quote:
Het gedeelte mej li vos deel ik met Voorschrift. Misschien een apart topic waard, waarin je die ironie dan uitlegt? Ik zie je alleen vaag antwoorden geven in dit topic,als het was interessant. etc etc. Is dit topic dan een soort SC ? Gewoon melden dat je naar een ledenvergdering gaat en dat was het?
quote:
Op dinsdag 24 april 2012 03:50 schreef paddy het volgende:Jammer dat dt topic dan weer verbaggerd moet worden.

Waarom niet hier gewoon serieus reageren en antwoorden? Kunnen dezelfde users in het VVD topic toch ook?
Hier greep ik in omdat ik dacht dat het topic een discussie waarde zou krijgen.
In dat VVD topic (De eerste 2) zag ik een discussie.
Mijn vraag is dus;
quote:
Zelfde vraag als Karina

Hoe was het. Waarom overtuigt die ledenvergadering je om opnieuw PVDA te stemmen. Wat had die ledenvergadering als toevoegende waarde bovenop hun programma.
Of is dat lekken en wil je het alleen over de bezoekers hebben en hoe interessant het was zonder te zeggen waarom? Of komt het verslag nog? Zo ja? Misschien handig als reactie en ook in de OP? Kun je daar verder over discussiëren toch. Wel fijn natuurlijk dat het voor jou van toevoegende waarde is, maar wil graag weten waarom en wat er is besproken. De sfeer etcetc