quote:En dat zijn dus weer de bands waar ik geen moer aan vind
Op maandag 29 juli 2002 11:42 schreef Phat Lip het volgende:
ken ze al een jaar of 6/7 ..was altijd een van mijn favorieten maar nu eigenlijk niet meer ..iets te vaak gehoord.
Maar als je dan toch dat soort punkbandjes aan het ontdekken bent ..ontdek dan Lagwagon en begin met "Trashed" ..en dan vooral het nummer "Island of Shame". Een van de weinige punkbandjes die me niet echt is gaan vervelen na al die tijd...
quote:barbaar !
Op maandag 29 juli 2002 11:57 schreef DimeBag het volgende:[..]
En dat zijn dus weer de bands waar ik geen moer aan vind
quote:Hier sluit ik me volledig bij aan. Ik ken ze zelf nu al een jaartje of 7, maar elke cd blijft weer een feest. Persoonlijk vind ik "Another Day In Paradise" en "Suburban Teenage Wasteland Blues erg cool".
Op maandag 29 juli 2002 11:34 schreef DimeBag het volgende:
Dit weekend ontdekt ! Wat een gave band zeg. Ik heb eerlijk gezegd een broertje dood aan dat soort punk (behalve Rancid ed) maar deze band rockt. Meer liefhebbers ?
Hé Dimebag, als je Strung Out cool vindt, dan lijkt Bigwig mij ook wel een aanrader. Persoonlijk een van mijn lievelingsbands. tjek het even uit zou ik zeggen.
Edit: Ow wacht, dat beweerde je helemaal niet.
[Dit bericht is gewijzigd door =HellFire= op 30-07-2002 19:06]
quote:En dat zijn nog niet eens de beste tracks
Op dinsdag 30 juli 2002 21:37 schreef Mutt het volgende:
Ik ken alleen nummers van Strung Out die op de fat-wreck compilations staan... maar die klinken zeker niet slecht!!
quote:Dan hebben wij het vast niet over dezelfde cd's. Maar oke, over smaak valt niet te hakken
Op dinsdag 30 juli 2002 19:19 schreef thecrook het volgende:
Live gezien in de Baroeg in Rotterdam een paar jaar geleden, strakke band met slechte cd's als je het mij vraagt
ennuh... download bark at the moon van strung out... is een cover van ozzy osbourne ... voor de compilatie : Punk Goes Metal
Meen je dat?quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:00 schreef Ixnay het volgende:
Strung Out is goed ja.
Beetje eentonig, dat wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |