ja dat zowiezo wel op de basisbeurs maar misschien wel met een andere insteek. Daarnaast is het voor mij persoonlijk wel fijn dat de beslissing is uitgesteldquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Die bezuiniging gaat er alsnog wel komen, vermoed ik.
Nou kan ik toch redelijk goed Engels maar hier snap ik de ballen van.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:34 schreef NightH4wk het volgende:
Je kan dit niet op zichzelf zien. Wellicht is het "on aggregate" slechter voor studenten dat de hele verzameling bezuinigingen nu niet wordt doorgevoerd.
Het niet doorvoeren van dit pakket bezuinigingen leidt tot de val van het kabinet. Weer een half jaar niets doen, waarschijnlijk triple-A weg (maar dat boeit waarschijnlijk niet heel veel, vooral symbolisch), etc. De kosten die aan inactie verbonden zijn en de structurele gevolgen kunnen duurder zijn voor studenten dan het afschaffen van de basisbeurs. Daarnaast, studenten worden nu waarschijnlijk identiek geraakt in het volgende kabinet.quote:Nou kan ik toch redelijk goed Engels maar hier snap ik de ballen van.
Totaal niet.quote:Laat me raden je hebt zelf politieke ambitie?
Die stufi dinsdag ga ik eens goed besteden !quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:50 schreef Jellereppe het volgende:
Een paar maanden zekerheid over de studiefinanciering en studentenreisproduct. De verkiezingen staan waarschijnlijk pas gepland in september of oktober. Dus dit jaar kunnen we nog genieten.
Een uitspraak waar ik alleen maar mee kan instemmen. Doe dat jongen, doe dat.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:51 schreef Sdre het volgende:
[..]
Die stufi dinsdag ga ik eens goed besteden !
Hoe kan door niets doen het duurder worden voor de studenten?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:47 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Het niet doorvoeren van dit pakket bezuinigingen leidt tot de val van het kabinet. Weer een half jaar niets doen, waarschijnlijk triple-A weg (maar dat boeit waarschijnlijk niet heel veel, vooral symbolisch), etc. De kosten die aan inactie verbonden zijn en de structurele gevolgen kunnen duurder zijn voor studenten dan het afschaffen van de basisbeurs. Daarnaast, studenten worden nu waarschijnlijk identiek geraakt in het volgende kabinet.
[..]
Totaal niet.
Het niet doorvoeren van iets heeft ook gevolgen.quote:Hoe kan door niets doen het duurder worden voor de studenten?
Lekker duidelijk ben jij, dure woorden gebruiken maar niks zeggen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:54 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Het niet doorvoeren van iets heeft ook gevolgen.
Waarom deze persoonlijke aanval? Wat ik enkel zeg is dat het onzeker is dat het niet doorvoeren van deze bezuiniging de student uiteindelijk echt zal helpen.quote:Lekker duidelijk ben jij, dure woorden gebruiken maar niks zeggen.
Mijn ouders helpen mij niet met de financiering van mijn opleiding.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:02 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Waarom deze persoonlijke aanval? Wat ik enkel zeg is dat het onzeker is dat het niet doorvoeren van deze bezuiniging de student uiteindelijk echt zal helpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |