SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fagquote:Op woensdag 25 april 2012 12:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niemand opende een nieuwe toch
Topicreeks: MW2 Slowchat reeksquote:Op woensdag 25 april 2012 12:26 schreef PierreTT het volgende:
Ik mis echt complete topics,wie praat me bij?
Voetbalquote:Op woensdag 25 april 2012 12:26 schreef PierreTT het volgende:
Ik mis echt complete topics,wie praat me bij?
True story, gekke mergpijp.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Voetbal
Nee jou moeder
Rossdale doet tour de france
Michhas roept wat raars
Stoma denkt dat ie uiterst slim is
En dat was het wel. Same old same old
Thnx! Niks gemist dus. Ik moest net wel even heel hard lachen om die post met die DJ en MC shitquote:Op woensdag 25 april 2012 12:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Voetbal
Nee jou moeder
Michhas roept wat raars
Stoma denkt dat ie uiterst slim is
Fixedquote:Op woensdag 25 april 2012 12:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Voetbal
Nee jou moeder
Michhas roept wat raars
Stoma klooit wat aan
Roger that.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:46 schreef PierreTT het volgende:
Michhas,verveel je je?
Vrouwen: lopen jullie nog weleens in een minirok?
Zat toen net op mobiel, anders zou je nu pas nieuwe topic hebben. Zou wel beter zijn, want dan heb je kwaliteit.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:03 schreef Michhas het volgende:
Ha ha dicht zit mobiel Mista Mista aan jou de eer nigger
Kwaliteit, rechtstreeks uit Almerequote:Op woensdag 25 april 2012 12:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zat toen net op mobiel, anders zou je nu pas nieuwe topic hebben. Zou wel beter zijn, want dan heb je kwaliteit.
Almeers Kwaliteitsgilde, anno 1990quote:Op woensdag 25 april 2012 12:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sjeweetz, Pure Quality since 1990.
Dat Chocolate Flavoured Quality mi boiquote:Op woensdag 25 april 2012 12:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sjeweetz, Pure Quality since 1990.
Heerlijk zijn die.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Rösti romboëdrisch icosidodecaëdertjes
quote:Op woensdag 25 april 2012 13:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Rösti romboëdrisch icosidodecaëdertjes
Skank hoe, flikker jouw nou eens op naar je nagellak topic. We hebben al 1 vrouw hier, dat is tittyliciouz, en dat is meer dan genoeg. Je voegt niks toen, itt tittyliciouz, en je bent alleen maar irritant en daarboven op regel je ook nog eens een kut TT.quote:
Sinds de meet al niet meer eigenlijk. Wie heeft er iets verkeerds gezegd?quote:Op woensdag 25 april 2012 13:35 schreef Michhas het volgende:
Tamara komt hier al twee weken niet meer hoor
Ik lees wel gewoon me hoor. Heb alleen de laatste tijd het gevoel dat ik niet zoveel toe te voegen heb aan de gesprekken hier.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:35 schreef Michhas het volgende:
Tamara komt hier al twee weken niet meer hoor
Ja denk maar eens goed na Ross, ging niet voor niets weg toen jij kwam.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sinds de meet al niet meer eigenlijk. Wie heeft er iets verkeerds gezegd?
Terecht natuurlijk, als jonge deerne hoor je net als in de bus of trein gewoon braaf plaats te maken voor een ouderequote:Op woensdag 25 april 2012 13:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja denk maar eens goed na Ross, ging niet voor niets weg toen jij kwam.![]()
Is de begrafenis/crematie al geweest?quote:Op woensdag 25 april 2012 13:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja denk maar eens goed na Ross, ging niet voor niets weg toen jij kwam.![]()
Nee ben erg druk, sinds zondag al bezig met het huis leeg halen van mijn buurvrouw die een verzamelaar is van echt alles wat je maar kan verzamelen.Al 3 containers vol met meuk.
Afgelopen zaterdag al.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Is de begrafenis/crematie al geweest?
Was het een mooie ceremonie?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag al.Ze heeft een wiethok gehad op zolder wat we nu af moeten gaan breken
En ben vandaag begonnen met schilderen, ze had een huurhuis en heeft gewoon alle keukenkastjes en wc tegeltjes etc knalroze geschilderd.
Die lampen moet je verkopen zijn goed geld waardquote:Op woensdag 25 april 2012 14:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag al.Ze heeft een wiethok gehad op zolder wat we nu af moeten gaan breken
En ben vandaag begonnen met schilderen, ze had een huurhuis en heeft gewoon alle keukenkastjes en wc tegeltjes etc knalroze geschilderd.
Ja erg mooiquote:Op woensdag 25 april 2012 14:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Was het een mooie ceremonie?
Wat bedoel je precies met een wiethok? Een kwekerijtje?
Sowieso.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja erg mooiBedankt voor het vragen.
Jup kwekerij.Had ze een paar jaar geleden en is toen ontdekt, maar hele hok en nog veel apparatuur staat er gewoon nog, gemeente heeft maar een deel mee genomen. Zei ook al tegen mijn pa, moeten zelf wat beginnen op zolder.
dat kan wel wat geld opleveren, ik zou het gewoon doenquote:Op woensdag 25 april 2012 14:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sowieso.
'Den Drutensche Kweekerij', anno 2012.
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sowieso.
'Den Drutensche Kweekerij', anno 2012.
quote:Op woensdag 25 april 2012 13:32 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Skank hoe, flikker jouw nou eens op naar je nagellak topic. We hebben al 1 vrouw hier, dat is tittyliciouz, en dat is meer dan genoeg. Je voegt niks toen, itt tittyliciouz, en je bent alleen maar irritant en daarboven op regel je ook nog eens een kut TT.
[..]
Skank hoe, flikker jouw nou eens op naar je nagellak topic. We hebben al 1 vrouw hier, dat is tittyliciouz, en dat is meer dan genoeg. Je voegt niks toen, itt tittyliciouz, en je bent alleen maar irritant en daarboven op regel je ook nog eens een kut TT.
Nice! Lijkt me een heel stuk relaxter dan steeds vanuit DB te blijven treinen. Succes vent!quote:Op woensdag 25 april 2012 15:21 schreef Frankii het volgende:
Heuu zometeen hospiteren in Utrecht. Spannond.
Beetje slap ouwehoerenquote:Op woensdag 25 april 2012 15:21 schreef Frankii het volgende:
Komt goed. Ik hoor vaak van mensen die hospiteeravonden houden dat na de eerste minuut al wel duidelijk is of het hem wordt of niet. Dus gewoon mazzel hebben, een beetje normaal doen.quote:
Deel je jarenlange uitgebreide ervaring met dit onderwerp.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:35 schreef KneusTeun het volgende:
Hospiteren is gewoon een ander woord voor vleeskeuring.
Wat heb jij on te bieden.....
Ik haat op kamers..
Ik claim deze toch wel even als zijnde mijn creatiequote:Op woensdag 25 april 2012 15:19 schreef Kutstudent het volgende:
DeadMauri5e ook al zo oud als deze topicreeks volgens mij.
Gewoon jezelf zijnquote:Op woensdag 25 april 2012 15:37 schreef Frankii het volgende:
[..]
Deel je jarenlange uitgebreide ervaring met dit onderwerp.
Echt? Heb je werkelijk nog nooit gezegdquote:Op woensdag 25 april 2012 15:35 schreef KneusTeun het volgende:
Hospiteren is gewoon een ander woord voor vleeskeuring.
Wat heb jij on te bieden.....
Ik haat op kamers..
Nou ik heb eigenlijk nog nooit gedaan, we hebben ooit onze riante villa wel eens op kamernet gezet, maar al die paupers die langskwamen afgekeurd.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:37 schreef Frankii het volgende:
[..]
Deel je jarenlange uitgebreide ervaring met dit onderwerp.
Geen tieten = kansloos.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:21 schreef Frankii het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:22 schreef SoldMayor het volgende:
MC Mich Mich, Nick Geezy, Gertje F Baby, Grandpa Ross, Wiz Bozza, StefWest, Mista Mista, T.E.U.N, Lil Stoma, P double T, MC Noobstah, Titty Minaj.
Yeah we are MW2 SC Money records.![]()
![]()
quote:
Hmm zo te zien, hebben we meer als 1 vrouw hierquote:Op woensdag 25 april 2012 13:32 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik twee persoonlijke rondleidingen krijg.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:27 schreef PierreTT het volgende:
Wij hielden altijd hele normale kijkavonden,beetje ouwehoeren,biertje erbij,dan kom je toch het best te weten hoe iemand is
Zo hoort het.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:27 schreef PierreTT het volgende:
Wij hielden altijd hele normale kijkavonden,beetje ouwehoeren,biertje erbij,dan kom je toch het best te weten hoe iemand is
Je bent niet de enige die die trend heeft gemist, ik bedoel wtfquote:Op woensdag 25 april 2012 18:08 schreef PierreTT het volgende:
Er zit nu ook zo'n chick naast me die zo'n ding heeft. Wat de fak hoezo ga je met een Amerikaanse vlag om je nek rondlopen
Die stijl lijkt me Brabo-only, hier in de hoofdstad nog niets gespot.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:08 schreef PierreTT het volgende:
Er zit nu ook zo'n chick naast me die zo'n ding heeft. Wat de fak hoezo ga je met een Amerikaanse vlag om je nek rondlopen
Vind het vreemd. Een Amerikaanse vlag is niet iets waar je een beetje mee gaat lopen paraderen lijkt me. Tenzij je in Amerika zelf woont. Ongetwijfeld gaat het niet om het supporten van de VS,maar ik vind het een raar signaal afgeven.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:10 schreef Pixell het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die die trend heeft gemist, ik bedoel wtf
Wie zijn dit?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:11 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
".. two of the best DJs of our time"
Nakijken op Google leert mij dat de Albert Cuyp een goede plek is om die dingen te scorenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:12 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Die stijl lijkt me Brabo-only, hier in de hoofdstad nog niets gespot.
Daar komen alleen provincialen dus dat zou heel goed kunnen.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nakijken op Google leert mij dat de Albert Cuyp een goede plek is om die dingen te scoren
Maurice Guetta en Skrillex, denk dat je de muziek van de rechter niet eens tof vindquote:Op woensdag 25 april 2012 18:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wie zijn dit?
Die linker heeft dezelfde neus als KK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |