ik weet niet of je dat zegt voor de lol of dat je het meent. Maar er zijn een hoop mensen die serieus beweren dat seks hebben met een ander de manier is om iemand los te laten. Of het nu een hoer is of niet. Een hoer vinden velen maar zielig maar het is wel minder erg dan een tweede keus "gebruiken" om er zelf beter uit te komenquote:
Zou het? Ik denk niet dat je met het neuken van een hoer je gevoelens voor een ander wegneemt.quote:Op maandag 23 april 2012 18:04 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
ik weet niet of je dat zegt voor de lol of dat je het meent. Maar er zijn een hoop mensen die serieus beweren dat seks hebben met een ander de manier is om iemand los te laten. Of het nu een hoer is of niet. Een hoer vinden velen maar zielig maar het is wel minder erg dan een tweede keus "gebruiken" om er zelf beter uit te komen
Ik meen hetquote:Op maandag 23 april 2012 18:04 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
ik weet niet of je dat zegt voor de lol of dat je het meent. Maar er zijn een hoop mensen die serieus beweren dat seks hebben met een ander de manier is om iemand los te laten. Of het nu een hoer is of niet. Een hoer vinden velen maar zielig maar het is wel minder erg dan een tweede keus "gebruiken" om er zelf beter uit te komen
Het is nooit aan geweest. Een gemiste kans. Het gevoel blijft er zitten, al is het minder intens dan een tijd geleden. Maar ik vind het raar en ik trek mezelf daardoor in twijfel. Ik heb van die obsessief - achtige neigingen waar ik niet aan toe wil geven. Maar ze zijn er wel. Wish I could just let it goquote:Op maandag 23 april 2012 18:05 schreef spierbal het volgende:
Het is uit, klaar. Natuurlijk is een gevoel negeren erg moeilijk maar dit leidt nergens naar toe en is volstrekt nutteloos.
Dat zeg ik ook niet maar je neemt wel een drempel weg. Wat het makkelijker maakt om verder te kijken dan de muur waar je nu tegen aan zit te kijken.quote:Op maandag 23 april 2012 18:07 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zou het? Ik denk niet dat je met het neuken van een hoer je gevoelens voor een ander wegneemt.
mensen die altijd maar roepen dat je naar een psych moetquote:Op maandag 23 april 2012 18:10 schreef EilandjeOnline het volgende:
what a waste of time
zoek hulp bij een psych and move on
Heb ik eens gedaan bij iemand anders waar hetzelfde gebeurde, een paar jaar geleden. Was mijn eerste serieuze afwijzing en ik ben er lang ziek van geweest. Ik noemde het liefde maar de psych noemde het obsessie, en daar schrok ik echt van. Ik haat die neigingen en ik probeer zo ver mogelijk van haar en haar priveleven weg te blijvenquote:Op maandag 23 april 2012 18:10 schreef EilandjeOnline het volgende:
zoek hulp bij een psych and move on
en dit is een nieuwe obsessie , ik herken dit helaas zelf ookquote:Op maandag 23 april 2012 18:13 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Heb ik eens gedaan bij iemand anders waar hetzelfde gebeurde, een paar jaar geleden. Was mijn eerste serieuze afwijzing en ik ben er lang ziek van geweest. Ik noemde het liefde maar de psych noemde het obsessie, en daar schrok ik echt van. Ik haat die neigingen en ik probeer zo ver mogelijk van haar en haar priveleven weg te blijven
Ik zal maar even kort serieus reageren aangezien er al genoeg mensen zijn die een gevatte/sarcastische/semi lollige reactie proberen te gevenquote:Op maandag 23 april 2012 17:54 schreef Topgozer1 het volgende:
Vind jij het zelf moeilijk als je iets intiems leest over je ex met een ander? en verandert dat als je een nieuwe relatie hebt?
Ik laat het me niet meer controleren maar het is zoals een muggenbeet die eeuwig blijft jeuken
Ik heb issues met gevoelens en relaties, omdat ik nooit een relatie heb gehad. Als je ouder wordt, voel je de kloof met je leeftijdsgenoten groeien en ik voel me daardoor vaak een weirdo. Anderen weten het en hebben het erover. Op voorhand afgeschreven door vrouwen (enkel als minnaar) gewoon omdat ze de onzekerheid van mijlen ver ruiken en perfect begrijpen wat je onzeker maakt. Hoewel ik los daarvan een normale kerel benquote:Op maandag 23 april 2012 18:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik zal maar even kort serieus reageren aangezien er al genoeg mensen zijn die een gevatte/sarcastische/semi lollige reactie proberen te geven
Ik denk dat vooral, als je een goeie, serieuze (nieuwe) relatie hebt, facebook berichten/oude berichtjes whatever over je ex, je echt niet horen te raken of emotioneren.
Nja, dat is iig mijn standpunt.... toen ik en mn ex net uit elkaar waren en de maanden die daarop volgden, ja tuurlijk wil je dan niks weten over je ex die een nieuwe liefde heeft of net een keiharde one night stand heeft gehad met een willekeurige tjap uit de discotheek.
Maar de time heals, en ja op n gegeven moment heb je een relatie met iemand anders en kijk je terug op de relatie met je ex en realiseer je je dat er heul veel niet goed zat en kom je oprecht tot de conclusie dat het maar beter is dat het uit is (dit is wederom iig hoe ik het heb ervaren he)
Dus ehm...conclusie? Of je hebt gewoon nog niet diegene gevonden die beter/mooier/liever was dan jouw ex, of ehhm... tja je hebt issues met dingen loslaten en in dat geval raad ik je therapie aan
Vandaar dat ik het dachtquote:Vind jij het zelf moeilijk als je iets intiems leest over je ex met een ander?
Lichamelijk 17 maar geestelijk rond de 12 en 13quote:Op maandag 23 april 2012 18:58 schreef EilandjeOnline het volgende:
hoe oud zijn jullie ? Ga.aguyim & Topgozer1
Geniale postquote:
Ik ben verhuisd naar de andere kant van de wereld. Heb de meest boeiende dingen te doen en ik ontmoet elke dag nieuwe mensen. Maar niet in een romantische zin. Vrouwen voelen mijn gebrek aan ervaring snel. Ik probeer gewoon om er niet constant mee bezig te zijnquote:Op maandag 23 april 2012 18:20 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
en dit is een nieuwe obsessie , ik herken dit helaas zelf ook, ga de deur zo vaak mogelijk uit, dat je zo met de persoon bezig bent komt denk ik ook doordat je niet veel beters te doen hebt daar achter die pc. dus, nieuwe mensen leren kennen en snel
Ik zie niet hoe een gevoel onzin kan zijn. Ik geef er niet aan toe en wil gewoon dat het verdwijntquote:Op maandag 23 april 2012 19:18 schreef Ronaldsen het volgende:
Het is dus niet eens een ex als ik het goed lees? Dan wordt het heel dringend tijd te kappen met deze nutteloze onzin.
Je kon haar destijds blijkbaar niet krijgen en nu al helemaal niet. Dat is de harde werkelijkheid,Ik dus gewoon definitief even slikken en weer doorgaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |