abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110896175
En dan wordt er van ons gevraagd om een degelijke, diepgaande reactie te posten........
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_110896364
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 13:22 schreef Comp_Lex het volgende:
En dan wordt er van ons gevraagd om een degelijke, diepgaande reactie te posten........
Ja, die heb ik nu nog steeds niet.
pi_110896646
Ik heb in ieder geval een aanzet tot een serieuze discussie gepost. Alleen kingtoppie is goed bezig. De rest post het standaard bashgeblaat.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_110896880
Kom op mensen, als hier zelfs vaste bezoekers niet eens met concrete voorbeelden kunnen komen waarom de SP nu zo'n goede stem keus is boven een andere partij dan blijkt zelfs het politiek geïnteresseerde deel van Fok! niet capabel genoeg om te kunnen stemmen.
pi_110897198
quote:
13s.gif Op zaterdag 28 april 2012 13:50 schreef horned_reaper het volgende:
Kom op mensen, als hier zelfs vaste bezoekers niet eens met concrete voorbeelden kunnen komen waarom de SP nu zo'n goede stem keus is boven een andere partij dan blijkt zelfs het politiek geïnteresseerde deel van Fok! niet capabel genoeg om te kunnen stemmen.
je suggereert een klein beetje alsof heel Fok sp stemt.
pi_110897888
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 14:03 schreef Klauz het volgende:

[..]

je suggereert een klein beetje alsof heel Fok sp stemt.
Was het maar waar :(
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_110897916
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 14:27 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Was het maar waar :(
Stop de loze uitspraken eens.... WHY!?
pi_110897966
quote:
5s.gif Op zaterdag 28 april 2012 14:28 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Noem eens een standpunt waarop je graag overtuigd zou willen worden.
pi_110897998
quote:

[..]

Ik vind je wel heel lui hoor, het partijprogramma is gewoon openbaar namelijk.
pi_110898049
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 08:28 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Naar mijn mening is het wel slecht voor de economie als er steeds meer werklozen bij komen en als er steeds minder werk beschikbaar is.
Maar dat is dus niet het geval at the moment... We krijgen snel een tekort aan arbeiders.... Onder andere door de vergrijzing.. Vandaar dat we meer mensen nodig hebben die kunnen werken... En vandaar dat de aow leeftijd omhoog moet volgens de d66
Rustig aan.
pi_110898104
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 14:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar dat is dus niet het geval at the moment... We krijgen snel een tekort aan arbeiders.... Onder andere door de vergrijzing.. Vandaar dat we meer mensen nodig hebben die kunnen werken... En vandaar dat de aow leeftijd omhoog moet volgens de d66
Wat vind je van dit bericht?
http://www.elsevier.nl/we(...)t-licht-gestegen.htm
pi_110898248
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 14:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja, leuk. Maar werkgevers willen geen mensen van boven 40, dus als zo'n werknemer z'n baan verliest komt hij vrijwel niet meer aan de bak. Dan kun je de pensioenleeftijd wel opschroeven naar 90 jaar, helpen doet het niet. En als je dan ook nog het ontslagrecht versoepelt, zoals de rechtsen willen, wordt het makkelijker om de oudere werknemers die WEL een baan nog hebben, te ontslaan.
Lekker doordacht allemaal :')
pi_110898339
quote:

[..]

Omdat SP _O_
pi_110898380
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 14:47 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Omdat SP _O_
We moeten kritisch blijven, maar op het moment heeft de SP de beste papieren om het rechtse gevaar te bestrijden.
pi_110898502
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 14:48 schreef Sicstus het volgende:

[..]

We moeten kritisch blijven, maar op het moment heeft de SP de beste papieren om het rechtse gevaar te bestrijden.
Ik zou willen dat ze eens gaan regeren, maar ik geef het weinig kans ;(
pi_110898727
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 14:51 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Ik zou willen dat ze eens gaan regeren, maar ik geef het weinig kans ;(
Ja, er bestaat helaas een soort cordon sanitaire om de SP.
pi_110898962
Ik stem helemaal niet of blanco. Dat rapaille in Den Haag doet toch wel waar t zin in heeft. Ben ook gestopt met politiek nieuws lezen/opvang. De democratische deceptie kan me fijn aan den reet roesten.
.
  zaterdag 28 april 2012 @ 15:08:26 #143
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_110898992
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 14:59 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Tja, is dat zo gek? De SP heeft hetzelfde probleem als de PVV, het kan geen regeerakkoord sluiten zonder zichzelf te verloochenen.
pi_110898995
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 14:59 schreef Sicstus het volgende:

[..]

vanuit de andere partijen of de partij zelf?
pi_110900024
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 14:43 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Ja, leuk. Maar werkgevers willen geen mensen van boven 40, dus als zo'n werknemer z'n baan verliest komt hij vrijwel niet meer aan de bak. Dan kun je de pensioenleeftijd wel opschroeven naar 90 jaar, helpen doet het niet. En als je dan ook nog het ontslagrecht versoepelt, zoals de rechtsen willen, wordt het makkelijker om de oudere werknemers die WEL een baan nog hebben, te ontslaan.
Lekker doordacht allemaal :')
2 jaar minder aow uitkeren dan he :o

Achja ik weet het fijne er niet van... Maar als je echt werknemers tekort hebt neem je ook iemand aan van 66 jaar... Ook al zijn er weinig mensen die dat gaan doen... Maar ik denk wel dat mensen van 65 in een bedrijf die 2 jaar wel door blijven werken.
Rustig aan.
pi_110900074
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 14:37 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Wat vind je van dit bericht?
http://www.elsevier.nl/we(...)t-licht-gestegen.htm
Ja, dat komt door deze tijd... als er over 10 jaar weer heel veel ouwe mussen achter de geranniums gaan zitten in plaats van werken dan zullen er toch mensen moeten zijn om die werkplaatsen te vervullen die zij achterlaten of niet?
Rustig aan.
pi_110900150
Ik denk dat dat wel eens behoorlijk kan tegenvallen door de slecht functionerende economie. De babyboomers beginnen nu met op pensioen gaan, terwijl er veel meer mensen werkloos worden. Ik denk dat die trend blijft door zetten.
pi_110901141
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 15:08 schreef Klummie het volgende:

[..]

Tja, is dat zo gek? De SP heeft hetzelfde probleem als de PVV, het kan geen regeerakkoord sluiten zonder zichzelf te verloochenen.
De standpunten van de SP zijn een stuk minder extreem dan die van de PVV.
Het is meer dat andere partijen de SP als een te groot gevaar voor hun eigen macht zien, dat ze de partij liever in de oppositie houden.

Als de SP de grootste wordt (is niet ondenkbaar, gezien eerdere gevallen in het buitenland en de huidige peilingen) dan gaan ze regeren.
pi_110901179
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 14:48 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Ah, dus daarom stemmen jullie SP.....

Wat is het gevaar volgens jullie? En wat is rechts volgens jullie?

(Ik ken de programma's wel hoor, ik ben alleen benieuwd of jullie het ook snappen)
pi_110901477
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 16:32 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Ah, dus daarom stemmen jullie SP.....

Wat is het gevaar volgens jullie? En wat is rechts volgens jullie?

(Ik ken de programma's wel hoor, ik ben alleen benieuwd of jullie het ook snappen)
Sicstus sprak hier voor zichzelf.

Ik stem SP omdat ik voor het kaalplukken van de rijken ben.
En iedereen moet Lada gaan rijden.

Oh wacht...

De SP heeft goede punten, o.a. op het gebied van terugdraaien liberalisering, schaalvergroting en marktwerking waar we de zure druiven nu van plukken (VVD beleid van de afgelopen 30 jaar).

Dat kan je wel of niet waarderen, ze hebben die punten wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')