Ah, daar hebben we onze zelfbenoemde huispsycholoog ook weer...quote:Op woensdag 25 april 2012 19:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dit kan ook te maken hebben met de behoefte van bevestiging.
Dat wilde ik dus zeggen inderdaad.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:16 schreef Silenus het volgende:
Eh, ja. Of omdat het gewoon lekker is en het niet iets is om ontzettend moeilijk over te doen.
Dat is jou mening die wederom weer totaal geen relatie heeft met mijn post.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we onze zelfbenoemde huispsycholoog ook weer...
Dat klinkt eigenlijk niet verkeerd.quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk niet verkeerd.
Misschien geen relatie tot jouw post an sich maarquote:Op woensdag 25 april 2012 19:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat is jou jouw mening die wederom weer kies er één totaal geen relatie heeft met mijn post.
suck a dick bitch
Manage the anger, ManageTheAnger.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat is jou mening die wederom weer totaal geen relatie heeft met mijn post.
suck a dick bitch
3.25 keer. Maar dan betaal jij de drankjes.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:51 schreef FTLOTG het volgende:
Heey, ik ben nieuw hier en heb een vraag.
Ik zit sinds een aatal weken op paiq, al een paar leuke meiden gesproken. Maar ik vraag me af, hoevaak heb je met iemand gesproken op de datingssites voordat je met elkaar gaat afspreken (noem het daten).
2 keerquote:Op woensdag 25 april 2012 19:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
3.25 keer. Maar dan betaal jij de drankjes.
H_J is becoming a bitch de laatste weekquote:Op woensdag 25 april 2012 19:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
3.25 keer. Maar dan betaal jij de drankjes.
En jij moest betalen ?quote:
Nee, hij heeft betaaldquote:Op woensdag 25 april 2012 19:58 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
H_J is becoming a bitch de laatste week![]()
@FTLOGLG: soms 10 minuten...soms een paar weken mailen....je moet gewoon het juiste moment aanvoelen
[..]
En jij moest betalen ?![]()
Dat is snel!quote:Hey ****,
Dit heb je vast al 300 keer gehoord, maar ik heb me echt kapot gelachen om jouw verhaal!![]()
Ik heb nu precies 1 dag internet-date-ervaring, en ik weet nu al dat ik niet zo`n heen-en-weer-mailer ben, dus zin om gewoon wat af te spreken?
Oordeel zelfquote:Op woensdag 25 april 2012 20:03 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Haha...en wat maakt jouw profiel zo hilarisch dan ?
quote:Wie ben ik?
Welke onzekere kwetsbare en makkelijk beïnvloedbare vrouw die valt op onbetrouwbare gladjakk... oh wacht, dit lijkt me geen handige aanpak.
Hallo! Ken je dat gevoel? Dat je denkt: ik ben toch eigenlijk veel te leuk voor internetdaten? Ik moet toch zo ook in de supermarkt wel aan de man kunnen komen? Dat `ie zo een blikje maïs voor me pakt? Ik verdien toch gewoon een leuke vent?
Waar is nou die lange, grappige, leuke kerel? Die niet zo moeilijk doet. Die niet overal een probleem van maakt. Die gewoon lekker ondernemend is en met me op vakantie wil. Die lekker in het park wil liggen, met een fles wijn en zo`n bakje met aardbeien? En dan van die crackertjes erbij?
Dat gevoel dat je echt niet veel eist. Het enige wat je wil is een vlotte kerel, zo`n ding dat er heel stoer uitziet maar stiekem (als z`n vrienden niet kijken) heel lief is. Ambitieus, ongecompliceerd, ruimdenkend, gezellig, gewoon, ZO`N VENT. Zijn ze op ofzo? Waar zijn ze nou? Die kerels?
Kennen jullie dat gevoel? He? He? Herkenbaar dit? Ja? Roep je nu naar het beeldscherm: ben jij het dan? Ga jij me van deze site afhalen? Ben jij het? Hem? Het? Dat ene, weetjewel, zo met zo`n klik enzo?
..
Ja, hoe moet ik dat nu weten. Ik zeg ook maar wat. Maar wat je wel kunt proberen, just sayin`, is me even een berichtje sturen. Want stel je voor dat ik het ben, en je hebt het niet eens geprobeerd... ja, dan baal je hoor! Als je over 15 jaar ergens in een huisje in het bos woont en bekend staat als dat rare kattenvrouwtje!
Je weet wat je te doen staat. Mailuhhhhhh!
Wat voor iemand zoek ik?
Ja, dat is dus lastig. Het probleem met zelf heel leuk zijn is dat je ook iemand zoekt die eigenlijk net zo leuk is. In a nutshell: bijdehand, grappig, slim, ruimdenkend, positief en het zou ook wel prettig zijn als je een gezellig hoofd hebt.
Het leven stopt niet na 30, dus vrouwen die hun haar afknippen en rood verven (nee, dat is niet pittig en vlot) en vervolgens hele weekenden thuis op de bank naar Greys Anatomy kijken mogen dit profiel overslaan. No hard feelings.
Verder ben ik benieuwd naar wat je te vertellen hebt, dus lijkt het me leuk om in contact met je te komen!
Nou, weet je...lacht ze om je grapjes en stelt ze wedervragen? Vallen er geen lange, pijnlijke stiltes en loopt het gesprek lekker? Then you're probably good to go. Al zijn er ook mensen die liever wat langer digitaal communiceren, en da's ook niet erg, alleen, ik zou het geen maanden laten duren. Vaak valt het dan alleen maar tegen.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:01 schreef FTLOTG het volgende:
okeey, nou dan moet ik het maar eens gaan voorstellen. kan nooit geen kwaad natuurlijk!
Een woord; baas.quote:
Haha...je hebt er echt werk van gemaakt, en ja het is grappig....ik zou zelf zijn gestopt na "Mailluhh" al begrijp ik je disclaimer welquote:
Da's waar.....quote:Op woensdag 25 april 2012 20:09 schreef Silenus het volgende:
Haha, dat moet je invullen op e-matching. Het zijn twee losse vakjes.
Waarom niet ?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:10 schreef Illiberal het volgende:
Hm, interesseberichtje van iemand met 1 kind, is dat wat?
Wacht, ik toets mijn datingformule voor vrouwen met kinderen even in op mijn FUTUREPREDICTIONMACHINE..quote:Op woensdag 25 april 2012 20:10 schreef Illiberal het volgende:
Hm, interesseberichtje van iemand met 1 kind, is dat wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |