Ja, die heb ik nu nog steeds niet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:22 schreef Comp_Lex het volgende:
En dan wordt er van ons gevraagd om een degelijke, diepgaande reactie te posten........
je suggereert een klein beetje alsof heel Fok sp stemt.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:50 schreef horned_reaper het volgende:
Kom op mensen, als hier zelfs vaste bezoekers niet eens met concrete voorbeelden kunnen komen waarom de SP nu zo'n goede stem keus is boven een andere partij dan blijkt zelfs het politiek geïnteresseerde deel van Fok! niet capabel genoeg om te kunnen stemmen.
Was het maar waarquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:03 schreef Klauz het volgende:
[..]
je suggereert een klein beetje alsof heel Fok sp stemt.
Noem eens een standpunt waarop je graag overtuigd zou willen worden.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:28 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Stop de loze uitspraken eens.... WHY!?
Ik vind je wel heel lui hoor, het partijprogramma is gewoon openbaar namelijk.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:28 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet het geval at the moment... We krijgen snel een tekort aan arbeiders.... Onder andere door de vergrijzing.. Vandaar dat we meer mensen nodig hebben die kunnen werken... En vandaar dat de aow leeftijd omhoog moet volgens de d66quote:Op zaterdag 28 april 2012 08:28 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Naar mijn mening is het wel slecht voor de economie als er steeds meer werklozen bij komen en als er steeds minder werk beschikbaar is.
Wat vind je van dit bericht?quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet het geval at the moment... We krijgen snel een tekort aan arbeiders.... Onder andere door de vergrijzing.. Vandaar dat we meer mensen nodig hebben die kunnen werken... En vandaar dat de aow leeftijd omhoog moet volgens de d66
Ja, leuk. Maar werkgevers willen geen mensen van boven 40, dus als zo'n werknemer z'n baan verliest komt hij vrijwel niet meer aan de bak. Dan kun je de pensioenleeftijd wel opschroeven naar 90 jaar, helpen doet het niet. En als je dan ook nog het ontslagrecht versoepelt, zoals de rechtsen willen, wordt het makkelijker om de oudere werknemers die WEL een baan nog hebben, te ontslaan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet het geval at the moment... We krijgen snel een tekort aan arbeiders.... Onder andere door de vergrijzing.. Vandaar dat we meer mensen nodig hebben die kunnen werken... En vandaar dat de aow leeftijd omhoog moet volgens de d66
Omdat SPquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:28 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
We moeten kritisch blijven, maar op het moment heeft de SP de beste papieren om het rechtse gevaar te bestrijden.quote:
Ik zou willen dat ze eens gaan regeren, maar ik geef het weinig kansquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:48 schreef Sicstus het volgende:
[..]
We moeten kritisch blijven, maar op het moment heeft de SP de beste papieren om het rechtse gevaar te bestrijden.
Ja, er bestaat helaas een soort cordon sanitaire om de SP.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:51 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ze eens gaan regeren, maar ik geef het weinig kans
Tja, is dat zo gek? De SP heeft hetzelfde probleem als de PVV, het kan geen regeerakkoord sluiten zonder zichzelf te verloochenen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:59 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ja, er bestaat helaas een soort cordon sanitaire om de SP.
vanuit de andere partijen of de partij zelf?quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:59 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ja, er bestaat helaas een soort cordon sanitaire om de SP.
2 jaar minder aow uitkeren dan hequote:Op zaterdag 28 april 2012 14:43 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ja, leuk. Maar werkgevers willen geen mensen van boven 40, dus als zo'n werknemer z'n baan verliest komt hij vrijwel niet meer aan de bak. Dan kun je de pensioenleeftijd wel opschroeven naar 90 jaar, helpen doet het niet. En als je dan ook nog het ontslagrecht versoepelt, zoals de rechtsen willen, wordt het makkelijker om de oudere werknemers die WEL een baan nog hebben, te ontslaan.
Lekker doordacht allemaal
Ja, dat komt door deze tijd... als er over 10 jaar weer heel veel ouwe mussen achter de geranniums gaan zitten in plaats van werken dan zullen er toch mensen moeten zijn om die werkplaatsen te vervullen die zij achterlaten of niet?quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:37 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Wat vind je van dit bericht?
http://www.elsevier.nl/we(...)t-licht-gestegen.htm
De standpunten van de SP zijn een stuk minder extreem dan die van de PVV.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:08 schreef Klummie het volgende:
[..]
Tja, is dat zo gek? De SP heeft hetzelfde probleem als de PVV, het kan geen regeerakkoord sluiten zonder zichzelf te verloochenen.
Ah, dus daarom stemmen jullie SP.....quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:48 schreef Sicstus het volgende:
[..]
We moeten kritisch blijven, maar op het moment heeft de SP de beste papieren om het rechtse gevaar te bestrijden.
Sicstus sprak hier voor zichzelf.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:32 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ah, dus daarom stemmen jullie SP.....
Wat is het gevaar volgens jullie? En wat is rechts volgens jullie?
(Ik ken de programma's wel hoor, ik ben alleen benieuwd of jullie het ook snappen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |