Ligt het aan mij of vervult Messi steeds vaker een egoistische rol? Ronaldo had die trekjes sowieso wel maargoed.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat was we opvallend, maarja, als iedereen kleiner is dan 1fucking80.
Messi weigerde ook keer op keer de bal rechts te spelen op een vrijstaande Alves (?). Barcelona heeft gewoon geen kut aan voorzetten van de zijkant, nogal sad
Daar snap ik ook niks van. Ze hadden veel vaker op goal moeten schieten.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
En barcelona kent geen trucje er doorheen te komen. Maar blijft proberen een tik-tak passje door het midden te doen (zoals ze altijd doen)..
Blijkbaar kent Barcelona maar één tactiek, en kunnen ze verder niets als die tactiek niet lukt..
Heb die indruk ook steeds meer, je ziet hem ook regelmatig flippen, vaker dan laten we zeggen twee jaar geleden? Had vooral vandaag de indruk dat hij naast zijn slechte spel ook tactisch enorm slecht was maarja, who the fak am I?quote:Op woensdag 25 april 2012 00:06 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of vervult Messi steeds vaker een egoistische rol? Ronaldo had die trekjes sowieso wel maargoed.
Lijkt 't idd op.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:06 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of vervult Messi steeds vaker een egoistische rol? Ronaldo had die trekjes sowieso wel maargoed.
Volgens mij werd dat op Sport1 ook al aangegeven. Daar viel het bij commentators volgens mij ook al op alsof het team is gezegd dat alle ballen naar Messi moeten. Zo is hij zich ook aan het gedragen. Zonde eigenlijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heb die indruk ook steeds meer, je ziet hem ook regelmatig flippen, vaker dan laten we zeggen twee jaar geleden? Had vooral vandaag de indruk dat hij naast zijn slechte spel ook tactisch enorm slecht was maarja, who the fak am I?
Misschien vinden ze de uitschakeling wel fijn. Geen CL-druk, geen competitie-druk meer. Wellicht dat de media nog een week stennis loopt te schoppen dat het "slecht" gaat met Barca, maar de wedstrijddruk is er nu in ieder geval af. Kan ook wel eens fijn zijn.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is Barca sowieso niet een beetje overspannen? Ze hebben aardig wat wedstrijden gespeeld de afgelopen 2 weken.
Die onderlinge Messi - Ronaldo strijd is zo doorgeslagen dat je krijgt wat er zich nu binnen die teams (en dus ook tussen de oren van beide spelers) afspeelt.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:16 schreef valleilijn het volgende:
Barca moet weer met een Eto'o/Zlatan in de spits gaan spelen. Jammer voor Messi dat ie dan niet meer 60 doelpunten in een seizoen kan maken maar het team rendeert er beter op.
Chelsea speelt er nog meer, die zit ook nog in de FA cup finale.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:15 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Zowel Barca als Real spelen echt ziek veel wedstrijden en continu verwacht iedereen dat ze wel even winnen.
Maar bij Barca/Real spelen ze dan ook weer in de Super Cups. Uiteindelijk tikken overal de basisspelers op dit moment tegen de 50 wedstrijden aan, afgezien van interlands.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:23 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Chelsea speelt er nog meer, die zit ook nog in de FA cup finale.
Wat een bullshit.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:19 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Valt me overigens op dat beide spelers pas een beetje meejuichen als ze er zelf al één in hebben liggen tijdens de wedstrijd. Tot die tijd kunnen ze niet echt blij zijn met een doelpunt van hun team
In mindere mate ja, maar die ballen gaan doorgaans toch wel naar dezelfde persoon als het ff kan.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:28 schreef valleilijn het volgende:
[..]
Maar bij Barca/Real spelen ze dan ook weer in de Super Cups. Uiteindelijk tikken overal de basisspelers op dit moment tegen de 50 wedstrijden aan, afgezien van interlands.
@Remco, toch spelen ze bij Real wel met een zuivere spits en hangt het daar niet zo op CR7 als t bij Barca op Messi hangt.
In de Spaanse competitie gedragen ze zich doorgaans wel degelijk als ik het aangaf en zeker bij Messi begint het egoistische gedrag op te vallen.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een bullshit.Die 2-0 van Iniesta gezien? Messi hing om zijn nek.
De kracht van zulke goede spelers is juist dat ze een beetje egoïstisch zijn. Ronaldo kan wel leuk een voorzet geven, maar hij heeft misschien nog wel meer kans als hij gewoon zelf op het doel schiet. Tevens speelt Real met een echte spits, Higuain en Benzema hebben er ook aardig wat inl liggen. Dus je praat echt volledige nonsens. Geeft niet, maar presenteer het niet als feit.
Of het er mee te maken heeft weet ik niet, maar Iniesta en zeker Xavi waren vandaag ook geen schim van zichzelf, al weken niet trouwens. Dom balverlies van Xavi leidde volgens mij ook de 2-1 in. Om over Dani Alves en Cuenca maar te zwijgen, al zijn dat sowieso geen hoogvliegers natuurlijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:10 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Volgens mij werd dat op Sport1 ook al aangegeven. Daar viel het bij commentators volgens mij ook al op alsof het team is gezegd dat alle ballen naar Messi moeten. Zo is hij zich ook aan het gedragen. Zonde eigenlijk.
Eto'o was wel een barça spits, zlatan teveel egoquote:Op woensdag 25 april 2012 00:16 schreef valleilijn het volgende:
Barca moet weer met een Eto'o/Zlatan in de spits gaan spelen. Jammer voor Messi dat ie dan niet meer 60 doelpunten in een seizoen kan maken maar het team rendeert er beter op.
Barca gaat vaker voor de handige balletjes door de gaatjes van de verdediging heen. Moet zeggen dat ik ze zelf niet al te vaak van grote afstand zie schieten. Vooral die lobjes door het hart van de verdediging heen doen ze goedquote:Op woensdag 25 april 2012 00:37 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Etoó was wel een barça spits, zlatan teveel ego
Iemand nemen die kan schieten van afstand. Miste echt schoten uit de 2e lijn, dat doen ze gewoon niet.
Maar ja Chelsea "stond wel goed" in die 5-4-0 opstelling. Verdedigen is een kunst en Barça beetje onetrick pony, tegelijkertijd ook hun kracht over een heel seizoen, maar deze 2 potjes niet
quote:Op woensdag 25 april 2012 00:39 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Barca gaat vaker voor de handige balletjes door de gaatjes van de verdediging heen. Moet zeggen dat ik ze zelf niet al te vaak van grote afstand zie schieten. Vooral die lobjes door het hart van de verdediging heen doen ze goed.
Maargoed, die ploeg is het ook wel gewend dat clubs alleen maar verdedigen als ze tegen Barca spelen, dus je moet toch iets op die kleine ruimtes verzinnen.
Laten we anderzijds niet vergeten dat ze ook deze twee potjes nog heel veel kansen hebben gekregen. Twee goals, twee keer paal, keer op de lat, nipt afgekeurde goal, cech die goed staat te keepen, gemiste penalty, en werd er vorige week niet ook nog een bal van de lijn gehaald?quote:Op woensdag 25 april 2012 00:39 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Barca gaat vaker voor de handige balletjes door de gaatjes van de verdediging heen. Moet zeggen dat ik ze zelf niet al te vaak van grote afstand zie schieten. Vooral die lobjes door het hart van de verdediging heen doen ze goed.
Maargoed, die ploeg is het ook wel gewend dat clubs alleen maar verdedigen als ze tegen Barca spelen, dus je moet toch iets op die kleine ruimtes verzinnen.
Vooral Cech ja, goede keeper blijft datquote:Op woensdag 25 april 2012 00:51 schreef Scribent het volgende:
[..]
Laten we anderzijds niet vergeten dat ze ook deze twee potjes nog heel veel kansen hebben gekregen. Twee goals, twee keer paal, keer op de lat, nipt afgekeurde goal, cech die goed staat te keepen, gemiste penalty, en werd er vorige week niet ook nog een bal van de lijn gehaald?
Voetbal is nu eenmaal en sport met een hoge geluks- en toevalsfactor, daar moet je dus ook niet al te gewichtige conclusies aan gaan ophangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |