abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110646300
Ik heb in de kroeg al een paar weken sjans met een hele leuke blonde dame. Eerste keer dat ik met haar sprak gaf ze aan dat ze 36 jaar is, getrouwd en 2 kinderen heeft. Ik geloofde haar niet en dacht dat ze me een beetje in de zeik zat te nemen. Ze lijkt namelijk jonger dan 36, eerder eind 20. Daarnaast... welke getrouwde vrouw met 2 jonge kinderen zit praktisch ieder weekend met vriendinnen in de kroeg zonder haar man?

Maar goed, gisterenavond was ze er dus weer. Ze zocht gelijk weer oogcontact en lachte erg lief naar me. Ik smolt haast en ben dus maar weer op haar afgestapt. Het blijkt nu zo te zijn dat ze dus echt 36 is, getrouwd en 2 kinderen heeft. Haar huwelijk loopt echter niet zoals het zou moeten en ze is een beetje klaar met haar vent. "Hij is te lief" en dat soort dingen. Vandaar dat ze nu regelmatig de gezelligheid op zoekt.

We hebben verder erg leuk zitten babbelen over van alles en nog wat en ik merkte echt dat er een goede klik was. Ze bleef me ook maar uitdagend in de ogen aankijken, vissen naar waar ik naar op zoek ben en vragen naar de reden waarom mijn relatie over is gegaan en of ik iemand ben die tegengas geeft in een relatie en dat soort dingen.

Binnenkort gaat ze alleen met haar kinderen binnen NL op vakantie en ze gaf aan dat dit haar eerste keer zonder haar man wordt en dat ze hem wel een beetje knijpt. Ik gaf aan dat ze mij dan maar moest bellen als ze zich alleen voelde en dat als ze wilde dat ik dan langs zou komen op haar vakantie adres. Heb haar meteen een bierviltje met mijn nummer in d'r handen gedrukt en die verdween meteen in haar tas.

Maar ja... 2 kinderen waarvan 1 de 10 jaar al nadert. Ik zit daar eigenlijk helemaal niet op te wachten. Daarnaast ben ik er niet zo happig op om een huwelijk verder kapot te maken. Toch heeft die meid een enorme aantrekkingskracht op me en ik vrees dat als het puntje bij paaltje gaat komen, ik me niet kan beheersen.

Overigens is ze ook nog eens 3 jaar ouder dan ik zelf. Maar dat boeit me verder niet zo. Maar ja.... dat heb ik dus weer. Op de een of andere manier trek ik altijd moeders aan :|W

Wat zouden jullie in dit geval doen? Ik zou het ergens zonde vinden om deze te laten lopen, want man... wat een leuke vrouw! Maar die kinderen... en dat huwelijk. :'( :')
  PR/Manusje van alles zondag 22 april 2012 @ 20:40:18 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_110646502
Neem haar niet in huis. Beter nog: vertel maar niet waar je woont. Anders staat ze op zondag.ochtend met twee koters voor je deur. En een derde vers in de oven.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_110646575
Niet aan beginnen. Genoeg andere vrouwen.
pi_110646592
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 20:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Neem haar niet in huis. Beter nog: vertel maar niet waar je woont. Anders staat ze op zondag.ochtend met twee koters voor je deur. En een derde vers in de oven.
Haha... :D

Ze wil geen kinderen meer.
pi_110646661
Potentiele fuckbuddy, geil als je van spanning houdt *). Maar ik zal het allemaal niet te serieus nemen.
  zondag 22 april 2012 @ 20:44:08 #6
358881 Kamergezocht
O nee, toch niet.
pi_110646783
Friendzoned en potentiėle oppas, nu al. Run!
Buikpijn in m'n kaken van het lachen.
pi_110646812
Ik heb iets dergelijks meegemaakt en ben er toen niet ''ingetrapt'' De klik was er zeker maar het feit dat ze 4 kinderen had benauwde me heel erg. Ze zag het helemaal met me zitten en wilde zelfs een baan voor me regelen in haar omgeving. Ik heb er op een gegeven moment een punt achter gezet en nooit spijt van gehad.
As je de bal nie hep kejje ook nie score, da's logisch natuurluk
  zondag 22 april 2012 @ 20:44:55 #8
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_110646848
quote:
5s.gif Op zondag 22 april 2012 20:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Haar huwelijk loopt echter niet zoals het zou moeten en ze is een beetje klaar met haar vent. "Hij is te lief" en dat soort dingen.
Dat wil op geen _enkele_ manier zeggen dat ze van plan zijn bij hun vent weg te gaan.
Ik ga naar huis.
pi_110646891
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 20:42 schreef Kandijfijn het volgende:
Potentiele fuckbuddy, geil als je van spanning houdt *). Maar ik zal het allemaal niet te serieus nemen.
Die gedachte is bij mij natuurlijk ook al lang opgekomen. De signalen wijzen er de richting in dat het hier uiteindelijk wel op uit gaat draaien ja.
  zondag 22 april 2012 @ 20:46:22 #10
58560 Oksel
Gezellig.
pi_110646971
Neuk d'r, en stuur d'r met d'r vent naar een relatietherapeut. Voordat er weer 2 kindertjes opgroeien zonder gezonde vader/moeder relatie.
pi_110647005
quote:
2s.gif Op zondag 22 april 2012 20:44 schreef nietzman het volgende:

[..]

Dat wil op geen _enkele_ manier zeggen dat ze van plan zijn bij hun vent weg te gaan.
Nee, klopt. Maar het feit dat ze nu zo vaak op stap is en zelfs zonder man op vakantie gaat, zegt mij dat het goed mis is in die relatie.
pi_110647072
Vrouwen die ouder zijn dan jezelf, vooral MILF's ^O^
Vrouwen die getrouwd zijn :{
Vrouwen die al kinderen van een ander hebben :{w x100

Eindoordeel :N
pi_110647080
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 20:44 schreef RonnieHansen het volgende:
Ik heb iets dergelijks meegemaakt en ben er toen niet ''ingetrapt'' De klik was er zeker maar het feit dat ze 4 kinderen had benauwde me heel erg. Ze zag het helemaal met me zitten en wilde zelfs een baan voor me regelen in haar omgeving. Ik heb er op een gegeven moment een punt achter gezet en nooit spijt van gehad.
Ja, ik moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken om met die kinderen geconfronteerd te worden.
pi_110647109
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 20:46 schreef Oksel het volgende:
Neuk d'r, en stuur d'r met d'r vent naar een relatietherapeut. Voordat er weer 2 kindertjes opgroeien zonder gezonde vader/moeder relatie.
Staat genoteerd :P
pi_110647159
Woon je toevallig in Eindhoven? :') ;(
compact en kleverig.
  zondag 22 april 2012 @ 20:49:11 #16
358881 Kamergezocht
O nee, toch niet.
pi_110647169
Hou haar een jaar of 8 aan het lijntje, tot dat haar dochter 18 is.
Buikpijn in m'n kaken van het lachen.
pi_110647220
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 20:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, ik moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken om met die kinderen geconfronteerd te worden.
vind t ook redelijk stom dan dat je op dr vakantieadres zegt langs te zullen gaan. :P
compact en kleverig.
pi_110647241
leer mij het type kennen. ze zuigt je leeg en gaat er daarna met je geld vandoor. dat soort parasieten moet je of buiten de deur houden, of mishandelen en voorkomen dat ze misbruik van je maken.
pi_110647261
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 20:47 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Vrouwen die ouder zijn dan jezelf, vooral MILF's ^O^
Vrouwen die getrouwd zijn :{
Vrouwen die al kinderen van een ander hebben :{w x100

Eindoordeel :N
MILF wel, maar vrouwen die kinderen van een ander hebben niet? Uh.. wat klopt daar niet aan? :')

En ja.. toch zit ik in een leeftijdsfase dat vrouwen waar je mee in aanraking komt, vaak al kinderen blijken te hebben. Dat is nu eenmaal zo, maar ik zit er niet op te wachten.
pi_110647288
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Woon je toevallig in Eindhoven? :') ;(
Nee :)
pi_110647348
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 20:45 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die gedachte is bij mij natuurlijk ook al lang opgekomen. De signalen wijzen er de richting in dat het hier uiteindelijk wel op uit gaat draaien ja.
Wat jezelf dan? Bedenk dat eerst maar anders gaan er geheid problemen komen :P.
pi_110647371
Lekker moedertje neuken terwijl die snotkinderen rondrennen en Belle en het Beest zitten te kijken voor de 543e keer.

Top hoor :')
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_110647376
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

vind t ook redelijk stom dan dat je op dr vakantieadres zegt langs te zullen gaan. :P
Ik had het idee dat ze wel een smeertje zou willen krijgen en die wil ik haar best geven ;)

Dat vakantieadres is daar natuurlijk bij uitstek geschikt voor.
pi_110647401
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 20:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
leer mij het type kennen. ze zuigt je leeg en gaat er daarna met je geld vandoor. dat soort parasieten moet je of buiten de deur houden, of mishandelen en voorkomen dat ze misbruik van je maken.
Doe ff normaal man. :{
compact en kleverig.
pi_110647419
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 20:52 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Lekker moedertje neuken terwijl die snotkinderen rondrennen en Belle en het Beest zitten te kijken voor de 543e keer.

Top hoor :')
:')

Je hebt een punt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')