zij spreekt hem aan, als ik het goed begreep.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:06 schreef sinepedraap het volgende:
Dat je zulke mensen aanspreekt alleen al.
Ja en waarom loop je dan niet gewoon door?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:07 schreef aequus het volgende:
[..]
zij spreekt hem aan, als ik het goed begreep.
Yoh, ze sprak mij aan en ik was beleefd, ik verwachtte meer een vraag over waar ze was en directies naar een adres of straat.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:06 schreef sinepedraap het volgende:
Dat je zulke mensen aanspreekt alleen al.
Dan was ditquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:08 schreef Barachem het volgende:
[..]
Yoh, ze sprak mij aan en ik was beleefd, ik verwachtte meer een vraag over waar ze was en directies naar een adres of straat.
Ze zag er best verzorgd uit.
einde conversatie?quote:En ja hoor, ze vraagt of ik 50 cent voor wat eten voor haar heb, maar dat heb ik niet, omdat ik al geruime tijd zonder contant geld rondloop.
ik bood haar aan om eten en drinken te kopen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:14 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dan was dit
[..]
einde conversatie?
Ik heb nog nooit een zwerver eten zien kopen. Alleen maar alcohol. Je kan toch ook als je dakloos bent hier op bepaalde plekken aan eten komen of zo?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:22 schreef Barachem het volgende:
[..]
ik bood haar aan om eten en drinken te kopen.
Ze willigde in, waar net effe later bleek dat ze nog verwachting had dat ze bij de Jumbo geld van me zou krijgen.
Ze wou eten, maar uiteindelijk niet.
Ze was volgens eigen zeggen slecht ter been, maar ze liep te normaal daarvoor rond.
Lijkt me een geval van geldklopperij voor drugs of alcohol of wat anders.
Ik wilde haar helpen met eten enr drinken en ze wilde alleen contant, toen ze doorhad dat ze dat niet kreeg, droop ze deels boos af.
Altijd lache met die lui.
Zekers, maar ook dat kost meestal wat geld.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:28 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een zwerver eten zien kopen. Alleen maar alcohol. Je kan toch ook als je dakloos bent hier op bepaalde plekken aan eten komen of zo?
Dat had ze aangenomen, want dat kaartje kan ze bij de balie gewoon weer inleveren en geld ervoor krijgen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:59 schreef Barachem het volgende:
Had haar aan moeten bieden om het enkeltje Rotterdam bij de balie van het centraal station voor haar te kopen.
Had vast een lache reactie van haar gekregen.
Kan dat echt?!quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat had ze aangenomen, want dat kaartje kan ze bij de balie gewoon weer inleveren en geld ervoor krijgen.
Night of the Living Homeless.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:37 schreef Barachem het volgende:
[..]
Triest eigenlijk, ook omdat niet iedereen het breed heeft, inclusief ik en als ik maar elke bedelaar maar wat aanbied, dat ik straks ook als dakloze eindig, neen, daar pas ik voor.
Change...quote:
Inderdaad, dat kan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat had ze aangenomen, want dat kaartje kan ze bij de balie gewoon weer inleveren en geld ervoor krijgen.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:59 schreef Barachem het volgende:
Ze kijkt me aan en besluit ineens de Nieuwe Ebbingestraat over te steken ne krijg al vermoedens dat ze me wat gaat vragen, mogelijk geld.
En ja hoor, ze vraagt of ik 50 cent voor wat eten voor haar heb, maar dat heb ik niet, omdat ik al geruime tijd zonder contant geld rondloop.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:08 schreef Barachem het volgende:
[..]
Yoh, ze sprak mij aan en ik was beleefd, ik verwachtte meer een vraag over waar ze was en directies naar een adres of straat.
Ze zag er best verzorgd uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |