Hoe gaat dat in z'n werk dan?quote:Op maandag 23 april 2012 12:53 schreef motorbloempje het volgende:
Voor het eerst vanuit het buitenland stemmen!
Dat wordt de VVD dus.quote:Op maandag 23 april 2012 12:53 schreef motorbloempje het volgende:
Stemmen uit het buitenland zijn traditioneel grotendeels voor de VVD.quote:
En dan ook nog eens het EK.quote:Op maandag 23 april 2012 12:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Stemmen
Krijg altijd zo'n groot vaderlandsliefdegevoel in de verkiezingstijd
quote:Op maandag 23 april 2012 13:06 schreef Voorschrift het volgende:
Ah een VKZ SC.
Even de verhuiswagen bellen om m'n spullen uit POL op te halen.
Huur een groepje bijstandsmoeders in, heben ze weer een extra zakcentje na deze gure rechtse winter.quote:Op maandag 23 april 2012 13:06 schreef Voorschrift het volgende:
Ah een VKZ SC.
Even de verhuiswagen bellen om m'n spullen uit POL op te halen.
Welnee, al die mensen zijn Oost-Europeaans nu, zie het als ontwikkelingshulp.quote:Op maandag 23 april 2012 13:08 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Huur een groepje bijstandsmoeders in, heben ze weer een extra zakcentje na deze gure rechtse winter.
Hier staat wat je doen moet om überhaupt te kunnen stemmen vanuit het buitenland:quote:Op maandag 23 april 2012 12:53 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, thanksquote:Op maandag 23 april 2012 13:08 schreef freako het volgende:
[..]
Hier staat wat je doen moet om überhaupt te kunnen stemmen vanuit het buitenland:
http://www.denhaag.nl/hom(...)n-het-buitenland.htm
Ik voorzie kansen voor mij in het volgend kabinet.quote:Op maandag 23 april 2012 13:20 schreef Auti het volgende:
[..]
Er zijn er maar weinig die fatsoenlijk sophisticated en vloeiend Engels kunnen spreken.
Idem.quote:Op maandag 23 april 2012 13:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik voorzie kansen voor mij in het volgend kabinet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |