Gewoon slecht opgevoed dus?quote:Op maandag 23 april 2012 09:54 schreef iPancakeMix het volgende:
Nou, de kans is wel vrij groot dat ik iets heb hoor, want als mijn ouders me bv aanspreken ga ik helemaal door het lint en de woorden waarmee ik mijn ouders uitscheld.. Nou ja.. Dat doet bijna niemand. Denk maar aan kankerhoer, kankerlijer, tumorhoofd etc. Ik weet dat ik het niet moet doen maar als ik eenmaal boos ben dan kan ik me nou niet bepaald inhouden.
Simpele zielquote:
Dus omdat ik (eventuele voorbarige) conclusies trek ben ik een simpele ziel? Lekker hypocriet.quote:Op maandag 23 april 2012 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Simpele ziel![]()
Ook al heb jij last verlatingsangst, dan kan je nog wel PDD-NOS hebben, want de ene autist is de andere niet![]()
Mijn zoon heeft ook PDD-NOS en is heel sociaal in de omgang met zijn vrienden, dat zou je ook niet verwachten van een autist.
Hij heeft anderhalf jaar lang Risperdal gebruikt en dat hielp bij hem erg goed, hij werd er rustiger van en zijn boze buien werden ook een stuk minder. Wel is hij ruim 10 kilo aangekomen, maar dat was in zijn geval niet zo erg, want hij was nogal een gratenbaal. Ondertussen is hij wel overgestapt op een ander medicijn, omdat hij van de Risperdal heel erg duf en slaperig werd, maar zoals je hierboven al gelezen hebt heeft de 1 wel last van de bijwerkingen en een ander weer niet.
Succes.
Mijn zoon heeft ook PDD-NOS en heeft anderhalf jaar lang Risperdal geslikt.
^ dat dusquote:Op maandag 23 april 2012 21:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus omdat ik (eventuele voorbarige) conclusies trek ben ik een simpele ziel? Lekker hypocriet.![]()
In mijn jeugd kende ik genoeg kinderen die onhandelbare woede uitbarstingen hadden, die kregen extra aandacht en er werd rekening mee gehouden. Tegenwoordig is daar geen tijd meer voor en stoppen ze de kinders maar gewoon vol met drugs omdat dat makkelijker is, blijkbaar kun jij daar ook over meepraten.
Zonde.
In eerste instantie dacht ik .. 'wuht?!' maar ik wist dit ook nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 01:01 schreef hlmllp het volgende:
Wat trouwens echt tegen agressie helpt zijn visolie capsules. Het geeft je wat meer rust in je hoofd en is voor de verandering niet chemisch.
Hij is 14... Dat vind hij vast niet ergquote:Op maandag 23 april 2012 11:22 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb Risperidon gehad (Syndroom van Asperger) en vond het erg prettig. Het schept rust in je hoofd. Ik heb het gebruikt in tijden van hoge stress (werkdruk en een afgrijselijke projectgroep) en zou het graag weer gebruiken in langdurige stress-situaties.
Wat nadelen: het heeft twee weken nodig om in effect te treden en de bijwerkingen zijn veel voorkomend. Ik zou daar, zeker met jouw leeftijd, even naar vragen. Voor je het weet, krijg je borstgroei.
Ik werd er trouwens niet suf van, alleen dat 'gekriebel' in mijn hoofd ging weg en ik kon helderder nadenken enzo. En ik kreeg bijwerkingen die 'totaal normaal' waren maar ik me niet prettig bij voelde, vandaar dat ik het niet blijf slikken als het niet nodig is.
Ik denk dat er bedoelt word dat er vrouwelijke borstvorming isquote:Op dinsdag 24 april 2012 03:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij is 14... Dat vind hij vast niet erg
Naar mijn weten is risperdal een AP, geen AD dus geen zelfmoordgedachten ( dus niet eens neigingen), er zijn aardig wat studies in kinderen gedaan met lage dosis ( max 0,002 gr geloof ik, gebaseerd op lichaamsgewicht, 0,0005 gr per kg)quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:58 schreef hlmllp het volgende:
Je weet dat 1 van de bijwerkingen zelfmoordneigingen is? Dat geeft al aan wat voor troep het is. En als 14 jarige ben je eigenlijk nog een kind en Risperdal aan kinderen voorschrijven is nu nog steeds best wel controversieel. Ga gewoon op een sport ofzo. Blijkbaar heb je gewoon een kort lontje en impulsief maar dat betekent niet dat je autistisch bent. Je kan het ook zo zien, jij bent nu een lopende portefeuille voor de hulpverlening en de farma-industrie.. je moet wel heel erg in de put zitten wil je pillen gebruiken die je een zombie maken. Ik zou zeggen maak zelf je keuzes en leef je op een andere manier uit dan je ouders uit te schelden. SPORT
Niet gelijk schreeuwen dat hij het niet moet nemen. Het is er niet voor niks en er zijn ook wel degelijk een hoop mensen die baat hebben, ondanks de negatieve kanten ervan.quote:Op
dinsdag 24 april 2012 05:49 schreef Madame_Paon het volgende:
NIET NEMEN.
Ik heb het ook moeten slikken en werd er supermoe van en ben er meer dan 20 kilo door aangekomen, die ik er nog steeds niet af heb.
Ik had hier al gepost; Risperdal is een antipsychotica voor volwassenen. Enkel in héél kleine dosering effectief voor PDD etc.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:13 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Niet gelijk schreeuwen dat hij het niet moet nemen. Het is er niet voor niks en er zijn ook wel degelijk een hoop mensen die baat hebben, ondanks de negatieve kanten ervan.
Hoelang heb je het middel geslikt en hoe lang inmiddels niet meer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |