice Guetta en Skrillex, denk dat je de muziek van de rechter niet eens tof vind
Dubstep is vooral kut, maar soms zit er iets leuks tussen.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:26 schreef KneusTeun het volgende:
De een maakt een sort beatmaker beats (vroeger op TMF had je reclame) en de ander maakt een soort toegankelijke dubstep.
Eens. Skrillex remix van Levels is wel tofquote:Op woensdag 25 april 2012 18:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dubstep is vooral kut, maar soms zit er iets leuks tussen.
iig twee van de meest populairequote:Op woensdag 25 april 2012 18:11 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
".. two of the best DJs of our time"
Ik heb de mijne nog niet afquote:Op woensdag 25 april 2012 18:54 schreef Rossdale het volgende:
Nou jongens, opa heeft ook een trials-trackje gebouwd heur
ik ga zo kijkon!quote:Op woensdag 25 april 2012 18:54 schreef Rossdale het volgende:
Zet hem online dan barry.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:54 schreef Rossdale het volgende:
Die kans zit er dik inquote:Op woensdag 25 april 2012 18:57 schreef Rossdale het volgende:
Ik verwacht van Soldmayor bij de allereerste jump de reactie: "Wtf is dit nou weer voor bullshit jongen, kaaaaaankerlevel!"
voor trialsquote:Op woensdag 25 april 2012 19:11 schreef KoningStoma het volgende:
Ik moet eerst maar eens 1.3 gb vrijmaken op mijn hd
Pandadroomquote:Op woensdag 25 april 2012 18:58 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb hem al lang geshared man! Hij heet Pandadroom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |