scherp, ik zeg meestal snoekquote:
Wat ga je precies klussen bij je vader, en wat wil je aan de buitenkant van je huis gaan doen?quote:Op woensdag 25 april 2012 08:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Zaterdag mag ik weer eens serieus klussen, bij m'n vader, en ik heb me voorgenomen om me daarna te gaan richten op de buitenkant van mijn huis
Ik bedoel in dit topic. HIer thuis ook een beetje. Lennon zit achter de iPad en Twan is naar school.quote:
een carportquote:Op woensdag 25 april 2012 08:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat ga je precies klussen bij je vader, en wat wil je aan de buitenkant van je huis gaan doen?
Ga je dat in 1 weekend redden?quote:Op woensdag 25 april 2012 08:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
een carport
de windveren vervangen, alle goten en kozijnen/ramen/deuren schilderen, de dakkapel voorzien van nieuw hout, de deurbel monteren.
en dat laatste zal wel als laatste gebeuren
nee, zaterdag ga ik m'n pa 1 dag helpen, als het goed is met de balklaag en het plaatwerk van de carport, eens kijken hoe ver we komen.quote:
Okay, ik dacht al... dat is snel!quote:Op woensdag 25 april 2012 08:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nee, zaterdag ga ik m'n pa 1 dag helpen, als het goed is met de balklaag en het plaatwerk van de carport, eens kijken hoe ver we komen.
en na dit weekend ga ik weer aan m'n eigen huis beginnen, daar ben ik wel weer wat zaterdagen en evt de vakantie mee zoet
Vind ik wel meevallenquote:
Lekker ochtendje zo te horenquote:HIer thuis ook een beetje. Lennon zit achter de iPad en Twan is naar school.
Ik ben even bezig met rekeningen overmaken en papieren opruimen. Ow, en ik heb al een was in de machine zitten, keuken schoon gemaakt... en ontbeten. Alleen nog niet aangekleed.
Ja, herkenbaar. Heb nog best een hoop kleine dingetjes die nog niet gebeurd zijn (vervangen deurbel, huidige is een kreng), lampen op een aantal plekken ophangen (nu nog bouw-montuur met peer), kleine afwerkingen hier en daar...quote:Op woensdag 25 april 2012 08:49 schreef TradeMarkie het volgende:
een carport
de windveren vervangen, alle goten en kozijnen/ramen/deuren schilderen, de dakkapel voorzien van nieuw hout, de deurbel monteren.
en dat laatste zal wel als laatste gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |