Deel je jarenlange uitgebreide ervaring met dit onderwerp.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:35 schreef KneusTeun het volgende:
Hospiteren is gewoon een ander woord voor vleeskeuring.
Wat heb jij on te bieden.....
Ik haat op kamers..
Ik claim deze toch wel even als zijnde mijn creatiequote:Op woensdag 25 april 2012 15:19 schreef Kutstudent het volgende:
DeadMauri5e ook al zo oud als deze topicreeks volgens mij.
Gewoon jezelf zijnquote:Op woensdag 25 april 2012 15:37 schreef Frankii het volgende:
[..]
Deel je jarenlange uitgebreide ervaring met dit onderwerp.
Echt? Heb je werkelijk nog nooit gezegdquote:Op woensdag 25 april 2012 15:35 schreef KneusTeun het volgende:
Hospiteren is gewoon een ander woord voor vleeskeuring.
Wat heb jij on te bieden.....
Ik haat op kamers..
Nou ik heb eigenlijk nog nooit gedaan, we hebben ooit onze riante villa wel eens op kamernet gezet, maar al die paupers die langskwamen afgekeurd.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:37 schreef Frankii het volgende:
[..]
Deel je jarenlange uitgebreide ervaring met dit onderwerp.
Geen tieten = kansloos.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:21 schreef Frankii het volgende:
Heuu zometeen hospiteren in Utrecht. Spannond.
quote:Op woensdag 25 april 2012 13:32 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Skank hoe, flikker jouw nou eens op naar je nagellak topic. We hebben al 1 vrouw hier, dat is tittyliciouz, en dat is meer dan genoeg. Je voegt niks toen, itt tittyliciouz, en je bent alleen maar irritant en daarboven op regel je ook nog eens een kut TT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:22 schreef SoldMayor het volgende:
MC Mich Mich, Nick Geezy, Gertje F Baby, Grandpa Ross, Wiz Bozza, StefWest, Mista Mista, T.E.U.N, Lil Stoma, P double T, MC Noobstah, Titty Minaj.
Yeah we are MW2 SC Money records.![]()
![]()
quote:
Hmm zo te zien, hebben we meer als 1 vrouw hierquote:Op woensdag 25 april 2012 13:32 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Skank hoe, flikker jouw nou eens op naar je nagellak topic. We hebben al 1 vrouw hier, dat is tittyliciouz, en dat is meer dan genoeg. Je voegt niks toen, itt tittyliciouz, en je bent alleen maar irritant en daarboven op regel je ook nog eens een kut TT.
Ik geloof dat ik twee persoonlijke rondleidingen krijg.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:27 schreef PierreTT het volgende:
Wij hielden altijd hele normale kijkavonden,beetje ouwehoeren,biertje erbij,dan kom je toch het best te weten hoe iemand is
Zo hoort het.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:27 schreef PierreTT het volgende:
Wij hielden altijd hele normale kijkavonden,beetje ouwehoeren,biertje erbij,dan kom je toch het best te weten hoe iemand is
Je bent niet de enige die die trend heeft gemist, ik bedoel wtfquote:Op woensdag 25 april 2012 18:08 schreef PierreTT het volgende:
Er zit nu ook zo'n chick naast me die zo'n ding heeft. Wat de fak hoezo ga je met een Amerikaanse vlag om je nek rondlopen
Die stijl lijkt me Brabo-only, hier in de hoofdstad nog niets gespot.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:08 schreef PierreTT het volgende:
Er zit nu ook zo'n chick naast me die zo'n ding heeft. Wat de fak hoezo ga je met een Amerikaanse vlag om je nek rondlopen
Vind het vreemd. Een Amerikaanse vlag is niet iets waar je een beetje mee gaat lopen paraderen lijkt me. Tenzij je in Amerika zelf woont. Ongetwijfeld gaat het niet om het supporten van de VS,maar ik vind het een raar signaal afgeven.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:10 schreef Pixell het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die die trend heeft gemist, ik bedoel wtf
Wie zijn dit?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:11 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
".. two of the best DJs of our time"
Nakijken op Google leert mij dat de Albert Cuyp een goede plek is om die dingen te scorenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:12 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Die stijl lijkt me Brabo-only, hier in de hoofdstad nog niets gespot.
Daar komen alleen provincialen dus dat zou heel goed kunnen.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nakijken op Google leert mij dat de Albert Cuyp een goede plek is om die dingen te scoren
Maurice Guetta en Skrillex, denk dat je de muziek van de rechter niet eens tof vindquote:Op woensdag 25 april 2012 18:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wie zijn dit?
Die linker heeft dezelfde neus als KK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |