Alle begrip voor meidquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik snap de zorgen over de bruiloft, maar op dit moment telt maar 1 ding en dat is zo snel mogelijk aansterken. Ja, ik vind het oook klote dat het wss niet kan, maar ik kan echt helemaal niks nu en lig constant te kreunen van de pijn.
Kort gezegd: ik reken er niet op. Bout, maar wel beter voor me.
Als jij echt niet kan; misschien kunnen we dan iets regelen met de zaal dat pinda meekan (is puckzzz toch niet heul alleen ook bij rijden etc...)quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
maar ja, puckzzz rekent wel op me, die zal ik vanavond wel even bellen
Mooooi!!quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:39 schreef Loqi het volgende:
Hallon!
skjoe!
wat kut!
Fantasy fair was tof![]()
![]()
weer was kut
![]()
![]()
![]()
vangekregen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
naja, de oorzaak van spit is wel terug te vinden op wiki, lang verhaal, maar het is er een paar keer in geschoten, mijn rugspiieren zijn daardoor gaan overcompenseren met als gevolg dat ik nu constant verkramp, van mijn navel tot mijn borsten, echt elke dertig seconden en daardoor niets, echt niets kan.
Mijn moeder komt vanmiddag spierverslappers brengen, dan kan ik wellicht even rusten en dan moeten we weer gaan aansterken.
Ow kut...quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
oh priem, ik drink zo weinig mogelijk fluids want daar moet ik van plassen
dat heeft ie ook niet gezegd? Hij zei: minimaal vier dagen niet zittenquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Een fysio kan toch niet voorspellen dat je na 4 dagen genezen bent?
Ook al heeft ie 100000 jaar ervaring, iedereen is toch anders
Oh ik dacht dat je op priem reageerde dat het bij haar maar 2 dagen duurdequote:Op dinsdag 24 april 2012 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat heeft ie ook niet gezegd? Hij zei: minimaal vier dagen niet zitten
ja precies; dacht al dat het niet te vergelijken wasquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
priem, als een fysio met twintig jaar ervaring dit zegt zal het wel goed zijn
ik heb ook wel es last van mijn rug maar niet zoals dit. Dit is echt 'gillen van de pijn' last van je rug
maar ik had geen spitquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je op priem reageerde dat het bij haar maar 2 dagen duurde
ik ben dol op alle matigen adviezen. Keep them coming!quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ja precies; dacht al dat het niet te vergelijken was
Nuttenlozen raad; i givesFree of charge ! Kthxbye
Lekker veel filmpjes kijkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan alleen maar liggen trouwensopstaan kost vijf minuten
Pamper om ! Niet meer opstaan !! Woeiquote:
telefoon mee onder de douche.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:02 schreef Diconnected het volgende:
Waarom belt m'n dokter niet terug, ik durft niet te gaan douchen ofzo
Spiegel boven je, tv zo neerzetten dat je beeld daaro in ziet woeiiiiquote:
1x gedaan, toen liet ik de telefoon vallenquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
telefoon mee onder de douche.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
1x gedaan, toen liet ik de telefoon vallen
* Loqi doet een aanmoedigings-yellquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan omhoog en opzij kijken. Opzij zie ik de tv dus verkeerd
fak it, ik ga plassen, tot over een half uur
Oh dacht dat je op bed lagquote:
Ik wacht nog wel evenquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
une plestikken zakjuh dr om.
Die is nog aan het sukkelen met haar plasavontuur..quote:
Als eerste is jouwgezondheid het allerbelangrijkste op dit moment Skjoequote:Op dinsdag 24 april 2012 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
maar ja, puckzzz rekent wel op me, die zal ik vanavond wel even bellen
Misschien zit ze nu wel vast op de wcquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die is nog aan het sukkelen met haar plasavontuur..
Die moet werkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als jij echt niet kan; misschien kunnen we dan iets regelen met de zaal dat pinda meekan (is puckzzz toch niet heul alleen ook bij rijden etc...)
Je doet het nogquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben er nog! Therapeutisch door huis aan het wandelen enzo
OMG SHE FELL AND SHE CAN'T GET UP !!!quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Misschien zit ze nu wel vast op de wc
Oh pfewquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben er nog! Therapeutisch door huis aan het wandelen enzo
visuals!!!quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OMG SHE FELL AND SHE CAN'T GET UP !!!
Het beste vermaak is leedvermaakquote:
Sigaretje d'r bij.....quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
therapeutisch in de tuin wandelen... Pomtiedom...
kusjekroel?quote:
Nu zoveel zuipen dat je niets meer voelt? Ook goeden spierontspanner?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben dol op alle matigen adviezen. Keep them coming!
Schaaaaar!?!?!
TV ook op zijn kant draaien!quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan omhoog en opzij kijken. Opzij zie ik de tv dus verkeerd
fak it, ik ga plassen, tot over een half uur
quote:
Awww... jammer...quote:
Goeden matigen adviezen gratiz en voor niksquote:
Nakend rondlopenquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
gek genoeg is het ophijsen van mijn broek het moeilijkst
Broek uitlatenquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
spit is een uitstulping van je tussenwervelschijven. En als je zit, zet je daar te veel druk op. Waardoor het niet kan genezen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat is de gedachte achter het niet mogen zitten skjoe? Niet dat ik er enorm veel verstand van heb hoor, maar heb toch ook al een aardige lagerugpijngeschiedenis en nog nooit gehoord dat ik niet mag zitten
Ah op zo`n fiets. Klinkt logisch. En kutquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
spit is een uitstulping van je tussenwervelschijven. En als je zit, zet je daar te veel druk op. Waardoor het niet kan genezen.
Je hebt toch wel een joggingbroek aan he?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
der af duwenquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
ah nice, poussen die over je heen gaan lopen!
mijn spijkerbroeken zijn zo veel te groot dat het idee hetzelfde isquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een joggingbroek aan he?
massagepousse?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
ah nice, poussen die over je heen gaan lopen!
Oh, okequote:Op dinsdag 24 april 2012 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn spijkerbroeken zijn zo veel te groot dat het idee hetzelfde is
Werkzequote:
Sterktequote:Op dinsdag 24 april 2012 13:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook! Dolle dinsdag, puntzak voor een euro
Ik krijg hem met twee dikke lagen idd wel dekkend. Zelf gebruik ik altijd dunne lagen vandaar. Maar ik zoek eigenlijk een onecoater.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
vier lagen???? Mijn alpine snow dekt in twee
Mijn illusie, wat doe je skjoe?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
onecoat wit is een redelijke illusie ben ik bang
ik heb die van MO. Die dekt ook heel goedquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:29 schreef Mss het volgende:
Zeg dames, ik heb een vraagje. Welke witte lak dekt ontzettend goed? Ik heb namelijk Alpine Snow, maar die heeft een laag of 4 nodig. Weten jullie een betere?
OEHHHHHH briljantquote:
En nailarten met een zwarten watervaste stiftquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
eerst tippex en dan highlighterstift er overheen. De ultieme alto manicure in 1995 jonge
Dat had ik met mijn casio ook gedaan. Toen ik zo'n grafisch kreng moest heb ik dat maar niet meer gedaanquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
dat had ik met mijn rekenmachine
toen waren er nog geen mobiele zaktelefoons
Dat lijkt me een fijn vooruitzichtquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
wel plat, verslappers zijn onderweg. Net even een paar blokjes om gestrompeld
Jezelf naar de klote blowen kan ook. Ontspan je ook vanquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
ja zeker! En mijn moeder heeft de sleutel! Dubbel winnn
Dat is in dit geval wel zo fijn jaquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
ja zeker! En mijn moeder heeft de sleutel! Dubbel winnn
je bent wel van de goeien matigen tips vandaag, ofniedan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Jezelf naar de klote blowen kan ook. Ontspan je ook van.
*kick*quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:28 schreef Mss het volgende:
Kan iemand mij even aan het werk schoppen, ik ben een tentamen aan het maken.
Speciaal voor jou skjoequote:Op dinsdag 24 april 2012 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent wel van de goeien matigen tips vandaag, ofniedan?
D'aaawh, wat veel!quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als je even wil kotsen
http://www.beautygloss.nl(...)owered-by-loccitane/
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:46 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Behalve toen ze dat Marc Jacobs ding zag.
hatersquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:48 schreef Dwyn het volgende:
Tien kilo afgevallen, gaan al die fans der chocolade geven.
Zit er een dreigbrief bij dat ze het op moet eten dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:48 schreef Dwyn het volgende:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:48 schreef Dwyn het volgende:
Nee, maar meestal als mensen te dik zijn, zijn ze dat niet omdat ze zo'n goeie selfcontrol hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zit er een dreigbrief bij dat ze het op moet eten dan?
Dus moeten andere mensen maar alles aanpassen omdat ze geen selfcontrol hebben?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:50 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee, maar meestal als mensen te dik zijn, zijn ze dat niet omdat ze zo'n goeie selfcontrol hebben.
Niet?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
je gaat iemand die net van de alcoholverslaving af is ook geen fles wodka opsturen
wat een kulreactie zeg.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus moeten andere mensen maar alles aanpassen omdat ze geen selfcontrol hebben?
Ik vind dat dat je eigen probleem is en dat je niet moet zeiken.
Het zijn toch haar fans, die hebben toch allemaal gelezen dat ze aan het afvallen is? Daar verwacht ik wel van dat ze zich aanpassen ja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus moeten andere mensen maar alles aanpassen omdat ze geen selfcontrol hebben?
Ik vind dat dat je eigen probleem is en dat je niet moet zeiken.
Ja jammer dan. Ik ga geen chocolade eten ook al is van mijn oma voor mijn verjaardag.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iets met een gegeven paard en een bek
Doei weer![]()
Ik zeg toch niet dat je het op moet eten? Ik zeg dat je niet moet janken als je het krijgtquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja jammer dan. Ik ga geen chocolade eten ook al is van mijn oma voor mijn verjaardag.
Dat deed ik ook niet en Mascha zo te zien ook niet. Maar ik vind het wel vreemd dat mensen dat blijven geven.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat je het op moet eten? Ik zeg dat je niet moet janken als je het krijgt
+1quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:00 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat deed ik ook niet en Mascha zo te zien ook niet. Maar ik vind het wel vreemd dat mensen dat blijven geven.
Dat. Mensen mogen haar best chocolade of whatever geven, maar als je al de moeite neemt om haar iets op te sturen dan lijkt het me raar dat je niet hebt meegekregen dat ze afgevallen is. Dan kun je ook wel begrijpen dat je haar niet heel blij maakt met je cadeau en dat ze het waarschijnlijk aan iemand anders gaat geven. Mag je het best sturen hoor, maar kijk dan niet raar op als ze er niet zo blij mee is.quote:
blijf lekker in je eigen hokquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:10 schreef Michhas het volgende:
JONGENS OPHOUDEN NU ANDERS KRIJGEN JULLIE GEEN FOTO'S VAN MIJN NAGELLAK MEER JA STOOPEN NU
lees bovenstaande bericht nog eens doorquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee nee, we zouden stoppen Mirjam. En nu ga je toch door
Oh sorry, ik had niet goed gelezen. Ik wil het graag goedmaken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
lees bovenstaande bericht nog eens door
1+1 = 2.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dat gaat over jullie of wat? Helderziend?
ha ha jij maakte een tiepfoutquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:30 schreef Mss het volgende:
Oh Spees vertel. Ik welke geheel vrouwelijke SC post je nog meer, en Unf ook?
Het ging ook niet om jouw reactie hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik deed wijven hoorzou ik hier ook rustig neerzetten.
Eh nee?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
space zit te klagen over ons in een andere sc en de rest komt hierheen? En uft doet mee?
wel een beetje matig hoor dames
hihiquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:36 schreef Michhas het volgende:
Oké, ik blijfHet is hier zo gezellig
Hoe kan ik jullie nou alleen laten
Naja ik zag wel mn naam en matig hoor dames voorbij komen. Dus vandaar.quote:
Jammer, 2x Dr Pepper, had dan Fanta gedaanquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:40 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heeft me acht maanden van mijn leven gekost, maar ik ben erg blij met het resultaatWat vinden jullie er van?
Nee, het ging erom dat spees deed alsof het helemaal niet zeker was dat het over ons ging. En toen vroeg ik me af in welke SC jullie nog meer posten waarin alleen vrouwen zaten en waar die opmerking dus op kon terugslaan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Naja ik zag wel mn naam en matig hoor dames voorbij komen. Dus vandaar.
Nee ik bedoelde skjoes reactiequote:Op dinsdag 24 april 2012 17:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, het ging erom dat spees deed alsof het helemaal niet zeker was dat het over ons ging. En toen vroeg ik me af in welke SC jullie nog meer posten waarin alleen vrouwen zaten en waar die opmerking dus op kon terugslaan.
Ja goed wijfie. Op relatiegebied gaat het nog steeds hetzelfde, al zit ik wel wat met mezelf in de knoop. Maar dat komt goedquote:
Hmm.. Verandering heeft tijd nodig natuurlijk. Wel vervelend dat je met jezelf in de knoop zit. Als je afleiding nodig hebt geef je maar een seintje hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja goed wijfie. Op relatiegebied gaat het nog steeds hetzelfde, al zit ik wel wat met mezelf in de knoop. Maar dat komt goedEn met jou?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:46 schreef Stormqueen het volgende:
ja, sorry hoor, maar zo komt het wel over als je terugleest
maar never mind, ik ben erg cranky van de pijn, dus niet voor rede vatbaar.
ga anders proberen te slapen, dat helpt bij mij met diclofenacquote:
Naja ik vind van niet. Het ging er ook echt 3 seconde over ofzo. En je doet het net voorkomen alsof we jullie aan het zwartmaken zijn daar. Zo ging het helemaal niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:46 schreef Stormqueen het volgende:
ja, sorry hoor, maar zo komt het wel over als je terugleest
maar never mind, ik ben erg cranky van de pijn, dus niet voor rede vatbaar.
Tis goedquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet zo eerst eten, maar misschien daarna wel een tukkie doen
en sorry uft, ik wilde je niet beledigen verder, het las gewoon een beetje raar in dat andere topic
quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Zelfs desperate housewifes heeft nog beter verhaal
Daarom ging ik er verder volgens mij ook niet op in. Het had net zo goed over klasgenoten kunnen gaan in 1e instantie.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
niet zwartmaken, maar ik vind het sowieso niet echt tof om over anderen te lullen in andere topics
Had dat een verhaal ja?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Zelfs desperate housewifes heeft nog beter verhaal
moet je niet gewoon een maagbeschermer erbi hebben dan?>quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
diclofenac is riskant als je ook serotonine heropnameremmers slikt. Nice, nu ga ik dood
Rip aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
diclofenac is riskant als je ook serotonine heropnameremmers slikt. Nice, nu ga ik dood
Hmm.. Mjah... apotheker vertelde mij ooit inderdaad eens dat ik alleen maar paracetamol zou mogen icm m'n AD.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
die zit al in het pilleke ingebouwdquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
moet je niet gewoon een maagbeschermer erbi hebben dan?>
ja jonge dan had de een sex met de buurvrouw dr opa en de andere buurvrouw had kind maar was niet van haar gekocht op marktplaats enenenquote:
ik had er geen baat bijquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die zit al in het pilleke ingebouwd
werkt die toelie trouwens een beetje?
bloedende zweren volgens de bijsluiterquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:00 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hmm.. Mjah... apotheker vertelde mij ooit inderdaad eens dat ik alleen maar paracetamol zou mogen icm m'n AD.
Maar wat zou het risico zijn?
ik slik de halve apotheek, n heb maar weinig last van rare bijdingen hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:00 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hmm.. Mjah... apotheker vertelde mij ooit inderdaad eens dat ik alleen maar paracetamol zou mogen icm m'n AD.
Maar wat zou het risico zijn?
waarom zegt die fysiofrikandel dan dat ik spierverslappers krijg? Ik snap het niet meerquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik had er geen baat bij
diclofenac is gewoon een ontstekingsremmer
Awwww ga je nu doodbloeden?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bloedende zweren volgens de bijsluiter
maarja, de huisarts heeft akkoord gegeven en de apotheker ook, dus zal wel goed komen
ff kieken hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom zegt die fysiofrikandel dan dat ik spierverslappers krijg? Ik snap het niet meer
Ooooooh danquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik slik de halve apotheek, n heb maar weinig last van rare bijdingen hoor
quote:Diclofenac
De werkzame stof in Diclofenac is diclofenac.
Diclofenac is een ontstekingsremmende pijnstiller. Dit soort pijnstillers wordt ook wel NSAID's genoemd. Het werkt pijnstillend, ontstekingsremmend en koortsverlagend.
Het is te gebruiken bij pijn waarbij ook sprake is van een ontsteking, zoals bij gewrichtspijn, reumatoïde artritis, ziekte van Bechterew en jicht.
Bovendien bij koliekpijn, menstruatieklachten, zoals abnormaal vaginaal bloedverlies, migraine en hoofdpijn. Het wordt soms ook gebruikt bij artrose (versleten gewrichten), spierpijn en klachten door griep of verkoudheid.
quote:Werking
Diclofenac verhindert dat het pijnsignaal aan de hersenen doorgegeven wordt. Bovendien remt het ontstekingen, waardoor pijn, zwelling en roodheid verminderen.
Goeden verhaallijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja jonge dan had de een sex met de buurvrouw dr opa en de andere buurvrouw had kind maar was niet van haar gekocht op marktplaats enenen
still a better story than shjnsc...
beter dan wiet, joecheiquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:04 schreef Stormqueen het volgende:
oh, dus het fopt gewoon mijn hersens?goed verhaal!
Klinkt als GTSTquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja jonge dan had de een sex met de buurvrouw dr opa en de andere buurvrouw had kind maar was niet van haar gekocht op marktplaats enenen
still a better story than shjnsc...
Da's toch allemaal hetzelfde?quote:
Mag ik Arnie zijn?quote:
quote:
Zijn hier ook hoeren en sletten dan?quote:
natuurlijkquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zijn hier ook hoeren en sletten dan?
Dat is Rik jonge!quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is Rik jonge!
Ik ben Rik en ik heb een hele zwoele blik
[ afbeelding ]
Rel gemist?quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:01 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai ! Rel gemistKunnen we hem opnieuw opwekken?
NEE IK VIND JOÚ EEN TRUTquote:
Ja maar dat wist ik toch alquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NEE IK VIND JOÚ EEN TRUT
Wakker ik em op??Sorryyyyy lurf joe debsiepepsieboepsiedoepsie
![]()
Tis hier te stil![]()
Doe es happen danquote:
Ik ben shopping queens aan het kijkenquote:
Hier ook ja... Bij verlengen maar flink naar beneden schroeven..quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:34 schreef Diconnected het volgende:
Ik moet meer gaan bellen, heb veel te veel bundeltegoed over
Ja ik ga morgen maar even langs de Hi winkel, snap niks van m'n abboquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:22 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hier ook ja... Bij verlengen maar flink naar beneden schroeven..
Ziggo doet het bij mij echt de helft van de dag nietquote:
Oh vaag... En wat zeggen ze er zelf over?quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:48 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ziggo doet het bij mij echt de helft van de dag niet
Niks ze kunnen er niks aan doen of ze moeten de hele kabel gaan vervangen wat ze niet zeker weten waar het aan ligt en dan kan ruim 1000 euro kostenquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:49 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Oh vaag... En wat zeggen ze er zelf over?
Oh vaag... Maar zouden die kosten dan voor jullie komen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:49 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Niks ze kunnen er niks aan doen of ze moeten de hele kabel gaan vervangen wat ze niet zeker weten waar het aan ligt en dan kan ruim 1000 euro kosten
Jep mooi k*t dus, mwah had vrijwilligerswerk gevonden maar mocht dus niet van het UWV omdat dat mijn kans op werk zou verkleinenquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:53 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Oh vaag... Maar zouden die kosten dan voor jullie komen?
Hoe gaat het met je UWV/werkzoeken?
Hoezo zou dat je kans op werk verkleinen??quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:54 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Jep mooi k*t dus, mwah had vrijwilligerswerk gevonden maar mocht dus niet van het UWV omdat dat mijn kans op werk zou verkleinen
Ja dat dacht ik ook maar als ik het zou doen dan zouden ze mijn ww inkortenquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:54 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hoezo zou dat je kans op werk verkleinen??
Je kan toch altijd weer stoppen met het vrijwilligerswerk. Of denk ik dan weer te makkelijk?
HUH?!quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:56 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook maar als ik het zou doen dan zouden ze mijn ww inkorten
Ja best kansloos, wil je iets bijdragen aan de maatschappij, mag het nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:56 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
HUH?!![]()
Wat willen ze korten als je er geen inkomsten uit krijgt?
Ja dat snap ik ook nog echt steeds niet maar goed tegen het UWV in gaan is toch echt een gebed zonder eindequote:Op dinsdag 24 april 2012 20:56 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
HUH?!![]()
Wat willen ze korten als je er geen inkomsten uit krijgt?
Ja dat dusquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja best kansloos, wil je iets bijdragen aan de maatschappij, mag het niet. UWV
.
Belachelijk inderdaad...quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja best kansloos, wil je iets bijdragen aan de maatschappij, mag het niet. UWV
.
True... Om moedeloos van te worden...quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:57 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook nog echt steeds niet maar goed tegen het UWV in gaan is toch echt een gebed zonder einde
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:59 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad...
Ik moest nu ook WW aanvragen... Maar wist pas op de 11e dat ik per de 16e betergemeld zou worden... Dus nu kan ik weer 4 weken wachten voor ik geld ga krijgen
[..]
True... Om moedeloos van te worden...
Jaaaa heb hem opgeslagen.. d'uhquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:50 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Priem had je mijn matigen glitter gif nog gekregen
Ja ik moest zo hard lachen toen ik die foto zagquote:
Mjah ach... Zal ze van de week wel eens bellen als ik nog niks gehoord heb.quote:
Yep, ik krijg helemaal niks. En ik wil heel graag werken en word nergens aangenomen. Lekker krom allemaalquote:
Dat hoop ik voor jequote:Op dinsdag 24 april 2012 21:03 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Mjah ach... Zal ze van de week wel eens bellen als ik nog niks gehoord heb.
Eens kijken of ze wat sneller over kunnen gaan op betalen.
Vervelend inderdaad... Dat traject ga ik nu dus ook in. Gelukkig heb ik wel een soort jobhuntercoach/reintergratiebegeleider. Dat maakt het voor mij iets prettiger.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yep, ik krijg helemaal niks. En ik wil heel graag werken en word nergens aangenomen. Lekker krom allemaal
Ik krijg geen WW omdat ik te kort heb gewerkt idd. En heb nu denk ik bij 30 verschillende dingen gesolliciteerd en heb geen succes tot nu toequote:Op dinsdag 24 april 2012 21:04 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dat hoop ik voor je
Dico hoezo krijg je het niet dan was dat nou iets met je ziek zijn enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |