Heerlijk zijn die.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Rösti romboëdrisch icosidodecaëdertjes
quote:Op woensdag 25 april 2012 13:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Rösti romboëdrisch icosidodecaëdertjes
Skank hoe, flikker jouw nou eens op naar je nagellak topic. We hebben al 1 vrouw hier, dat is tittyliciouz, en dat is meer dan genoeg. Je voegt niks toen, itt tittyliciouz, en je bent alleen maar irritant en daarboven op regel je ook nog eens een kut TT.quote:
Sinds de meet al niet meer eigenlijk. Wie heeft er iets verkeerds gezegd?quote:Op woensdag 25 april 2012 13:35 schreef Michhas het volgende:
Tamara komt hier al twee weken niet meer hoor
Ik lees wel gewoon me hoor. Heb alleen de laatste tijd het gevoel dat ik niet zoveel toe te voegen heb aan de gesprekken hier.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:35 schreef Michhas het volgende:
Tamara komt hier al twee weken niet meer hoor
Ja denk maar eens goed na Ross, ging niet voor niets weg toen jij kwam.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sinds de meet al niet meer eigenlijk. Wie heeft er iets verkeerds gezegd?
Terecht natuurlijk, als jonge deerne hoor je net als in de bus of trein gewoon braaf plaats te maken voor een ouderequote:Op woensdag 25 april 2012 13:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja denk maar eens goed na Ross, ging niet voor niets weg toen jij kwam.![]()
Is de begrafenis/crematie al geweest?quote:Op woensdag 25 april 2012 13:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja denk maar eens goed na Ross, ging niet voor niets weg toen jij kwam.![]()
Nee ben erg druk, sinds zondag al bezig met het huis leeg halen van mijn buurvrouw die een verzamelaar is van echt alles wat je maar kan verzamelen.Al 3 containers vol met meuk.
Afgelopen zaterdag al.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Is de begrafenis/crematie al geweest?
Was het een mooie ceremonie?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag al.Ze heeft een wiethok gehad op zolder wat we nu af moeten gaan breken
En ben vandaag begonnen met schilderen, ze had een huurhuis en heeft gewoon alle keukenkastjes en wc tegeltjes etc knalroze geschilderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |