abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110682776
Ik schuim al jaren fora af om mijn gevoelens weg te pennen maar bij momenten blijf ik er mee zitten.
Zijn jullie het er mee eens dat de enige manier om ECHT iemand uit je hoofd te krijgen, betekent dat je een nieuwe relatie moet hebben met een ander?

Hoe graag ik ook wil dat het gevoel voor iemand stopt..Het blijft er zitten hoe hard ik het ook wegduw. Een keer kwam ik haar vriend tegen. Ik wilde hem haten maar hij was best sympathiek. Op facebook lees je er vanalles over en liefst wil ik er kilometers ver van weg zijn. Dat lukt een tijdje maar even later kijk je toch weer. Ik vind het geen leuk gevoel en ik vraag me af of het wel normaal is.

Vind jij het zelf moeilijk als je iets intiems leest over je ex met een ander? en verandert dat als je een nieuwe relatie hebt?
Ik laat het me niet meer controleren maar het is zoals een muggenbeet die eeuwig blijft jeuken
pi_110683035
Ga naar de hoeren!
pi_110683163
Google is your friend, abuse your friends
pi_110683191
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 18:00 schreef ikhebgelijk het volgende:
Ga naar de hoeren!
ik weet niet of je dat zegt voor de lol of dat je het meent. Maar er zijn een hoop mensen die serieus beweren dat seks hebben met een ander de manier is om iemand los te laten. Of het nu een hoer is of niet. Een hoer vinden velen maar zielig maar het is wel minder erg dan een tweede keus "gebruiken" om er zelf beter uit te komen
pi_110683245
Het is uit, klaar. Natuurlijk is een gevoel negeren erg moeilijk maar dit leidt nergens naar toe en is volstrekt nutteloos.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  maandag 23 april 2012 @ 18:07:06 #6
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_110683283
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2012 18:04 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

ik weet niet of je dat zegt voor de lol of dat je het meent. Maar er zijn een hoop mensen die serieus beweren dat seks hebben met een ander de manier is om iemand los te laten. Of het nu een hoer is of niet. Een hoer vinden velen maar zielig maar het is wel minder erg dan een tweede keus "gebruiken" om er zelf beter uit te komen
Zou het? Ik denk niet dat je met het neuken van een hoer je gevoelens voor een ander wegneemt.
Je moeder is een hamster
pi_110683296
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2012 18:04 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Ik meen het
pi_110683326
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 18:05 schreef spierbal het volgende:
Het is uit, klaar. Natuurlijk is een gevoel negeren erg moeilijk maar dit leidt nergens naar toe en is volstrekt nutteloos.
Het is nooit aan geweest. Een gemiste kans. Het gevoel blijft er zitten, al is het minder intens dan een tijd geleden. Maar ik vind het raar en ik trek mezelf daardoor in twijfel. Ik heb van die obsessief - achtige neigingen waar ik niet aan toe wil geven. Maar ze zijn er wel. Wish I could just let it go
pi_110683350
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 18:07 schreef Crutch het volgende:

[..]

Zou het? Ik denk niet dat je met het neuken van een hoer je gevoelens voor een ander wegneemt.
Dat zeg ik ook niet maar je neemt wel een drempel weg. Wat het makkelijker maakt om verder te kijken dan de muur waar je nu tegen aan zit te kijken.
pi_110683372
what a waste of time
zoek hulp bij een psych and move on ;)
pi_110683530
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 18:10 schreef EilandjeOnline het volgende:
what a waste of time
mensen die altijd maar roepen dat je naar een psych moet :')

Vroeger werd je aan het werk gezet door pa als je liefdesverdriet had of ging je wat doen met je vrienden, en dan was dat zo weer over hoor!
pi_110683542
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 18:10 schreef EilandjeOnline het volgende:
Heb ik eens gedaan bij iemand anders waar hetzelfde gebeurde, een paar jaar geleden. Was mijn eerste serieuze afwijzing en ik ben er lang ziek van geweest. Ik noemde het liefde maar de psych noemde het obsessie, en daar schrok ik echt van. Ik haat die neigingen en ik probeer zo ver mogelijk van haar en haar priveleven weg te blijven
pi_110683812
quote:
10s.gif Op maandag 23 april 2012 18:13 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Heb ik eens gedaan bij iemand anders waar hetzelfde gebeurde, een paar jaar geleden. Was mijn eerste serieuze afwijzing en ik ben er lang ziek van geweest. Ik noemde het liefde maar de psych noemde het obsessie, en daar schrok ik echt van. Ik haat die neigingen en ik probeer zo ver mogelijk van haar en haar priveleven weg te blijven
en dit is een nieuwe obsessie , ik herken dit helaas zelf ook -O- , ga de deur zo vaak mogelijk uit, dat je zo met de persoon bezig bent komt denk ik ook doordat je niet veel beters te doen hebt daar achter die pc. dus, nieuwe mensen leren kennen en snel o|O
  Moderator maandag 23 april 2012 @ 18:22:01 #14
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_110683856
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 17:54 schreef Topgozer1 het volgende:

Vind jij het zelf moeilijk als je iets intiems leest over je ex met een ander? en verandert dat als je een nieuwe relatie hebt?
Ik laat het me niet meer controleren maar het is zoals een muggenbeet die eeuwig blijft jeuken
Ik zal maar even kort serieus reageren aangezien er al genoeg mensen zijn die een gevatte/sarcastische/semi lollige reactie proberen te geven ;)

Ik denk dat vooral, als je een goeie, serieuze (nieuwe) relatie hebt, facebook berichten/oude berichtjes whatever over je ex, je echt niet horen te raken of emotioneren.

Nja, dat is iig mijn standpunt.... toen ik en mn ex net uit elkaar waren en de maanden die daarop volgden, ja tuurlijk wil je dan niks weten over je ex die een nieuwe liefde heeft of net een keiharde one night stand heeft gehad met een willekeurige tjap uit de discotheek.
Maar de time heals, en ja op n gegeven moment heb je een relatie met iemand anders en kijk je terug op de relatie met je ex en realiseer je je dat er heul veel niet goed zat en kom je oprecht tot de conclusie dat het maar beter is dat het uit is (dit is wederom iig hoe ik het heb ervaren he :P)

Dus ehm...conclusie? Of je hebt gewoon nog niet diegene gevonden die beter/mooier/liever was dan jouw ex, of ehhm... tja je hebt issues met dingen loslaten en in dat geval raad ik je therapie aan ;)
pi_110684100
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 18:22 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ik zal maar even kort serieus reageren aangezien er al genoeg mensen zijn die een gevatte/sarcastische/semi lollige reactie proberen te geven ;)

Ik denk dat vooral, als je een goeie, serieuze (nieuwe) relatie hebt, facebook berichten/oude berichtjes whatever over je ex, je echt niet horen te raken of emotioneren.

Nja, dat is iig mijn standpunt.... toen ik en mn ex net uit elkaar waren en de maanden die daarop volgden, ja tuurlijk wil je dan niks weten over je ex die een nieuwe liefde heeft of net een keiharde one night stand heeft gehad met een willekeurige tjap uit de discotheek.
Maar de time heals, en ja op n gegeven moment heb je een relatie met iemand anders en kijk je terug op de relatie met je ex en realiseer je je dat er heul veel niet goed zat en kom je oprecht tot de conclusie dat het maar beter is dat het uit is (dit is wederom iig hoe ik het heb ervaren he :P)

Dus ehm...conclusie? Of je hebt gewoon nog niet diegene gevonden die beter/mooier/liever was dan jouw ex, of ehhm... tja je hebt issues met dingen loslaten en in dat geval raad ik je therapie aan ;)
Ik heb issues met gevoelens en relaties, omdat ik nooit een relatie heb gehad. Als je ouder wordt, voel je de kloof met je leeftijdsgenoten groeien en ik voel me daardoor vaak een weirdo. Anderen weten het en hebben het erover. Op voorhand afgeschreven door vrouwen (enkel als minnaar) gewoon omdat ze de onzekerheid van mijlen ver ruiken en perfect begrijpen wat je onzeker maakt. Hoewel ik los daarvan een normale kerel ben
pi_110684129
I know that feel bro
pi_110685334
hoe oud zijn jullie ? Ga.aguyim & Topgozer1
pi_110685997
quote:
Vind jij het zelf moeilijk als je iets intiems leest over je ex met een ander?
Vandaar dat ik het dacht :')
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_110686344
Het is dus niet eens een ex als ik het goed lees? Dan wordt het heel dringend tijd te kappen met deze nutteloze onzin.

Je kon haar destijds blijkbaar niet krijgen en nu al helemaal niet. Dat is de harde werkelijkheid, dus gewoon definitief even slikken en weer doorgaan.
٩๏̯͡๏)۶
pi_110686477
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 18:58 schreef EilandjeOnline het volgende:
hoe oud zijn jullie ? Ga.aguyim & Topgozer1
Lichamelijk 17 maar geestelijk rond de 12 en 13
  maandag 23 april 2012 @ 19:22:54 #21
365436 screwloose
hij zit nie vast!
pi_110686607
quote:
Geniale post :D
"Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
pi_110701012
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 18:20 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

en dit is een nieuwe obsessie , ik herken dit helaas zelf ook -O- , ga de deur zo vaak mogelijk uit, dat je zo met de persoon bezig bent komt denk ik ook doordat je niet veel beters te doen hebt daar achter die pc. dus, nieuwe mensen leren kennen en snel o|O
Ik ben verhuisd naar de andere kant van de wereld. Heb de meest boeiende dingen te doen en ik ontmoet elke dag nieuwe mensen. Maar niet in een romantische zin. Vrouwen voelen mijn gebrek aan ervaring snel. Ik probeer gewoon om er niet constant mee bezig te zijn
pi_110701094
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 19:18 schreef Ronaldsen het volgende:
Het is dus niet eens een ex als ik het goed lees? Dan wordt het heel dringend tijd te kappen met deze nutteloze onzin.

Je kon haar destijds blijkbaar niet krijgen en nu al helemaal niet. Dat is de harde werkelijkheid,Ik dus gewoon definitief even slikken en weer doorgaan.
Ik zie niet hoe een gevoel onzin kan zijn. Ik geef er niet aan toe en wil gewoon dat het verdwijnt
pi_110701269
en trouwens, ik heb om de haverlklap gevoelens voor andere vrouwen. Het is gewoon een barriere voor mij om er iets mee te beginnen. Het blijft alleen moeilijk om haar compleet uit mijn hoofd te hebben
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:05:38 #25
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_110736021
Je kunt een rebound zoeken, maar dat vind ik altijd zo oneerlijk tegenover dat nieuwe meisje. ;( Daarom gewoon wat ik doe: in de foetushouding in bed liggen. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')