Ik heb in de kroeg al een paar weken sjans met een hele leuke blonde dame. Eerste keer dat ik met haar sprak gaf ze aan dat ze 36 jaar is, getrouwd en 2 kinderen heeft. Ik geloofde haar niet en dacht dat ze me een beetje in de zeik zat te nemen. Ze lijkt namelijk jonger dan 36, eerder eind 20. Daarnaast... welke getrouwde vrouw met 2 jonge kinderen zit praktisch ieder weekend met vriendinnen in de kroeg zonder haar man?
Maar goed, gisterenavond was ze er dus weer. Ze zocht gelijk weer oogcontact en lachte erg lief naar me. Ik smolt haast en ben dus maar weer op haar afgestapt. Het blijkt nu zo te zijn dat ze dus echt 36 is, getrouwd en 2 kinderen heeft. Haar huwelijk loopt echter niet zoals het zou moeten en ze is een beetje klaar met haar vent. "Hij is te lief" en dat soort dingen. Vandaar dat ze nu regelmatig de gezelligheid op zoekt.
We hebben verder erg leuk zitten babbelen over van alles en nog wat en ik merkte echt dat er een goede klik was. Ze bleef me ook maar uitdagend in de ogen aankijken, vissen naar waar ik naar op zoek ben en vragen naar de reden waarom mijn relatie over is gegaan en of ik iemand ben die tegengas geeft in een relatie en dat soort dingen.
Binnenkort gaat ze alleen met haar kinderen binnen NL op vakantie en ze gaf aan dat dit haar eerste keer zonder haar man wordt en dat ze hem wel een beetje knijpt. Ik gaf aan dat ze mij dan maar moest bellen als ze zich alleen voelde en dat als ze wilde dat ik dan langs zou komen op haar vakantie adres. Heb haar meteen een bierviltje met mijn nummer in d'r handen gedrukt en die verdween meteen in haar tas.
Maar ja... 2 kinderen waarvan 1 de 10 jaar al nadert. Ik zit daar eigenlijk helemaal niet op te wachten. Daarnaast ben ik er niet zo happig op om een huwelijk verder kapot te maken. Toch heeft die meid een enorme aantrekkingskracht op me en ik vrees dat als het puntje bij paaltje gaat komen, ik me niet kan beheersen.
Overigens is ze ook nog eens 3 jaar ouder dan ik zelf. Maar dat boeit me verder niet zo. Maar ja.... dat heb ik dus weer. Op de een of andere manier trek ik altijd moeders aan
Wat zouden jullie in dit geval doen? Ik zou het ergens zonde vinden om deze te laten lopen, want man... wat een leuke vrouw! Maar die kinderen... en dat huwelijk.