abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110734885

Hiero verdero! :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_110734952
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:43 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik denk dat wanneer een scriptschrijver van Goede Tijden het gebeurde in de afgelopen tijd in een seizoen zou schrijven en dit bij de producent zou inleveren hij terug gestuurd zou worden om te herschrijven ivm ongeloofwaardigheid. En dat in combinatie met de TMM link maakt dat mensen je zien als een kloon. Niet zozeer als een kloon van TMM, maar toch zou het me ergens niet verbazen dat het waarheid blijkt te zijn.
Niets aan toe te voegen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_110735048
Ik heb het te weinig gevolgd om een mening te hebben... :z
Huh!?
pi_110735139
Valt niet zoveel te volgen, ik laat maar heel weinig los, des te meer verbaast het me dat dingen als iets ongeloofwaardigs worden gezien. Zo'n spectaculair leven leid ik niet.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_110735330
Ik ga uit eten. O wacht, dat is ook veel te ongeloofwaardig. Eh, ik ga eten maken, onee ongeloofwaardig, eh, eh, ik eet maar niet vandaag, onee kan ook niet, veel te ongeloofwaardig tenzij het bij Ang3l vandaan komt.
Wat een toestand, kan niks meer posten... :o
:+
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_110735472
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:48 schreef Cavalinho het volgende:
Valt niet zoveel te volgen, ik laat maar heel weinig los, des te meer verbaast het me dat dingen als iets ongeloofwaardigs worden gezien. Zo'n spectaculair leven leid ik niet.
Nou?

In een relatief korte tijd: redder wordt vriend wordt verloofde wordt ?. Ziek zwak misselijk, coma, kanker. Iedereen vliegt best makkelijk even de halve wereld over voor bij wijze van spreke een boodschap

Ik kan het mis hebben hoor en hoe alles precies verliep weet ik echt niet, maar volgens mij zijn dit wel wat kernpunten van dingen de je afgelopen tijd beschreef. Het is fijn dat je dat blijkbaar allemaal kunt doen (het leven zoals jij dat leeft) en natuurlijk ontzettend heftig wat er allemaal gebeurd is.
Maar verder ben je gewoon een onwijze jankbal af en toe. Je wilt dat wij jou wel serieus nemen blijkbaar, maar reageert fel op (negatievere) reacties.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_110735485
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:52 schreef Cavalinho het volgende:
Ik ga uit eten. O wacht, dat is ook veel te ongeloofwaardig. Eh, ik ga eten maken, onee ongeloofwaardig, eh, eh, ik eet maar niet vandaag, onee kan ook niet, veel te ongeloofwaardig tenzij het bij Ang3l vandaan komt.
Goed idee

en btw... Ang3l's verhalen zijn inderdaad ook boekwaardig... maar die heb ik tenminste ooit in levende lijve gezien dus ik weet dat hij echt bestaat
pi_110735525
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:55 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Goed idee

en btw... Ang3l's verhalen zijn inderdaad ook boekwaardig... maar die heb ik tenminste ooit in levende lijve gezien dus ik weet dat hij echt bestaat
En een deel staat al in boeken :+
dag
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:00:47 #10
88233 Steve
Still the best.
pi_110735761
Er is sinds je in dit topic zit anders behoorlijk veel gebeurd. Je zat elke dag op een ander continent (maar goed, dat is als model nog wel te begrijpen). Je moest gered worden door je redder (de celeb). Je kwam in het ziekenhuis met weetikveelwat en ging bijna dood. Je raakte verloofd met je redder (waar je nu weer twijfels over hebt). En je bent geopereerd aan je ballen. Best heftige dingen allemaal. En dat weten we ondanks dat je niks over jezelf kwijt wilt.
Dat is nogal wat in een paar maanden tijd. ;). Dát maakt dat het dat mensen vraagtekens zetten bij het hele verhaal. Over het algemeen maakt iemand zoiets niet in zo'n korte tijd mee. Kan allemaal natuurlijk wel, maar het komt niet zo snel voor in ons alledaags leventje. Komt ook nog bij dat je veel te serieus reageerde op alles wat hier gezegd werd. Maar dat is wel enigszins aan het verbeteren. Het is toch wel te begrijpen dat wanneer iemand het topic binnenwandelt met al die gebeurtenissen, die binnen een kort tijdsbestek plaatsvinden, even aan de geloofwaardigheid getwijfeld wordt?

Maar goed, als ik Ang3l niet in het echt zou kennen zou ik ook denken dat de hele soap een beetje aangedikt zou zijn hoor. :D.

Dus ik ga er ook geen oordeel meer over vellen. :s).

Ik maak gewoon niet zoveel mee. :+.

[ Bericht 3% gewijzigd door Steve op 24-04-2012 20:07:47 ]
"Atb is lief, groetjes Peri."
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:05:41 #11
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_110736023
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:56 schreef Peter het volgende:

[..]

En een deel staat al in boeken :+
O-)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_110736051
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:00 schreef Steve het volgende:
Er is sinds je in dit topic zit anders behoorlijk veel gebeurd. Je zat elke dag op een ander continent (maar goed, dat is als model nog wel te begrijpen). Je moest gered worden door je redder (de celeb). Je kwam in het ziekenhuis met weetikveelwat en ging bijna dood. Je raakte verloofd met je redder (waar je nu weer twijfels over hebt). En je bent geopereerd aan je ballen. Best heftige dingen allemaal. En dat weten we ondanks dat je niks over jezelf kwijt wilt.
Dat is nogal wat in een paar maanden tijd. ;). Dát maakt dat het dat mensen vraagtekens zetten bij het hele verhaal. Over het algemeen maakt iemand zoiets niet in zo'n korte tijd mee. Kan allemaal natuurlijk wel, maar het komt niet zo snel voor in ons alledaags leventje. Komt ook nog bij dat je veel te serieus reageerde op alles wat hier gezegd werd. Maar dat is wel enigszins aan het verbeteren.

Maar goed, als ik Ang3l niet in het echt zou kennen zou ik ook denken dat de hele soap een beetje aangedikt zou zijn hoor. :D.

Dus ik ga er ook geen oordeel meer over vellen. :s).

Ik maak gewoon niet zoveel mee. :+.
Ik hoor je dit gewoon zeggen :D
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:16:31 #13
88233 Steve
Still the best.
pi_110736646
Ik vind het overigens ook heerlijk om alle verhalen mee te lezen hoor. Dat maakt het meelezen in dit topic juist leuk. Ik vertel hier niet zoveel over mezelf, en dat maakt mijn 'personage' hier vrij saai (niet dat er zo enorm veel smeuïge details zijn :')). Dat hebben de meesten hier volgens mij. Veel contacten zijn ook naar het echte leven of naar bijvoorbeeld facebook verschoven.

Maar het is een forum, dan moet je er ook tegen kunnen dat er wat tegengas wordt geboden. Maar een reactie als
quote:
laat zien dat je er tegenwoordig beter tegen kunt en de lol ervan in kunt zien. En dat maakt je ook weer leuker. :).

[ Bericht 1% gewijzigd door Steve op 24-04-2012 21:14:08 ]
"Atb is lief, groetjes Peri."
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:19:33 #14
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_110736812
quote:
Waarom haal je mij steeds aan en niet een van de anderen die net zo goed je geloofwaardigheid betwijfelen? ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:20:28 #15
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_110736864
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:55 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nou?

In een relatief korte tijd: redder wordt vriend wordt verloofde wordt ?. Ziek zwak misselijk, coma, kanker. Iedereen vliegt best makkelijk even de halve wereld over voor bij wijze van spreke een boodschap

Ik kan het mis hebben hoor en hoe alles precies verliep weet ik echt niet, maar volgens mij zijn dit wel wat kernpunten van dingen de je afgelopen tijd beschreef. Het is fijn dat je dat blijkbaar allemaal kunt doen (het leven zoals jij dat leeft) en natuurlijk ontzettend heftig wat er allemaal gebeurd is.
Maar verder ben je gewoon een onwijze jankbal af en toe. Je wilt dat wij jou wel serieus nemen blijkbaar, maar reageert fel op (negatievere) reacties.
Kanker, operatie en een week later op een surfplank staan.
Dat was voor mij echt de druppel.
L'Amour menaçant:
pi_110736869
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Waarom haal je mij steeds aan en niet een van de anderen die net zo goed je geloofwaardigheid betwijfelen? ;)
Jij vertelt meer over jezelf hier dan dat ik dat doe... dus je valt wat meer op denk ik :D
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:22:14 #17
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_110736974
Hoge bomen bla die bla?

het valt me gewoon op dat ie steeds mij aanhaalt, mij "aanvalt" omdat ik hem niet geloof. terwijl er zo te lezen echt wel meer zijn die dat niet doen :D Ik jank er verder niet over hoor. Kan er wel tegen. Maar het valt me wel op.
L'Amour menaçant:
pi_110736999
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Kanker, operatie en een week later op een surfplank staan.
Dat was voor mij echt de druppel.
Precies... zoals ik wel over meer zaken qua tijdsverloop mijn twijfels had en heb
pi_110737056
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:22 schreef Ang3l het volgende:
Hoge bomen bla die bla?

het valt me gewoon op dat ie steeds mij aanhaalt, mij "aanvalt" omdat ik hem niet geloof. terwijl er zo te lezen echt wel meer zijn die dat niet doen :D Ik jank er verder niet over hoor. Kan er wel tegen. Maar het valt me wel op.

Jij bent kennelijk heel belangrijk voor 'm.... net zoals je dat voor TMM bent
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:24:08 #20
71919 wonderer
pi_110737070
Aan de andere kant, dat was met Mike ook zo en dat was ook allemaal waar.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:24:47 #21
71919 wonderer
pi_110737101
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:23 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Jij bent kennelijk heel belangrijk voor 'm.... net zoals je dat voor TMM bent
No way dat cava een kloon is van tmm. Zijn nederlands is te goed (sorry mama :* )
pi_110737174
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:24 schreef wonderer het volgende:
Aan de andere kant, dat was met Mike ook zo en dat was ook allemaal waar.
Met alle respect leek het leven van Mike ook vele malen minder op een soap dan dat van Cava.
Nogmaals ik zeg niet dat dit niet echt gebeurd kan zijn, maar het klinkt gewoon erg ongeloofwaardig.
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:27:17 #23
71919 wonderer
pi_110737221
Ik heb geen mening. Het doet er voor mij niet toe of het waar is of niet. HEt zijn smakelijke verhalen en ik vermaak me prima ;)
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:27:24 #24
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_110737227
Maar goed, ik viel van de week van een berg, bovenop een appel, waarin ik me verslikte. En mijn mijn lesbische vriendin waar ik stiekem verliefd op ben en die Melissa Etheridge heet stopte me in een glazen kist omdat ze dacht dat ik dood was maar m'n redder die me uit de goot heeft geplukt 80 jaar geleden die kwam me wakker kussen, struikelde, brak de glazen kist waardoor mijn been beschadigde maar ik wel gelukkig wakker werd. En toen moest mijn been geamputeerd worden vandaag.... dus ik ga nu ff een les moderne dans doen :W
L'Amour menaçant:
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:28:08 #25
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_110737270
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:27 schreef wonderer het volgende:
Ik heb geen mening. Het doet er voor mij niet toe of het waar is of niet. HEt zijn smakelijke verhalen en ik vermaak me prima ;)
Mij doet het er wel toe.

En Mike was echt wel een stuk minder. I shit my sheets nondepie! ;)
L'Amour menaçant:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')