abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110735183
Vandaag werd ik door mijn werkgever gebeld om mijn juiste adresgegevens even door te geven. Er had namelijk iemand gebeld die mijn woonadres nodig had om mij een schrijven te kunnen sturen. Dit is nodig omdat er met de Nederlandse (lease)auto waar ik als bestuurder van geregistreerd sta een flinke snelheidsovertreding gemaakt is. Meer informatie kon er niet gegeven worden.

Ik kan me voorstellen dat ik deze overtreding zelf afgelopen februari gepleegd heb. Ik reed namelijk in tegenovergestelde rijrichting langs en infrarood flitspaal. Omdat deze flitspalen niet echt flitsen heb ik er rekening mee gehouden dat ik deze boete binnen zou kunnen krijgen. Als het deze overtreding is ben ik van voren geflitst en heb ik waarschijnlijk rond de 140 km/u gereden op een weg waar ik 80 mag (bij Baexem). Dit zou ook meer of minder kunnen zijn, ik weet het niet zeker..
Ik weet het, dit is natuurlijk onverantwoord hard. Ik had haast en zou normaal gesproken nooit zo hard rijden omdat ik mijn lesje nog niet zo heel lang in het verleden al geleerd heb, maar hierover zo meer. Ik had op dat moment ontzettende haast. De reden doet er even niet toe, die zal de politie/rechter/officier van justie/wie dan ook niet als geldig yien.
Is het deze overtreding niet, dan is er waarschijnlijk ergens een fout gemaakt. Zoals gezegd, normaal rijd ik niet zo.

Afgelopen oktober ben ik achtervolgd door een camerawagen van de KLPD. Deze heeft mij bekeurd voor een gemiddelde snelheid van 98 km/u op een weg waar ik 60 mocht. Deze bekeuring is via de officier van justitie gegaan en heeft me 280 Euro gekost en waarschijnlijk een aantekening op mijn rijbewijs.
Sinds deze bekeuring heb ik mijn rijstijl erg aangepast en rijd ik nu veel rustiger. Dit gaat de politie/rechter/officier van justie/wie dan ook mij natuurlijk nooit geloven. Dat snap ik ook, maar het is echt zo. Eerder vorig jaar ben ik namelijk ook al eens gepakt met een gangetje van 38 te hard op een snelweg waar ik 120 mocht.

Afgelopen februari, toen ik dus langs deze flitspaal gereden ben had ik nog een Nederlands rijbewijs. Dit rijbewijs was maar tot a.s. 01-05-2012 geldig en omdat ik in Duitsland woon (en daar ook ingeschreven sta) heb ik sinds vorige week Duits rijbewijs. Dit Nederlandse rijbewijs is bij het ophalen van mijn Duitse rijbewijs ingehouden. Ik heb op dit moment dus geen geld rijbewijs. Met name hierdoor heb ik geen idee wat er allemaal kan gebeuren. Ik heb al flink gezocht op Google, maar ik kan geen gevallen vinden die vergelijkbaar zijn met mijn geval.

Even de feiten op een rijtje:
- Waarschijnlijk met 140 geflitst op een 80-weg
- Nederlandse leaseauto, ik sta ingeschreven als bestuurder
- Duits woonadres, duits rijbewijs
- Ten tijde van de overtreding had ik nog een Nederlands rijbewijs, wat eigenlijk pas a.s. 1 mei verloopt
- Vorig jaar 2x eerder een gepakt met 38 km/u te hard

Is er iemand hier met een soortgelijke ervaring of iets wat erop lijkt? Ik ben benieuwd.
Xbox 360 Gamertag: Buffeltjuh
  dinsdag 24 april 2012 @ 19:55:08 #2
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_110735435
Fikse boete zal het worden. Rijbewijs wordt alleen ingenomen bij staande houden.
Ok stelletje hokboeren
  dinsdag 24 april 2012 @ 19:55:17 #3
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_110735445
Geen idee, maar hou ons op de hoogte!
  dinsdag 24 april 2012 @ 19:57:23 #4
55011 HunterSThompson
Buy the ticket, take the ride
pi_110735566
Ik denk ook niet dat hier iemand een duidelijk antwoord kan geven. Is toch een vrij casuïstische situatie. Houd ons op de hoogte en sterkte ermee. ^O^
"When the going gets weird, the weird turn pro."
  dinsdag 24 april 2012 @ 19:59:35 #5
180174 Diemux
People vs Me
pi_110735700
Zou ook een EMG aanmelding kunnen zijn?
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:05:35 #6
347717 Greenfolk
Keep on walking
pi_110736017
Phoe.. dat ze jou uberhaupt nog de weg op sturen. ;)
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:06:07 #7
55011 HunterSThompson
Buy the ticket, take the ride
pi_110736054
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:59 schreef Diemux het volgende:
Je moet dan buiten de bebouwde kom meerdere grove overtredingen hebben begaan. Is volgens mij hier niet aan de orde. Bovendien kan een EMG niet opgelegd worden aan een ander dan iemand met een Nederlands rijbewijs. TS heeft een Duits rijbewijs.
"When the going gets weird, the weird turn pro."
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:10:42 #8
180174 Diemux
People vs Me
pi_110736331
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:06 schreef HunterSThompson het volgende:

[..]

Je moet dan buiten de bebouwde kom meerdere grove overtredingen hebben begaan. Is volgens mij hier niet aan de orde. Bovendien kan een EMG niet opgelegd worden aan een ander dan iemand met een Nederlands rijbewijs. TS heeft een Duits rijbewijs.
Op het moment van overtreden had hij een NL rijbewijs.
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:11:29 #9
47400 De-Boswachter
Spritz mich im mund....
pi_110736376
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:59 schreef Diemux het volgende:
Nee dat kan alleen maar bij staande houding.
Daarnaast moet jij vooral van de domme spelen en de Politie laten bewijzen dat jij hebt gereden.
En vergis je niet, daar zijn ze behoorlijk goed in. Je bent namelijk niet verplicht aan je eigen veroordeling mee te werken.
Op flitsservice staan een hoop goeie juridische tips en er zwerven ook wat juristen rond op het forum, wellicht kunnen zij jou beter helpen.
Daarnaast moet je je eens goed informeren hoe het zit dat jij nu een buitenlands rijbewijst hebt als bestuurder van een nederlandse leasebak.....

Veel plezier en houdt ons op de hoogte! ~:)
In het bos daar zijn de ..........
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:14:23 #10
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110736542
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:05 schreef Greenfolk het volgende:
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_110736670
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:11 schreef De-Boswachter het volgende:

[..]

Nee dat kan alleen maar bij staande houding.
Daarnaast moet jij vooral van de domme spelen en de Politie laten bewijzen dat jij hebt gereden.
En vergis je niet, daar zijn ze behoorlijk goed in. Je bent namelijk niet verplicht aan je eigen veroordeling mee te werken.
Op flitsservice staan een hoop goeie juridische tips en er zwerven ook wat juristen rond op het forum, wellicht kunnen zij jou beter helpen.
Daarnaast moet je je eens goed informeren hoe het zit dat jij nu een buitenlands rijbewijst hebt als bestuurder van een nederlandse leasebak.....

Veel plezier en houdt ons op de hoogte! ~:)
Behalve dat degene die het kenteken op zijn naam heeft verantwoordelijk is en de dader moet aanwijzen.

quote:
14s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:05 schreef Greenfolk het volgende:
Club van 90, kom er maar in.
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:19:43 #12
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_110736819
Drie keer binnen een jaar gepakt met veel te hard rijden en dan volhouden dat je 'normaal nooit te hard rijdt'.

Somebody's in denial. :')
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:29:34 #13
47400 De-Boswachter
Spritz mich im mund....
pi_110737359
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:16 schreef Yreal het volgende:

[..]

Behalve dat degene die het kenteken op zijn naam heeft verantwoordelijk is en de dader moet aanwijzen.
Nee hoor, dat hoeft ie helemaal niet.
Want "zijn baas" kan wel roepen dat het Timmetjuh's leasebak is, dat bewijst nog steeds niet dat hij erin heeft gereden....
Dat mag de Politie uitzoeken, niet de baas, noch de leaseboer.
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:30:50 #14
47400 De-Boswachter
Spritz mich im mund....
pi_110737423
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Svyatagor het volgende:
Drie keer binnen een jaar gepakt met veel te hard rijden en dan volhouden dat je 'normaal nooit te hard rijdt'.

Somebody's in denial. :')
Dat sowieso. Geleerd van zijn fouten heeft ie in ieder geval niet. |:(
pi_110737436
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:29 schreef De-Boswachter het volgende:

[..]

Want "zijn baas" kan wel roepen dat het Timmetjuh's leasebak is, dat bewijst nog steeds niet dat hij erin heeft gereden....
In dit geval weet ik niet precies hoe dat gaat aflopen, maar bij prive auto's ben je gewoon de lul.
pi_110737456
quote:
Als de politie niet kan uitvissen wie er gereden heeft, gaat de boete (+eventueel andere zaken) naar degene op wiens naam de auto geregistreerd staat.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_110737546
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Als de politie niet kan uitvissen wie er gereden heeft, gaat de boete (+eventueel andere zaken) naar degene op wiens naam de auto geregistreerd staat.
:+
Maar dat is dan weer de lease-boer, en zijn rijbewijs kan je sowieso niet afpakken :+

Maar er zal wel wat in het contract staan dat ze de boetes gewoon aan jou door mogen schuiven
pi_110737549
quote:

[..]

De enige waarheid dit.
pi_110737634
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:31 schreef Yreal het volgende:

[..]

In dit geval weet ik niet precies hoe dat gaat aflopen, maar bij prive auto's ben je gewoon de lul.
Onzin. Je krijgt de vraag wie er gereden heeft. Daar hoef je niet op te antwoorden, want je hoeft de politie niet te helpen met opsporing van jezelf
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:35:49 #20
47400 De-Boswachter
Spritz mich im mund....
pi_110737690
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

NIet helemaal.
Ze zullen het wel proberen en das het spel wat gespeeld wordt.
Op het moment dat dit gebeurd is het slim dat Timmetjuh alles ontkend en doet alsof ie heiliger is dan de paus.

Een sanctie opleggen kan (in een verkeersovertreding) alleen maar aan een persoon en dan moeten ze wel weten wie ze moeten hebben. En dat hoeft niemand hun te vertellen, TENZIJ het een strafbaar feit is (let op: geen overtreding).
Maar serieus, flitsservice heeft hier vaker mee gehakt. Ik zou het daar zoeken.

[ Bericht 1% gewijzigd door De-Boswachter op 24-04-2012 20:37:36 (add info) ]
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:38:19 #21
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_110737806
Normaal gesproken, met NL rijbewijs mag je bij de rechter op de koffie en krijg je een OBM, alleen al voor de huidige overtreding. De combo met de 38 provinciaal van vorig jaar zorgt voor een verzwaring van de strafmaat. De 38 op de snelweg valt onder Mulder en telt niet mee.

Als de boete nu op kenteken binnenkomt, zou je geluk kunnen hebben dat ie niet aan jou als bestuurder gekoppeld wordt. Waarschijnlijk krijgt de kentekenhouder een verhoogd transactievoorstel en is daarmee de kous af. Betaal je die niet en mag je voorkomen, dan gaat de boete alsnog op naam gezet worden en loop je kans dat ze je NL en Duitse rbw gaan koppelen, met een ontzegging tot gevolg (reken op vier maanden). De ontzegging geldt in NL, aangezien je een Duits rijbewijs hebt.

Waarschijnlijk kom je door je Duitse rijbewijs nu goed weg en val je tussen de mazen door, zo lang de boetes maar op kenteken blijven binnenkomen. Mocht je een bestuurdersverklaring krijgen én een transactievoorstel, dan alleen de T invullen. BV hoeft niet: je hoeft niet aan je eigen veroordeling mee te werken, ze zoeken het maar uit.

Als je alleen een BV krijgt, kun je wel eens het bokkie zijn, maar hoe ze dat precies doen met buitenlandse rijbewijzen weet ik niet. Meestal worden de boetebedragen verhoogd en volgt er geen ontzegging.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_110737863
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:35 schreef De-Boswachter het volgende:
NIet helemaal.
Ze zullen het wel proberen en das het spel wat gespeeld wordt.
Op het moment dat dit gebeurd is het slim dat Timmetjuh alles ontkend en doet alsof ie heiliger is dan de paus.

Een sanctie opleggen kan (in een verkeersovertreding) alleen maar aan een persoon en dan moeten ze wel weten wie ze moeten hebben. En dat hoeft niemand hun te vertellen, TENZIJ het een strafbaar feit is (let op: geen overtreding).
Maar serieus, flitsservice heeft hier vaker mee gehakt. Ik zou het daar zoeken.
De politie stuurt de boete+extra's gewoon naar de leaseboer. In het leasecontract zal ongetwijfeld staan dat zij alle boete's e.d. mogen verhalen op degene die least. Het bedrijf dus. En het bedrijf zal ongetwijfeld aankloppen bij TS hiervoor.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:44:54 #23
47400 De-Boswachter
Spritz mich im mund....
pi_110738242
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:39 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

De politie stuurt de boete+extra's gewoon naar de leaseboer. In het leasecontract zal ongetwijfeld staan dat zij alle boete's e.d. mogen verhalen op degene die least. Het bedrijf dus. En het bedrijf zal ongetwijfeld aankloppen bij TS hiervoor.
Jazeker. Maar ik heb ook niet gezegd dat het een makkelijke klus is.
Als ie alleen een prent krijgt die ie mag dokken moet ie het vooral doen en niet gaan zeiken.
Op het moment dat ze hem willen pakken op zijn rijbewijs of ander strafrecht (zoals Mikkie hierboven ook al zegt) dan gaat de bewijslast spelen...
En dat kan een langdurige zaak worden die Timmetjuh goed en slim moet spelen....
Ik hoop voor hem dat ie eens nadenkt voordat ie zijn leasedoos op zijn flikker geeft.
Na die flitskast komt een rotonde en dan sta je midden in Baexem en ook daar komt schooljeugd overheen gefietst....

Sja... oO<
pi_110740898
quote:
Er had namelijk iemand gebeld die mijn woonadres nodig had om mij een schrijven te kunnen sturen.
Van die werkwijze heb ik nog nooit gehoord qua leaseauto's.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_110743256
Bedankt voor jullie antwoorden zo ver. Blijkt toch dat het een erg vreemde situatie is en ik eigenlijk alleen maar kan afwachten.

Het feit dat mijn werkgever gebeld wordt voor mijn adresgegevens duidt er bij mij min of meer op dat de boete op mijn naam gericht zal zijn en niet op mijn kenteken.

Overigens heb ik nergens ontkend dat ik te hard gereden heb. Zoals ik al zei heb ik sinds mijn laatste bekeuring van vorig jaar mijn rijstijl aangepast en rijd ik nu stukken rustiger. Dit is sindsdien de enige keer geweest dat ik meer dan 20 te hard heb gereden, vandaar dat ik het me niet voor kan stellen dat het een andere overtreding betreft.
pi_110743684
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2012 21:23 schreef teknomist het volgende:

[..]

Van die werkwijze heb ik nog nooit gehoord qua leaseauto's.
Ik denk zelf dat dat is omdat ik geen Nederlands woonadres heb. Zo heb ik ook al eens met de politie naar de dichtstbijzijnde pin automaat moeten rijden om een bekeuring ter plekke te betalen. Toen had ik nog geen Duits rijbewijs.
pi_110751742
Als je er alleen met een boete afkomt mag je in je handen knijpen en dan zou ik zeker voor langere tijd een rustige rijstijl aanhouden tenzij je van fietsen houd?
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
  woensdag 25 april 2012 @ 00:08:18 #28
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_110752534
Ontkennen dat jij het was die reed? En dat blijven volhouden.

Als je ontkent, dan zullen zij volgens mij moeten aantonen dat jij de bestuurder was. De boete komt in ieder geval voor jouw rekening als kentekenhouder (maar dan anders, al bekende bestuurder van de leasemaatschappij. Vraag me af of ze jouw een EMG kunnen opleggen en je rijbewijs kunnen innemen als je ontkent. Mogelijk kan dat alleen bij heterdaad.
Ook hoi !
  woensdag 25 april 2012 @ 00:10:15 #29
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_110752619
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2012 21:54 schreef Timmetjuh. het volgende:

[..]

Ik denk zelf dat dat is omdat ik geen Nederlands woonadres heb. Zo heb ik ook al eens met de politie naar de dichtstbijzijnde pin automaat moeten rijden om een bekeuring ter plekke te betalen. Toen had ik nog geen Duits rijbewijs.
Volgende keer alleen 500 euro op zak hebben. Is wettig betaalmiddel, moeten ze accepteren.
Pinpas heb je niet bij je en wisselen bij GWK is prima, maar dan betalen zij de wisselkosten.

Ken iemand die het op die manier doet. Alleen woont die officieel niet in Nederland maar ergens 1000'den km'ers verderop. Die komt er nog wel eens mee weg.
Ook hoi !
pi_110752687
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 00:10 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Volgende keer alleen 500 euro op zak hebben. Is wettig betaalmiddel, moeten ze accepteren.
Pinpas heb je niet bij je en wisselen bij GWK is prima, maar dan betalen zij de wisselkosten.

Ken iemand die het op die manier doet. Alleen woont die officieel niet in Nederland maar ergens 1000'den km'ers verderop. Die komt er nog wel eens mee weg.
Of een emmer met 1 cent muntjes :')
pi_110752694
OM vraagt Leasmij wie er gereden heeft, leasmij vult jouw naam in. Bal ligt nu bij JOUW om het tegendeel te bewijzen. (mocht je dit willen).

OM kan met je vorige aanhouding op een 80km weg beslissen om je een hoger transactievoorstel te doen. Dit betalen is een soort schuldbekentenis.

OM kan ook besluiten je te dagvaarden, de rechter zal je veroordelen tot een boete + voorwaardelijke rijontzegging. Dit is op NAAM, ongeacht wat voor rijbewijs je hebt.
.
  woensdag 25 april 2012 @ 00:16:56 #32
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_110752859
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 00:12 schreef Green1 het volgende:

[..]

Of een emmer met 1 cent muntjes :')
Nee, dat is anders. Dat mogen ze weigeren volgens mij.

Maar die gast die dit dus doet is nogal uitgekookt en kent de regeltjes. Rijdt ook niet rond met een auto, maar met zo'n 'tralala...tralalala...twiedeledidie.. tralala sisi-karretje' die verzekerd wordt met zo'n verzekeringsplaatje. Als ze 'm willen beboeten, dan moeten ze 'm dus opwachten want op verzekeringsplaatje bekeuren kan niet of doen ze niet.

Kan lullen als brugman trouwens die gast en is een succesvol ondernemer.
Ook hoi !
pi_110753044
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 00:12 schreef Fer het volgende:
OM vraagt Leasmij wie er gereden heeft, leasmij vult jouw naam in. Bal ligt nu bij JOUW om het tegendeel te bewijzen. (mocht je dit willen).

Uhh nee hoor. Die bewijslast ligt nog steeds bij het OM. De leasemaatschappij kan dat helemaal niet bewijzen namelijk.
pi_110753167
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 00:21 schreef kikoooooo het volgende:
Uhh nee hoor. Die bewijslast ligt nog steeds bij het OM. De leasemaatschappij kan dat helemaal niet bewijzen namelijk.
Tenzij in het leasecontract staat dat alleen TS gebruik mag maken van de auto.
  woensdag 25 april 2012 @ 00:28:15 #35
47400 De-Boswachter
Spritz mich im mund....
pi_110753248
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 00:12 schreef Fer het volgende:

Nee hoor, de leasemaatschappij kan dat niet. Ofja, ze kunnen dat wel maar hun woord heeft geen waarde.
Wie zegt dat jij vanavond niet toevallig in mijn leaseauto hebt gereden?
Het gaat zich om bewijslast. En dat moet de aanklager overhanden (middels onderzoeksrapport politie).
En maar goed ook, anders kan iedere janl*l een ander aanschijten omdat een niet zo fijne buurman is....
  woensdag 25 april 2012 @ 00:29:15 #36
47400 De-Boswachter
Spritz mich im mund....
pi_110753285
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 00:25 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dan nog niet.
Wie zegt dat die auto niet toevallig gestolen is en de primaire bestuurder te voet naar de Politie is om aangifte te doen??

Het is heel simpel en onthoud dit goed: De Politie moet constateren en NIET concluderen!

[ Bericht 7% gewijzigd door De-Boswachter op 25-04-2012 00:31:15 (add info) ]
  woensdag 25 april 2012 @ 00:30:56 #37
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_110753338
quote:

[..]

Ooit wel eens gehoord van contractbreuk?

TS mag dan de boete betalen, maar voor EMG zal de rechter moeten oordelen dat het de TS geweest is. Als TS dus op een gegeven moment voor verhoor uitgenodigd wordt, wat niet uitgesloten is, moet ie dus heel erg opletten wat ie vertelt want ze zullen proberen 'm uit de tent te lokken en 'm te laten bekennen dat hij idd de bestuurder was. Zo moeilijk is het niet om iemand woorden in de mond te leggen, waarna TS klemgeluld is en neits anders kan dan toegeven inderdaad gereden te hebben.
Ook hoi !
pi_110753349
quote:

[..]

LOL. Waar haal je dit soort onzin nou vandaan man ? Van ome Wim tijdens de verjaardag van Tante Hennie ? :|W
pi_110753356
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 00:29 schreef De-Boswachter het volgende:
Dan nog niet.
Wie zegt dat die auto niet toevallig gestolen is en de primaire bestuurder te voet naar de Politie is om aangifte te doen??
Dan had de politie de aangifte allang binnen gehad in het geval van TS.
pi_110753397
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 00:31 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Wat ben jij dom. Ga weg uit dit topic :W
  woensdag 25 april 2012 @ 00:33:19 #41
47400 De-Boswachter
Spritz mich im mund....
pi_110753405
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 00:31 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Nee hoeft niet...

CONSTATEREN en NIET concluderen!

Het is bewijslast verzamelen en niet verhaaltjes verzinnen.
pi_110753432
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 00:33 schreef De-Boswachter het volgende:
Nee hoeft niet...

CONSTATEREN en NIET concluderen!

Het is bewijslast verzamelen en niet verhaaltjes verzinnen.
Want de boetes worden a la minute verstuurd?
  woensdag 25 april 2012 @ 00:35:23 #43
47400 De-Boswachter
Spritz mich im mund....
pi_110753461
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 00:34 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

wat heeft dat er nou mee te maken?
pi_110753478
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 00:34 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

:')
pi_110753494
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 00:35 schreef De-Boswachter het volgende:
wat heeft dat er nou mee te maken?
Als de auto gestolen is, en TS naar het bureau loopt, dan is hij daar wel binnen een aantal uur, waarna de aangifte wordt opgemaakt. In die tijd gaan boetes nooit de deur uit. M.a.w. ze kunnen prima zien dat de auto op het moment dat de overtreding gemaakt is, niet gestolen was.
  woensdag 25 april 2012 @ 00:38:27 #46
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_110753532
Dude, hooguit zal de rechter erover moeten oordelen als TS weigert het voorgestelde transactie bedrag te betalen. Dan heeft ie wat uit te leggen en het nodige te vrezen. Zodra die overtuigd is, hangt TS.
Ook hoi !
pi_110753549
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 00:36 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Als de auto gestolen is, en TS naar het bureau loopt, dan is hij daar wel binnen een aantal uur, waarna de aangifte wordt opgemaakt. In die tijd gaan boetes nooit de deur uit. M.a.w. ze kunnen prima zien dat de auto op het moment dat de overtreding gemaakt is, niet gestolen was.
Als mijn auto gestolen is is er niemand die mij verplicht aangifte te doen hoor.
  woensdag 25 april 2012 @ 00:39:56 #48
47400 De-Boswachter
Spritz mich im mund....
pi_110753573
quote:

[..]

Wacht, ik probeer het eens op een andere manier met jou....

Vraag: Waarom heb jij gisteren in mijn auto te hard gereden over de A2 om 11:00 en werd je daarbij geflitst?
  woensdag 25 april 2012 @ 00:40:11 #49
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_110753581
quote:

[..]

En wat toont dat aan? Dat TS liegt, maar niet dat hij degene is die reed. Dat staat nog steeds niet voor de volle 100% vast en dat moet aangetoond worden. Is er gerede twijfel, dan kan dat reden zijn dat TS zijn rijbewijs kan blijven houden.

Gerede twijfel, dat is wat TS moet zaaien. Heel wat dieven/moordenaars/tasjesrover/criminelen in welke vorm dan ook komen om die reden onder een straf uit.
Ook hoi !
pi_110753614
*zucht*
Kennelijk sla ik een aantal stappen over die jullie nodig hebben. Geeft niks, kan gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')