geenidee ,iets met zwellingen ofzo zei die meneerquote:Op maandag 23 april 2012 22:52 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Waarom moet je eigenlijk 24 uur wachten dan?
Sowieso einde verhaal dus.quote:Op maandag 23 april 2012 22:47 schreef sjipsjap het volgende:
hier thuis hebben we al zo lang als ik me kan herinneren , en een uur geleden belde de buurman aan , hij zei ''jullie kat is aangereden'' ik rende naar buiten , en ik zag daar mijn lieve kleine maatje aangereden maar nog levend liggen , ik stopte haar in een doosje en toen zijn we met het hele gezin naar de dierenarts gereden, eenmaal daar zei de dierenarts dat het een trombose , een gebroken rug , of gebroken bekken zou kunnen zijn, als het een trombose of gebroken rug was mesten we haar in laten slapen , maar hij ging eerst röntgenfoto's maken , daaruit bleek dat de bekken gebroken zijn en dat de zenuw misschien kapot is, en als dat zo is moeten we mn maatje inlaten slapen, maar we moeten eerst 24 uur wachten om te kijken
, ik typ dit al huilend
komop lieverd blijf nou leven
en die klootzak belt dan ook gewoon niet aan !!quote:
Dit dus.quote:Op maandag 23 april 2012 22:55 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
en die klootzak belt dan ook gewoon niet aan !!,die mag van mij echt zelf kapotgereden worden ofzo
t is al de 4e, 2hadden trombose ,en de andere was aangereden, maar deze had ik al heel mn leven, ik hoop zo dat die t redquote:Op maandag 23 april 2012 22:57 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Honden zijn pas echt vreselijke rotbeesten
Katten
Heel veel sterkte TS, ik weet hoe het voelt om een kat te verliezen, het is vreselijk
dankjequote:Op maandag 23 april 2012 23:01 schreef CamelNLD het volgende:
Wat een kut bericht, ik heb het dan niet op katten maar dit gun je ook niemand om je maatje te verliezen.
Veel sterkte
Is toch logisch, iedereen kan het zich wel voorstellen hoe je je nu voelt.quote:Op maandag 23 april 2012 23:02 schreef sjipsjap het volgende:
dankjullie allemaal voor jullie medeleven
11quote:Op maandag 23 april 2012 23:02 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Is toch logisch, iedereen kan het zich wel voorstellen hoe je je nu voelt.
Hoe oud is de kat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |