Komt dat dan?quote:Op maandag 23 april 2012 10:48 schreef twi het volgende:
Ik moet eigenlijk gaan sporten, maar heb even helemaal geen zin in wat dan ook.
Ik creëer zelf altijd hoge verwachtingen wanneer ik iemand leuk vind, en kan het maar moeilijk los laten wanneer het niet gaat zoals ik wil. Was ik daar maar wat makkelijker in.quote:
Wie vind je leuk?quote:Op maandag 23 april 2012 13:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ik creëer zelf altijd hoge verwachtingen wanneer ik iemand leuk vind, en kan het maar moeilijk los laten wanneer het niet gaat zoals ik wil. Was ik daar maar wat makkelijker in.
Jij had toch een leuke date gehad? Is dat niks geworden?quote:Op maandag 23 april 2012 14:39 schreef Faxie het volgende:
Verrek dat relatieplanet gebeuren werkt best goed....
Al 34 bezoeken gehad. 2 Waar ik interesse in toonde tonen interesse terug.
Verdorie ik kan m'n portemonnee weer trekken ben ik bang
Nee die mist een bepaald gevoel bij mijquote:Op maandag 23 april 2012 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij had toch een leuke date gehad? Is dat niks geworden?
Ik ben een tijdje niet geweest hier, dus ik weet niks
Ow ik dacht dat je een hele leuke date had gehad? En dat je nog een keer op date was gegaan?quote:Op maandag 23 april 2012 14:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee die mist een bepaald gevoel bij mij
Sindsdien radiostilte....
Ja klopt, 2 dates gehad. Na de eerste zag ze het nog heel erg zitten, na de 2e opeens niet meer.quote:Op maandag 23 april 2012 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je een hele leuke date had gehad? En dat je nog een keer op date was gegaan?
Radiostilte
Tja het gevoel is er wel of niet.quote:Op maandag 23 april 2012 14:53 schreef Faxie het volgende:
'k Vind wel dat ze dat heel snel beslist heeft, maarja... niks aan te doen.
Ik kan niet, ik moet een catering draaien de hele dag en avond.quote:Op maandag 23 april 2012 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, ik wil jullie even attenderen op de meet die in de OP staat.
Zaterdag, Leiden.![]()
Captain_Maximum is jarig ditdat.
Dat is alles. Dank u.
Ik heb een BBQ zaterdag... anders was ik wel even een drankje komen doenquote:Op maandag 23 april 2012 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zaterdag, Leiden.![]()
Dat is alles. Dank u.
Graag, behalve dan dat ik moet werken en dat het in Leiden is.quote:Op maandag 23 april 2012 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zaterdag, Leiden.![]()
Dat is alles. Dank u.
Ik kan niet, heb een feestjequote:Op maandag 23 april 2012 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zaterdag, Leiden.![]()
Dat is alles. Dank u.
Kon dat niet op een vrijdag jongeh.quote:Op maandag 23 april 2012 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zaterdag, Leiden.![]()
Dat is alles. Dank u.
zou maar zorgen voor een dekzeilquote:Op maandag 23 april 2012 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een BBQ zaterdag... anders was ik wel even een drankje komen doen
Ik hoop dat mijn tante dat gaat regelen jaquote:
Tsja, ze wil wel of niet. Je kunt hoog of laag springen wat je wilt, maar als ze niet wil dan doe je daar niet veel tegen, helaas.quote:Op maandag 23 april 2012 16:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja het ligt iets genuanceerder denk ik.... na de eerste date was er wel gevoel namelijk....
ja daarom.... =( blehg, had me verheugd op zomer inmiddelsquote:Op maandag 23 april 2012 17:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn tante dat gaat regelen ja![]()
Gaat regenen zag ik...
quote:
Tja dan kan je afvragen of die gevoelens er bij haar wel echt waren, of dat ze het heeft gezegt met in haar achterhoofd om er nog een date aan te wagen in de hoop de knoop wel of niet door te hakken.quote:Op maandag 23 april 2012 16:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja het ligt iets genuanceerder denk ik.... na de eerste date was er wel gevoel namelijk....
Kan wel, maar dat mag tegenwoordig weer niet, door die vrouwenrechten.quote:Op maandag 23 april 2012 17:05 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, ze wil wel of niet. Je kunt hoog of laag springen wat je wilt, maar als ze niet wil dan doe je daar niet veel tegen, helaas.
je kan ook gewoon 1 kopen in ruslandquote:Op maandag 23 april 2012 17:27 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Kan wel, maar dat mag tegenwoordig weer niet, door die vrouwenrechten.
Helaas twi. Maar het gaat nu toch beter dan dat het een paar jaar geleden ging?quote:Op maandag 23 april 2012 13:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ik creëer zelf altijd hoge verwachtingen wanneer ik iemand leuk vind, en kan het maar moeilijk los laten wanneer het niet gaat zoals ik wil. Was ik daar maar wat makkelijker in.
kan wel ee tip geven wat mij helpt als ik "zon bui" heb... maak een lijst (of knip plaatjes, net wat je leuker vind haha) met alle dingen die wel gaan zoals je wilt, of waar je blij van wordt... ook kleine dingen zoals "kop warme thee als t koud is buiten"quote:Op maandag 23 april 2012 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas twi. Maar het gaat nu toch beter dan dat het een paar jaar geleden ging?
quote:Op maandag 23 april 2012 13:39 schreef twi het volgende:
[..]
Jammer dat het wat minder gaat. Gedeelde smart is halve smart zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 23 april 2012 14:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee die mist een bepaald gevoel bij mij
Sindsdien radiostilte....
Ik denk dat het soms geen kwaad kan om even lekker negatief te zijn. Even je kut voelen, even een traantje laten. Daarna geef je jezelf een trap onder je reet en kun je weer verder.quote:Op maandag 23 april 2012 17:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kan wel ee tip geven wat mij helpt als ik "zon bui" heb... maak een lijst (of knip plaatjes, net wat je leuker vind haha) met alle dingen die wel gaan zoals je wilt, of waar je blij van wordt... ook kleine dingen zoals "kop warme thee als t koud is buiten"
helpt om ff wat positiever te worden!
oh dat zeker niet! maar kreeg t idee dat t al paar jaar niet goed gaat...? verkeerde begrepen danquote:Op maandag 23 april 2012 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat het soms geen kwaad kan om even lekker negatief te zijn. Even je kut voelen, even een traantje laten. Daarna geef je jezelf een trap onder je reet en kun je weer verder.
Het kan geen kwaad stil te staan bij je mindere momenten.
Haar gevoelens waren wel echt anders was ze er niet eens aan begonnen.quote:Op maandag 23 april 2012 17:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]ja sorry twi
[..]
Tja dan kan je afvragen of die gevoelens er bij haar wel echt waren, of dat ze het heeft gezegt met in haar achterhoofd om er nog een date aan te wagen in de hoop de knoop wel of niet door te hakken.
Genoeg mogelijkheden. Feit is nu dat ze er niks in ziet tussen jullie. Jammer maar helaas, je hebt leuke dagen gehad met haar en daar blijft het bij. Next!
Dat moet je aan twi vragen denk ik.quote:Op maandag 23 april 2012 17:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh dat zeker niet! maar kreeg t idee dat t al paar jaar niet goed gaat...? verkeerde begrepen dan
Geniet dan maar van de muziek.quote:Op maandag 23 april 2012 18:01 schreef twi het volgende:
Ik stap gewoon zo de deur uit. Ga naar een optreden van een echte vrouwenband. Als een ware firefox-PUA komt dat precies op m'n pad. Dus gaat wel een leuke avond worden
Lees: Ik spreek niemand aan en kom zonder meer dan "Een biertje" aan de barvrouw gevraagd te hebben om 01.00 thuis
Al vraag je maar aan 1 meid de tijd, bij elke benadering groei jequote:Op maandag 23 april 2012 18:01 schreef twi het volgende:
Ik stap gewoon zo de deur uit. Ga naar een optreden van een echte vrouwenband. Als een ware firefox-PUA komt dat precies op m'n pad. Dus gaat wel een leuke avond worden
Lees: Ik spreek niemand aan en kom zonder meer dan "Een biertje" aan de barvrouw gevraagd te hebben om 01.00 thuis
quote:Op maandag 23 april 2012 18:01 schreef twi het volgende:
veel plezier!quote:Op maandag 23 april 2012 18:01 schreef twi het volgende:
Lul niet, ik heb uit vertrouwde bronnen vernomen dat je in de weg liep en daarom bent besmeurd.quote:Op maandag 23 april 2012 18:36 schreef Myraela het volgende:
Hai schatjes. Ik heb lopen schilderen.Ik zit helemaal onder.
Dat ook ja.quote:Op maandag 23 april 2012 18:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Lul niet, ik heb uit vertrouwde bronnen vernomen dat je in de weg liep en daarom bent besmeurd.
ik niet!quote:Op maandag 23 april 2012 18:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die trouwens niet MFN's kont hebben gezien gisteren
Waarom zou je dat willen?quote:Op maandag 23 april 2012 18:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die trouwens niet MFN's kont hebben gezien gisteren
Is die kont het waard om gezien te worden?quote:
Dat weet niemandquote:Op maandag 23 april 2012 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is die kont het waard om gezien te worden?
Dan ga ik er vanuit dat die kont niet bijzonder genoeg is om gezien te wordenquote:
Impliceer jij hier nu dat mijn piemel niet bijzonder is?quote:Op maandag 23 april 2012 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ga ik er vanuit dat die kont niet bijzonder genoeg is om gezien te worden
Geen idee nog niet gezienquote:Op maandag 23 april 2012 19:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Impliceer jij hier nu dat mijn piemel niet bijzonder is?
Dm't drom nu voor pics van penerquote:
Nee joh ik vraag het hier gewoonquote:
xFx!quote:Op maandag 23 april 2012 19:10 schreef xFriendx het volgende:
Ik hoef het niet te zien, iets met als gevolg minderwaardigheidscomplex en zo
Mag ik jouw kontje zien?quote:
Sjah hoog tijd voor bazigheid! ik moet alleen zo wegquote:
Je mag mijn kont wel zienquote:
Mensen die niet op droms pener zitten te wachtenquote:Op maandag 23 april 2012 19:25 schreef xFriendx het volgende:
Die pener van Drommel past niet eens voor de webcam denk ik. Dan moet ie al achteruit lopen maar dan wel zover dat ie naakt bij de buren van 3 huizen verderop staat. Geen idee of die daar wel zo op zitten te wachten.
Daarom verslijt ie ook zoveel vrouwen. Als hij éénmaal zijn apparaat erin geduwd heeft is ze uitgescheurd van 'r anus tot 'r navel en bloed ze langzaam maar zeker doodquote:Op maandag 23 april 2012 19:25 schreef xFriendx het volgende:
Die pener van Drommel past niet eens voor de webcam denk ik. Dan moet ie al achteruit lopen maar dan wel zover dat ie naakt bij de buren van 3 huizen verderop staat. Geen idee of die daar wel zo op zitten te wachten.
Dat valt mij tegenquote:
Gad-verre-damme.quote:Op maandag 23 april 2012 19:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daarom verslijt ie ook zoveel vrouwen. Als hij éénmaal zijn apparaat erin geduwd heeft is ze uitgescheurd van 'r anus tot 'r navel en bloed ze langzaam maar zeker dood
quote:
Een vraag die in mijn opkomt wanneer gaat genot over in pijn?quote:
Moet je mij niet vragenquote:Op maandag 23 april 2012 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een vraag die in mijn opkomt wanneer gaat genot over in pijn?
quote:Op maandag 23 april 2012 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een vraag die in mijn opkomt wanneer gaat genot over in pijn?
quote:Op maandag 23 april 2012 19:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
'Maar ik ben nog steeds degene met wie je 20 jaar geleden getrouwd bent hoor'![]()
Jij begint over uitscheurenquote:
Hoe kan jij nou niet het verschil tussen pijn en genot doorhebben?quote:
Dat zijn eeuwige singles, die zijn nooit dichtbij een relatie geweest. Laat staan trouwen.quote:Op maandag 23 april 2012 19:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
'Maar ik ben nog steeds degene met wie je 20 jaar geleden getrouwd bent hoor'![]()
Jaja oke dat snap ik nou ook weer welquote:Op maandag 23 april 2012 17:05 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, ze wil wel of niet. Je kunt hoog of laag springen wat je wilt, maar als ze niet wil dan doe je daar niet veel tegen, helaas.
Wat is deze? Ik ben het een keer eens met je?quote:Op maandag 23 april 2012 17:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Haar gevoelens waren wel echt anders was ze er niet eens aan begonnen.
Het is vrij eenvoudig wat er gebeurde: Faxie werd afhankelijk van het eindresultaat waardoor hij wanhopig werd (niet slecht bedoelt, het gevoel kent iedereen en maakt iedereen mee), en daardoor voelde ze zich niet meer aangetrokken.
De oplossing:
Faxie: Zoek andere vrouwen. De kans is zelfs nog aanwezig dat die ene meid alsnog terug krabbelt. Dan heb je het gevoel tenminste niet meer dat je zo zeer streeft naar een eindresultaat en maak je veel meer kans.
quote:Op maandag 23 april 2012 17:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je kan ook gewoon 1 kopen in rusland
Afhankelijk van de ander worden, check. Die fout maak ik ookquote:Op maandag 23 april 2012 17:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Haar gevoelens waren wel echt anders was ze er niet eens aan begonnen.
Het is vrij eenvoudig wat er gebeurde: Faxie werd afhankelijk van het eindresultaat waardoor hij wanhopig werd (niet slecht bedoelt, het gevoel kent iedereen en maakt iedereen mee), en daardoor voelde ze zich niet meer aangetrokken.
De oplossing:
Faxie: Zoek andere vrouwen. De kans is zelfs nog aanwezig dat die ene meid alsnog terug krabbelt. Dan heb je het gevoel tenminste niet meer dat je zo zeer streeft naar een eindresultaat en maak je veel meer kans.
Al leuke dames gezien daar?quote:Op maandag 23 april 2012 19:59 schreef Faxie het volgende:
Relatieplanet gaat een stuk harder dan Lexa zeg....
Niet alles op jezelf gaan betrekken he.quote:
Tja op de 2e date kreeg ik verwachtingen en werd ik een beetje nerveus inderdaad. Op de eerste date was ik veel relaxter.quote:Op maandag 23 april 2012 20:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Afhankelijk van de ander worden, check. Die fout maak ik ook
Iedere site heeft voor en nadelenquote:Op maandag 23 april 2012 20:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Aanbod is een stuk hoger lijkt het wel.
Kun je er rondkijken zonder profiel?quote:Op maandag 23 april 2012 20:09 schreef Faxie het volgende:
Ik zag ook een bekende langskomen![]()
Niet mijn type though.... en iets te jong.
Geen idee....quote:Op maandag 23 april 2012 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je er rondkijken zonder profiel?
Tja ik moet toch wat?quote:Op maandag 23 april 2012 20:13 schreef Myraela het volgende:
Ik had eens gekeken op relatie.nl toen dat 3 maanden gratis was. Is ook van relatieplanet toch?
Maar ik vind al die datingsites maar niets.Al zijn zulke wel beter dan bijvoorbeeld Paiq.
Achja, misschien is het ook wel prima om contact te leggen hoor. Ik heb ook teveel mensen online leren kennen. Hoewel de meeste wel FOK! waren.quote:Op maandag 23 april 2012 20:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik moet toch wat?![]()
Paiq vind ik klote
Ghehehequote:Op maandag 23 april 2012 20:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Achja, misschien is het ook wel prima om contact te leggen hoor. Ik heb ook teveel mensen online leren kennen. Hoewel de meeste wel FOK! waren.
Deze wat voor jou, faxie?quote:Op maandag 23 april 2012 20:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ghehehe![]()
Ja Fok is m'n laatste redmiddel als alle andere sites falen![]()
Wel veel mooie vrouwen op RP zeg
Tja dat beeld heb ik ook, maar vrouwen schijnen aardig blind te zijn daarvoorquote:Op maandag 23 april 2012 20:17 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb het beeld van mezelf dat ik toch niet door de vleeskeuring kom, dus ik begin er niet eens aan
Dat is het ook wel maar dat neemt niet weg dat sommige datingsites zoals paiq ook gewoon leuk kunnen zijnquote:Op maandag 23 april 2012 20:17 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb het beeld van mezelf dat ik toch niet door de vleeskeuring kom, dus ik begin er niet eens aan
Qua meisjes zou ik FOK! ook niet zo snel proberen.quote:Op maandag 23 april 2012 20:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ghehehe![]()
Ja Fok is m'n laatste redmiddel als alle andere sites falen![]()
Wel veel mooie vrouwen op RP zeg
Er zitten best leuke maisjes op FOK! toch?quote:Op maandag 23 april 2012 20:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Qua meisjes zou ik FOK! ook niet zo snel proberen.Overigens zoek ik het ook nooit bewust op.
Ja? Ik vond de mannen vooral erg dom over komen.
Als ze in de buurt woonde had ik wel interesse jaquote:Op maandag 23 april 2012 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deze wat voor jou, faxie?
https://www.relatieplanet.nl/inschrijven?callNumber=NL87553979
Mooi, beter voor mijquote:Op maandag 23 april 2012 20:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook aan jou liggenquote:Op maandag 23 april 2012 20:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Qua meisjes zou ik FOK! ook niet zo snel proberen.Overigens zoek ik het ook nooit bewust op.
Net als mannen, ze zijn er maar ze zijn erg zeldzaam. Alleen zijn er iets meer mannen.quote:Op maandag 23 april 2012 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zitten best leuke maisjes op FOK! toch?
Hehe, ik dacht al. Als ik interesse heb in een maisje, heb jij dat meestal ook.quote:Op maandag 23 april 2012 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ze in de buurt woonde had ik wel interesse ja
Dat is ook waar. Maar er zou best wat datebaars bij zitten als niet iedereen altijd maar bezet was.quote:Op maandag 23 april 2012 20:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Net als mannen, ze zijn er maar ze zijn erg zeldzaam. Alleen zijn er iets meer mannen.
Er zit ook een groot gedeelte huismoeders.
Kan het aan mij liggen dat mannen dom over komen?quote:Op maandag 23 april 2012 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook aan jou liggen
Lol, wel een beetje jaquote:Op maandag 23 april 2012 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, ik dacht al. Als ik interesse heb in een maisje, heb jij dat meestal ook.
quote:Op maandag 23 april 2012 20:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan het aan mij liggen dat mannen dom over komen?Denk het niet, waarschijnlijk zijn ze gewoon dom. Of zo sociaal-vaardig als een appel.
Tja, 'overkomen' is natuurlijk per definitie in the eye of the beholderquote:Op maandag 23 april 2012 20:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan het aan mij liggen dat mannen dom over komen?Denk het niet, waarschijnlijk zijn ze gewoon dom. Of zo sociaal-vaardig als een appel.
Nee serieus, je hebt van die mannen die berichtjes van 5 woorden sturen, en alleen maar vragen beantwoorden. Komt nooit echt een gesprek van, dat zijn echt de ergste.quote:
Je trekt het aanquote:Op maandag 23 april 2012 20:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe meer daarvan hoe beterquote:Op maandag 23 april 2012 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee serieus, je hebt van die mannen die berichtjes van 5 woorden sturen, en alleen maar vragen beantwoorden. Komt nooit echt een gesprek van, dat zijn echt de ergste.
Ik ga waarschijnlijk ook niet buiten Zuid-Holland. Ik heb het al druk genoeg zonder dat gereis de hele tijd.quote:Op maandag 23 april 2012 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lol, wel een beetje ja
Maar ik heb verder niet echt eisen hoor.... alleen ze moeten nou eenmaal een leuke foto hebben, maar vooral een tekst waar wat moeite in gestoken is. En geen losbollen.... maar die hebben dan vaak geen moeite gestoken in de tekst heb ik het idee. En het liefst dat ze iets in de buurt wonen. Ik zoek alleen in Brabant en Zeeland.
Bij maisjes heb ik altijd het idee dat ze die korte berichtjes sturen omdat ze niet geïnteresseerd zijn. Kan dat in dit geval niet ook zo zijn?quote:Op maandag 23 april 2012 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee serieus, je hebt van die mannen die berichtjes van 5 woorden sturen, en alleen maar vragen beantwoorden. Komt nooit echt een gesprek van, dat zijn echt de ergste.
De reden waarom ik waarschijnlijk nooit op een datingsite zou gaan.quote:Op maandag 23 april 2012 20:17 schreef Bartholomeus het volgende:
Als ze met mij zouden mailen zou ik nu onzeker worden.quote:Op maandag 23 april 2012 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bij maisjes heb ik altijd het idee dat ze die korte berichtjes sturen omdat ze niet geïnteresseerd zijn. Kan dat in dit geval niet ook zo zijn?
Drop maar even men pm ben benieuwd wat de tekst was...quote:Op maandag 23 april 2012 20:33 schreef firefly3 het volgende:
(door trial en error had ik een manier gevonden om met 3 berichtjes al een telefoon nummer te krijgen, ongeveer 30% hapte)
Totdat je hetzelfde berichtje 2 keer naar hetzelfde meisje stuurt. Dat staat altijd zo enorm sneu.quote:Op maandag 23 april 2012 20:32 schreef firefly3 het volgende:
Ik las een keer over iemand die een automatisch klik programma had enzo voor een datingssite. Hij ging die avond uit en kwam thuis met zo'n 60 mails in zijn mailbox. Daarmee ging hij weer filteren.
Mass spam heb ik ook een keer toegepast. Het werkt als je het goed doet. Ik had een keer een stuk of 5 telefoon nummers erbij in 1 dag.
Playerquote:Op maandag 23 april 2012 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ze met mij zouden mailen zou ik nu onzeker worden.
Maar dit was met een ander profiel en die mannen betalen per bericht, dus dat lijkt me niet.
Kom je zaterdag trouwens?quote:Op maandag 23 april 2012 20:43 schreef Myraela het volgende:
Tering, ik zou wel een slaapje willen doen.
quote:Op maandag 23 april 2012 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik ben der bij. Hoogstwaarschijnlijk.
Het boeit niet, want ze is dan toch maar 1 van de 100.quote:Op maandag 23 april 2012 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Totdat je hetzelfde berichtje 2 keer naar hetzelfde meisje stuurt. Dat staat altijd zo enorm sneu.
Jeejquote:Op maandag 23 april 2012 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik ben der bij. Hoogstwaarschijnlijk.
En wat maakt die ene die hapt nou leuker dan de rest?quote:Op maandag 23 april 2012 20:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het boeit niet, want ze is dan toch maar 1 van de 100.
En locatie?quote:Op maandag 23 april 2012 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
Is er al wat meer bekend tijd bv? Voor zaterdag
Ik zit te denken aan cafe Plantage. Vanwege de rust en praatmogelijkheden daar.quote:Op maandag 23 april 2012 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
Is er al wat meer bekend tijd bv? Voor zaterdag
Niet te laat, want het museum sluit om 5 uur.... dan moet ik teveel de tijd gaan dodenquote:Op maandag 23 april 2012 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan cafe Plantage. Vanwege de rust en praatmogelijkheden daar.
Tijd moet je aan C-M vragen.
Regel een eet-datequote:Op maandag 23 april 2012 20:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet te laat, want het museum sluit om 5 uur.... dan moet ik teveel de tijd gaan doden
Voor de luie en/of niet Leidenaren onder ons. Misschien het adres in de OP plaatsenquote:Op maandag 23 april 2012 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan cafe Plantage. Vanwege de rust en praatmogelijkheden daar.
Tijd moet je aan C-M vragen.
C-M haar verjaardag gaan we niet elders vieren. Duh.quote:
Anders kunnen wij een keutje leggen in 't dijkje. Opzich.quote:Op maandag 23 april 2012 20:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet te laat, want het museum sluit om 5 uur.... dan moet ik teveel de tijd gaan doden
Ow dat is ook een optiequote:Op maandag 23 april 2012 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
C-M haar verjaardag gaan we niet elders vieren. Duh.
[..]
Anders kunnen wij een keutje leggen in 't dijkje. Opzich.
Rotterdam ligt op de route....quote:Op maandag 23 april 2012 20:51 schreef Myraela het volgende:
Tijd maakt me niet zo heel veel uit, ik moet alleen wel weer optijd terug want anders heb ik geen bus meer naar huis.
Het is zo ver en ik heb mn geld nog nodigquote:
Geen mod, jwz.quote:Op maandag 23 april 2012 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor de luie en/of niet Leidenaren onder ons. Misschien het adres in de OP plaatsen
Cadeau tip Legoquote:Op maandag 23 april 2012 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
C-M haar verjaardag gaan we niet elders vieren. Duh.
[..]
Anders kunnen wij een keutje leggen in 't dijkje. Opzich.
Oh.quote:Op maandag 23 april 2012 20:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is zo ver en ik heb mn geld nog nodig
Er zullen er meerdere happen, nadat je ze in het echt hebt gezien kan je altijd nog verder filteren. De benadering klinkt gevoelloos, maar op deze manier is de kans veel groter dat je echt een leuke meid ontmoet. Tijd is kostbaar.quote:Op maandag 23 april 2012 20:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
En wat maakt die ene die hapt nou leuker dan de rest?
Bwhehehhee.quote:Op maandag 23 april 2012 20:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hoop dan alleen maar dat ik de afslag niet mis en dat we in Putte eindigen
Ow da's vlakbij 't Dijkjequote:Op maandag 23 april 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen mod, jwz.
Cafe de Plantage Hogewoerd 168 2311 HW Leiden
http://maps.google.nl/map(...)t=image&ved=0CAYQtgM
Dat zou vervelend zijn. Moet ze bij jou slapen.quote:Op maandag 23 april 2012 20:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hoop dan alleen maar dat ik de afslag niet mis en dat we in Putte eindigen
Ja ik vrees van welquote:Op maandag 23 april 2012 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zou vervelend zijn. Moet ze bij jou slapen.
Tja ik snap de gedachte wel hoor....maar ik wil het zelf niet zo zakelijk aanpakken eigenlijk.quote:Op maandag 23 april 2012 20:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er zullen er meerdere happen, nadat je ze in het echt hebt gezien kan je altijd nog verder filteren. De benadering klinkt gevoelloos, maar op deze manier is de kans veel groter dat je echt een leuke meid ontmoet. Tijd is kostbaar.
Gelukkig is jouw pener bed groot genoeg.quote:
Klopt. Rechte weg ook, dus kan niet missen.quote:
't Is maar een iets boven middelmaatje hoorquote:Op maandag 23 april 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig is jouw pener bed groot genoeg.
[..]
Klopt. Rechte weg ook, dus kan niet missen.
In Leiden ken ik echt alleen het stationquote:Op maandag 23 april 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen mod, jwz.
Cafe de Plantage Hogewoerd 168 2311 HW Leiden
http://maps.google.nl/map(...)t=image&ved=0CAYQtgM
Bus stopt er vlak voor. Is ook maar 20 minuten lopen ofzo.quote:Op maandag 23 april 2012 20:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Das wel een end weg van het station. Gaat er ook een bus heen of zo? Of is het te lopen?
Dat is te lopen. Alleen dronken niet zoquote:Op maandag 23 april 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bus stopt er vlak voor. Is ook maar 20 minuten lopen ofzo.
Klinkt goed! Weet je toevallig welke bus daar stopt?quote:Op maandag 23 april 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bus stopt er vlak voor. Is ook maar 20 minuten lopen ofzo.
Een jonkvrouw in nood.quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is te lopen. Alleen dronken niet zo
Uit mijn hoofd heet de bushalte ook Plantage.quote:Op maandag 23 april 2012 20:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt goed! Weet je toevallig welke bus daar stopt?
Nee hoor.quote:Op maandag 23 april 2012 20:55 schreef Myraela het volgende:
Dat wil je helemaal niet. Ik ben kei druk als ik drink.
Zoals jullie misschien al wel opgevallen was.
Ik 9292 het welquote:Op maandag 23 april 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een jonkvrouw in nood.
[..]
[..]
Uit mijn hoofd heet de bushalte ook Plantage.
Dus zal bus 45, 169 en 187 zijn ofzo.
Het medium internet is niet geschikt om echt aantrekkingskracht te creëren. Sterker nog: Soms is het zelfs zo dat hoe meer moeite je erin steekt, hoe lastiger het gaat, en ondertussen gaat ze alweer met iemand anders afspreken omdat "jij er te lang over gedaan hebt", interesse verliest , of iemand anders gewoon ontmoet.quote:Op maandag 23 april 2012 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik snap de gedachte wel hoor....maar ik wil het zelf niet zo zakelijk aanpakken eigenlijk.
En anders krijg je gewoon geen drank. Je bent de BOBquote:
Ik rijd nuchter nog steeds de sloot in.quote:Op maandag 23 april 2012 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En anders krijg je gewoon geen drank. Je bent de BOB
Met Myr in de slootquote:Op maandag 23 april 2012 21:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik rijd nuchter nog steeds de sloot in.
En dronken?quote:Op maandag 23 april 2012 21:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik rijd nuchter nog steeds de sloot in.
De maas is er niet he, in Leidenquote:
Genoeg water daarquote:Op maandag 23 april 2012 21:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De maas is er niet he, in Leiden
Wij hebben de Rijn.quote:Op maandag 23 april 2012 21:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De maas is er niet he, in Leiden
Blij dat ik geen auto hebquote:Op maandag 23 april 2012 21:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga ik achterin een auto zitten en roep ik de hele tijd "TOET TOET BRRRROEEMMM"
Ik herinner me net dat ik niet langs Rotterdam kom....quote:Op maandag 23 april 2012 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Blij dat ik het kan lopen zaterdag.
He.quote:Op maandag 23 april 2012 21:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik herinner me net dat ik niet langs Rotterdam kom....
Ik ook naar de treinquote:Op maandag 23 april 2012 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Blij dat ik het kan lopen zaterdag.
Wat heeft dat met mij te maken?quote:Op maandag 23 april 2012 21:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik herinner me net dat ik niet langs Rotterdam kom....
Ik woon op een paar 100 meter.quote:
Niet met jouquote:Op maandag 23 april 2012 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mij te maken?
[..]
Ik woon op een paar 100 meter.
Leuke meneer?quote:Op maandag 23 april 2012 21:17 schreef marbasnarf het volgende:
heb net schuttingdelen gekocht , ingeladen op zon speciale schuttingkar... en na betalen moest ik naar service balie terug, want bleven daar in magazijn wachten tot ik dodnerdag vervoer heb om ze op te halen (schutting is nu inde reclame!)
dus moest weer achteruit met die kar door de hele rij heen... bijna tegen een meneerb aan... dus zei met mn charmantste lach dat hij even op zn voeten moest letten omdak niet handig met met alles wat op wieltjes staat
Met die charmante lach van jou kon hij onmogelijk kwaad worden natuurlijkquote:Op maandag 23 april 2012 21:17 schreef marbasnarf het volgende:
heb net schuttingdelen gekocht , ingeladen op zon speciale schuttingkar... en na betalen moest ik naar service balie terug, want bleven daar in magazijn wachten tot ik dodnerdag vervoer heb om ze op te halen (schutting is nu inde reclame!)
dus moest weer achteruit met die kar door de hele rij heen... bijna tegen een meneerb aan... dus zei met mn charmantste lach dat hij even op zn voeten moest letten omdak niet handig met met alles wat op wieltjes staat
nee, oud en getrouwd (met sjaggo vrouw die me boos aankeek)quote:
Jammer, volgende keer beter mikken en die leuke jongeman pakkenquote:Op maandag 23 april 2012 21:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, oud en getrouwd (met sjaggo vrouw die me boos aankeek)
Ik had stiekem al even opgezocht wat voor museum het was, toen ik las dat je daar heen wilde. Ik vind veel musea wel leuk, maar auto's niet echt.quote:Op maandag 23 april 2012 21:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heenweg kan ook, maar dan moet je wel mee naar het automuseum
quote:Op maandag 23 april 2012 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had stiekem al even opgezocht wat voor museum het was, toen ik las dat je daar heen wilde. Ik vind veel musea wel leuk, maar auto's niet echt.
Gewoon doen dus. Heen is makkelijk te doen voor mij.quote:Op maandag 23 april 2012 21:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ik wil daar een keertje naartoe en nu komt het mooi uit
is opzich een goed plan, er geen plaats makkelijekr om een man aan te spreken als de bouwmarktquote:Op maandag 23 april 2012 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer, volgende keer beter mikken en die leuke jongeman pakken
Alleen kans dat het van die haantjes zijnquote:Op maandag 23 april 2012 21:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is opzich een goed plan, er geen plaats makkelijekr om een man aan te spreken als de bouwmarkt
Als je nou even verklapt welke winkel, dan beloof ik dat ik zal rondhangen bij de tuinmeubelen. Hebben we meteen iets te doen: stoeltjes proefzittenquote:Op maandag 23 april 2012 21:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is opzich een goed plan, er geen plaats makkelijekr om een man aan te spreken als de bouwmarkt
ze hebben soms zelfs een thee-automaat!!quote:Op maandag 23 april 2012 21:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je nou even verklapt welke winkel, dan beloof ik dat ik zal rondhangen bij de tuinmeubelen. Hebben we meteen iets te doen: stoeltjes proefzitten
Hihi oke checkquote:Op maandag 23 april 2012 21:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon doen dus. Heen is makkelijk te doen voor mij.
Als er maar koffie voor mij in zit danquote:Op maandag 23 april 2012 21:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ze hebben soms zelfs een thee-automaat!!
Ik ga gewoon in het B&J ijsvak liggen wachten op Snarfquote:Op maandag 23 april 2012 21:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ze hebben soms zelfs een thee-automaat!!
Ow shit, dat ben ik vergeten te halen! -_-quote:Op maandag 23 april 2012 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga gewoon in het B&J ijsvak liggen wachten op Snarf
En nu?quote:Op maandag 23 april 2012 21:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow shit, dat ben ik vergeten te halen! -_-
ghehe ja had t speciaal gehaald en niet gegeten... maar heb t wel in huis voor als ik de drang opniew krijg!quote:Op maandag 23 april 2012 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga gewoon in het B&J ijsvak liggen wachten op Snarf
Net zoals die nesteldrang van gisteren? Nog andere soorten drang?quote:Op maandag 23 april 2012 21:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe ja had t speciaal gehaald en niet gegeten... maar heb t wel in huis voor als ik de drang opniew krijg!
tuinierdrangquote:Op maandag 23 april 2012 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Net zoals die nesteldrang van gisteren? Nog andere soorten drang?
heb je yoghurt in huis..?quote:Op maandag 23 april 2012 21:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nu eet ik straks maar een banaantje
Goed bezigquote:Op maandag 23 april 2012 21:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tuinierdrangvan t weekend nieuwe schutting erin! en als t meezit dinsdag een deel tegelen!
banaantje pureren met yoghurt / kwark en misschien je nig beetje sao van t een of ander... tadaaaa milkshake!!quote:
Kwark en banaan it 's thenquote:
O god nu krijg ik zin in zelfgemaakte milkshake met dat groene spul erin!quote:Op maandag 23 april 2012 21:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
banaantje pureren met yoghurt / kwark en misschien je nig beetje sao van t een of ander... tadaaaa milkshake!!
Je vraagt dit aan een man? Met droge ogen?quote:
Snotjes?quote:Op maandag 23 april 2012 21:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god nu krijg ik zin in zelfgemaakte milkshake met dat groene spul erin!
Pretyoghurtquote:Op maandag 23 april 2012 21:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je vraagt dit aan een man? Met droge ogen?![]()
![]()
ghehehe.... nou voor mij is yoghurt ondenkbaar uit een koelkast... vergeet soms gewoon dat jullie man zijnquote:Op maandag 23 april 2012 21:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je vraagt dit aan een man? Met droge ogen?![]()
![]()
Nee, die Pisang Ambon of hoe dat spul ook heet. Das echt lekker als je het door een milkshake mengtquote:
Ik zag die link ook niet hoorquote:Op maandag 23 april 2012 21:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe.... nou voor mij is yoghurt ondenkbaar uit een koelkast... vergeet soms gewoon dat jullie man zijn
Brofistquote:
Dat is overal en altijd lekkerquote:Op maandag 23 april 2012 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, die Pisang Ambon of hoe dat spul ook heet. Das echt lekker als je het door een milkshake mengt
nou hop... banaantje pureren, kwark en pisang erbij! lekkerrrrquote:Op maandag 23 april 2012 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, die Pisang Ambon of hoe dat spul ook heet. Das echt lekker als je het door een milkshake mengt
Daarom stuur je ook een dm aan Snarf dat je wel wat yoghurt voor haar hebtquote:Op maandag 23 april 2012 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zag die link ook niet hoor
Ik las kwakquote:Op maandag 23 april 2012 21:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou hop... banaantje pureren, kwark en pisang erbij! lekkerrrr
Jij weer wel hequote:
oooh bedoelde hij dat met "groen spul"quote:
Ik wou iets gaan zeggen over m'n pisang bij kwark en dan pureren en dat dat niet gaat gebeuren. Maar ik doe het maar nietquote:
Door bananenijs ja.. maar niet door de andere.quote:Op maandag 23 april 2012 21:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zou je dat groene spul kunnen mengen door B&J ijs? Volgens mij was die B&J ijs dat ijs met van die stukjes erin en zo. Een echte calorieënbom
Groen spul met stukjes?quote:Op maandag 23 april 2012 21:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zou je dat groene spul kunnen mengen door B&J ijs? Volgens mij was die B&J ijs dat ijs met van die stukjes erin en zo. Een echte calorieënbom
je hebt ook een light-variantquote:Op maandag 23 april 2012 21:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja, je kunt dat groene spul beter door iets anders mengen zoals vruchtensap of zo.quote:Op maandag 23 april 2012 21:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je hebt ook een light-variant![]()
en zou echt geen pisang door BJ gooien, das zonde!
Puur drinkenquote:Op maandag 23 april 2012 21:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, je kunt dat groene spul beter door iets anders mengen zoals vruchtensap of zo.
ja of bananenkwa(r)kquote:Op maandag 23 april 2012 21:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, je kunt dat groene spul beter door iets anders mengen zoals vruchtensap of zo.
Nog nooit door de kwark geprobeerd. Wel door vla, maar de vla moet bijna een soort pudding zijn, anders wordt het waterigquote:
Met ijs goed te doen hoorquote:Op maandag 23 april 2012 21:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Puur vind ik het niet zo lekker eigenlijk, gek genoeg.
met sinaasappelsap! lekkerrrquote:
Ik lees overal schunnige dingenquote:Op maandag 23 april 2012 21:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nog nooit door de kwark geprobeerd. Wel door vla, maar de vla moet bijna een soort pudding zijn, anders wordt het waterig
Komt door al die lekkere wijven van relatieplanetquote:Op maandag 23 april 2012 21:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik lees overal schunnige dingen
Mijn geest is helemaal verrot
nu wordt jouw geest gek he faxquote:
Ja dat is wel de bedoelingquote:Op maandag 23 april 2012 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar Myra, Koffie en Tijn komen dus?
En je hebt nog niet eens je kont of borsten geschut voor faxiequote:
quote:Op maandag 23 april 2012 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En je hebt nog niet eens je kont of borsten geschut voor faxie
must....resist.....quote:Op maandag 23 april 2012 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snarf, kwam jij zaterdag naar Leiden?
eh.. nee.. hoezo?quote:Op maandag 23 april 2012 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snarf, kwam jij zaterdag naar Leiden?
Moet je bij koffie zijnquote:
En nu 2quote:Op maandag 23 april 2012 22:02 schreef Myraela het volgende:
Toen ik nog een jong meisje was, jeweetwel, kei lang geleden. Toen dronk ik altijd een fles pisang voordat ik de stad in ging.
wat voor meet..? stappen/eten/kletsen/oud-hollandse-spelletjes...?quote:
Voor zover ik begreep is het kletsen en drinken.quote:Op maandag 23 april 2012 22:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wat voor meet..? stappen/eten/kletsen/oud-hollandse-spelletjes...?
tijden enzo?
Kijk faxie hosselenquote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 23 april 2012 22:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe juist wat rustiger aan eigenlijk.
Haha ja dat weet ik, maar ik maakte weer een flauwe opmerking met een dubbele lading enzoquote:
hm... ik denk nog ff... moet wel naar huis enzo (bobbus, alleen enzo.... en nee das gee vraag of iemand meekomtquote:Op maandag 23 april 2012 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor zover ik begreep is het kletsen en drinken.
Een internetheld jaquote:Op maandag 23 april 2012 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kijk faxie hosselen![]()
Myr
C_M
Snarf
Hij is 29 geworden en player
Hm Spijkenisse is wel een klein beetje omrijden....quote:Op maandag 23 april 2012 22:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm... ik denk nog ff... moet wel naar huis enzo (bobbus, alleen enzo.... en nee das gee vraag of iemand meekomt)
Jammer ik had wel mee gewildquote:Op maandag 23 april 2012 22:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm... ik denk nog ff... moet wel naar huis enzo (bobbus, alleen enzo.... en nee das gee vraag of iemand meekomt)
Niet dat ik wilde aanbieden...quote:Op maandag 23 april 2012 22:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kan niet, want hondjesquote:Op maandag 23 april 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet dat ik wilde aanbieden...
Maar je mag ook blijven slapen, opzich.
Jij ouwe hosselaarquote:Op maandag 23 april 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet dat ik wilde aanbieden...
Maar je mag ook blijven slapen, opzich.
Koffie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |