Dit. Maar ik ben tegen Spaanse clubs dus tegen beter weten in hoop ik op een weergaloze Robben die na drie doelpunten Ribery neerhoekt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:20 schreef onlogisch het volgende:
Ik verwacht een weergaloos Real met een schitterende Christiano Ronaldo.
4-0.
Bayern wordt he-le-maal zoek gespeeld.
Real thuis = haast onverslaanbaar.
Wie precies?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:47 schreef Hierro het volgende:
4 spelers bij Real staan op scherp en 7 bij Bayern.
Gelijkspel, 3-2 mag ook wel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou wel een flinke anti-climax zijn als Real Madrid verliest van Bayern Munchen
Bayern speelde vorige wedstrijd veel beter, dus zou eerder anti-climax zijn als Real wint.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou wel een flinke anti-climax zijn als Real Madrid verliest van Bayern Munchen
Kan hij zich voorbereiden op het EK, lijkt mij belangrijker.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:33 schreef Anonymousz het volgende:
hopelijk geen geel voor robben anders mist hij de finale als bayern munchen doorgaat
dat wel jaquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Kan hij zich voorbereiden op het EK, lijkt mij belangrijker.
geen ideequote:Op dinsdag 24 april 2012 23:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Weet jij wie er nog meer geschorst zijn bij een gele kaart?
ik dacht ribery en lahmquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:41 schreef Bonkers. het volgende:
Bij Real staan op scherp Coentrao, Ramos, Xabi Alonso en Higuain.
Die van Bayern moet ik even opzoeken.
Ramos had vorige week zijn tweede gele al moeten hebben, komt dus wel goed morgen en Alonso heeft ook regelmatig een kaart te pakken...quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:41 schreef Bonkers. het volgende:
Bij Real staan op scherp Coentrao, Ramos, Xabi Alonso en Higuain.
Die van Bayern moet ik even opzoeken.
Coentrao ookquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Ramos had vorige week zijn tweede gele al moeten hebben, komt dus wel goed morgen en Alonso heeft ook regelmatig een kaart te pakken...
Lahm krijgt het al moeilijk, Alaba vs Di Maria ook...quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:43 schreef Bonkers. het volgende:
Lahm, Gustavo, Badstuber, Muller, Kroos, Alaba en Boateng.
hopelijk fluit webb niet morgenquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat zal Robben wel verteld worden voor de wedstrijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |