Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:
Ook nog even: 'verstuurd vanaf mijn iPhone erbij typen hequote:Op zondag 22 april 2012 20:23 schreef GuRBuH het volgende:
Ik had zostraks zo'n mailtje gepost van iemand die wilde langskomen om coins te kopen want "ik ga niet zomaar geld overmaken naar iemand die ik niet ken die veilig anoniem achter ze computer zit.". Heb diegene netjes verteld dat ik dat niet wilde, en als dat een dealbreaker was dat ik dat wel begreep. Krijg ik dit terug:
[..]
Wat een homo
Gaat automagisch..quote:Op zondag 22 april 2012 20:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ook nog even: 'verstuurd vanaf mijn iPhone erbij typen he
Dat staat standaard in iphone mail siggys, heb ik ook. Staat wel stoer, voor die ene keer da tik met mijn iphone gemaild hebquote:Op zondag 22 april 2012 20:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ook nog even: 'verstuurd vanaf mijn iPhone erbij typen he
Ik heb er nog 3quote:Op zondag 22 april 2012 20:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
![]()
Denk dat iedereen blij is dat ze er vanaf zijn.
5k per stuk koop ik zequote:
My clone sense is tinglingquote:
harharharquote:
Mensen hier hadden geprobeerd hem te pricefixen en dat ging een beetje foutquote:Op zondag 22 april 2012 20:27 schreef Kenarion het volgende:
Wat is er mis met Taiwo dan? Vind hem eprsoonlijk een beest LB, heb dan wel de MIlan versie
quote:
Ja ik weet het ook niet meer. Het is een vriend van Stijn geloof ik.quote:
Verstuurd vanaf mijn Android*quote:Op zondag 22 april 2012 20:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oplichter.
Verstuurd vanaf mijn HTC.
Geen geld hebben voor een iTelefoonquote:Op zondag 22 april 2012 20:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oplichter.
Verstuurd vanaf mijn HTC.
quote:Op zondag 22 april 2012 20:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Misschien is Stijn wel vrienden met SB
Ik dacht meteen aan die Keanu Reeves memequote:Op zondag 22 april 2012 20:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Misschien is Stijn wel vrienden met SB
er is een verschil tussen het geld hebben en het geld willen uitgeven. Als ik al veel te veel ga betalen voor een telefoon, dan koop ik wel een goeie ipv een iCrap.quote:Op zondag 22 april 2012 20:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen geld hebben voor een iTelefoonJIJ BENT SKEERE BOI hahah
Jij denkt alleen maar in memes volgens mij.quote:Op zondag 22 april 2012 20:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik dacht meteen aan die Keanu Reeves meme
Poging 12030392029 van GJE om een phonewar te startenquote:Op zondag 22 april 2012 20:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen geld hebben voor een iTelefoonJIJ BENT SKEERE BOI hahah
?quote:Op zondag 22 april 2012 20:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik dacht meteen aan die Keanu Reeves meme
Maar ik heb een appel op de achterkant staan, jij nietquote:Op zondag 22 april 2012 20:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
er is een verschil tussen het geld hebben en het geld willen uitgeven. Als ik al veel te veel ga betalen voor een telefoon, dan koop ik wel een goeie ipv een iCrap.
Mertens - Koevermans - Hulkquote:Op zondag 22 april 2012 20:31 schreef Reemi het volgende:
Wat is het best mogelijke Nederland-België team?
gelukkig niet nee.quote:Op zondag 22 april 2012 20:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar ik heb een appel op de achterkant staan, jij niet
Het is altijd Dudeweiser, maar nu stook ik eventjes voor een keerquote:Op zondag 22 april 2012 20:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Poging 12030392029 van GJE om een phonewar te starten
Gaaf, is Hulk genaturaliseerd?quote:Op zondag 22 april 2012 20:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mertens - Koevermans - Hulk
rest mls
hohohoho, je hebt gezegd dat als een iphone en jouw crap htc even duur waren je nog steeds voor je htc gingquote:Op zondag 22 april 2012 20:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
er is een verschil tussen het geld hebben en het geld willen uitgeven. Als ik al veel te veel ga betalen voor een telefoon, dan koop ik wel een goeie ipv een iCrap.
quote:
O NU BEN IK HET, WTF MAN TROLL JIJquote:Op zondag 22 april 2012 20:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is altijd Dudeweiser, maar nu stook ik eventjes voor een keer
ah, mijn specialiteit:quote:Op zondag 22 april 2012 20:31 schreef Reemi het volgende:
Wat is het best mogelijke Nederland-België team?
Dus?quote:Op zondag 22 april 2012 20:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Isjaak heeft ook coins bij de almachtige fut opa gekocht, dus...
Dat klopt.quote:Op zondag 22 april 2012 20:33 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
hohohoho, je hebt gezegd dat als een iphone en jouw crap htc even duur waren je nog steeds voor je htc ging
Kan je IP niet laten checken?quote:Op zondag 22 april 2012 20:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dus het is misschien tóch die stoere boii.
Graag geen 3atbquote:Op zondag 22 april 2012 20:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ah, mijn specialiteit:
http://www.futhead.com/12/squad/345573
Heb nog wel meer opties
Ik ga morgen weer aan de gang, heb ik ook wat te doenquote:Op zondag 22 april 2012 20:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kan je IP niet laten checken?
Denk dat SB het niet nog een keer probeert na de ene kloon![]()
Qua postgedrag vind ik 'm wel wat van 'm weghebben + hij post ineens wel heel actief mee.quote:Op zondag 22 april 2012 20:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kan je IP niet laten checken?
Denk dat SB het niet nog een keer probeert na de ene kloon![]()
quote:Op zondag 22 april 2012 20:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
DIE KEREL HEEFT SB GEWOON 100K GEGEVEN!!!!!! !!!! !!!
Klopt, maar het gaat me te ver om dat hier op te gooien. Ik kan wel zeggen dat het een Nederlands banknummer is. Ergens in het noord-oosten van het land als ik het goed heb. Uitgesloten dat het SB is.quote:Op zondag 22 april 2012 20:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dat Toefjes waarschijnlijk informatie heeft over hem
quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 20:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, maar het gaat me te ver om dat hier op te gooien. Ik kan wel zeggen dat het een Nederlands banknummer is. Ergens in het noord-oosten van het land als ik het goed heb. Uitgesloten dat het SB is.
Opgelost. Slotje.quote:Op zondag 22 april 2012 20:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, maar het gaat me te ver om dat hier op te gooien. Ik kan wel zeggen dat het een Nederlands banknummer is. Ergens in het noord-oosten van het land als ik het goed heb. Uitgesloten dat het SB is.
Wat een pauper is stoereboii dan. Probeert er nog wat anderen bij te naaien.quote:Op zondag 22 april 2012 20:07 schreef stoereboii het volgende:
Wel grappig dat jullie Isaac (denk toch ff verder) wel kunnen appreciëren
Had ik ook gedaan in zijn paria-positie denk ik. Hij leest hier gewoon nog meequote:Op zondag 22 april 2012 20:38 schreef Lindgren. het volgende:
En tóch.
[..]
Wat een pauper is stoereboii dan. Probeert er nog wat anderen bij te naaien.
Als jullie niet zo massaal zouden happen had je hem ook de kans niet gegeven.quote:Op zondag 22 april 2012 20:38 schreef Lindgren. het volgende:
En tóch.
[..]
Youdontsay.jpgquote:Op zondag 22 april 2012 20:38 schreef Lindgren. het volgende:
En tóch.
[..]
Ziek team dat, hoe speelt het?quote:Op zondag 22 april 2012 20:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou eigenlijk gewoon met Lukaku @7 chem spelen though, doe ik nu zelf ook met Ba in een ander team en dat loopt als een trein. Genoeg opties ook met IF Lens, IF Fer, VdV, RvP mogelijk.
Erg fijn. Toch blijft IF Huntelaar een beetje net niet..breng erg vaak Lukaku in. Het is wel jammer dat je niet alle topspelers kwijt kan van beide landen, maar dat blijf je toch houden bij de meeste hybrids.quote:
wat zou jij doen sturidge of lukukaquote:Op zondag 22 april 2012 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Erg fijn. Toch blijft IF Huntelaar een beetje net niet..breng erg vaak Lukaku in. Het is wel jammer dat je niet alle topspelers kwijt kan van beide landen, maar dat blijf je toch houden bij de meeste hybrids.
Paypalquote:
Nee Western Unionquote:
Hoe heet je?quote:Op zondag 22 april 2012 20:51 schreef broertje_van_stoereboii het volgende:
mij broer moest naar ze kamer omdat hij tegen de tv scheeuwd
ik ben op msn, zie jou alleen niet?quote:Op zondag 22 april 2012 20:51 schreef Kenarion het volgende:
[..]
Ik bied 30 voor 300K, overboeken X360 :p
Jazekorquote:Op zondag 22 april 2012 20:56 schreef vandermar het volgende:
Als je met iemand mailt, kan je dan diegenen zijn IP-adres traceren?
Haha lol, hoe dan? Dan willen ze coins kopen maar zeggen ze er altijd bij ik weet je ip adres etc.quote:
Ja.quote:Op zondag 22 april 2012 20:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha lol, hoe dan? Dan willen ze coins kopen maar zeggen ze er altijd bij ik weet je ip adres etc.
Net alsof een 15 jarige broekplasser mij inelkaar gaat tikken
Met een IP kan je niet veel.quote:Op zondag 22 april 2012 20:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha lol, hoe dan? Dan willen ze coins kopen maar zeggen ze er altijd bij ik weet je ip adres etc.
Net alsof een 15 jarige broekplasser mij inelkaar gaat tikken
Hehe maarja, kunnen ze dan achter je adres gegevens komen?quote:Op zondag 22 april 2012 20:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met een IP kan je niet veel.
Maar bij elke email die jij stuurt gaat je IP
mee
Als je dat niet wilt moet je met een proxy mailen
IP kan die idd hebben, dan weet die ongeveer welke gemeente je woont daar blijft het bij dacht ik.quote:
Met een IP kan je geen exact adres krijgen, daar zijn andere tactieken voor als ze dat echt willenquote:Op zondag 22 april 2012 20:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hehe maarja, kunnen ze dan achter je adres gegevens komen?
Ik stuur mijn naam wel mee dus daarmee moet je het wel vinden lol. Lijkt mij wel grappig een 15 jarige met zijn pa van 1.75, glad gekamde haren, BMW 1 serie voor de deur. Ik lach mij dan kapot
Straal van tientallen kilometersquote:Op zondag 22 april 2012 21:00 schreef Kenarion het volgende:
[..]
IP kan die idd hebben, dan weet die ongeveer welke gemeente je woont daar blijft het bij dacht ik.
Maarja, voor ¤14,-? Ik licht ze niet op, vind dat wat sneu om te doenquote:Op zondag 22 april 2012 21:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met een IP kan je geen exact adres krijgen, daar zijn andere tactieken voor als ze dat echt willen
Gewoon aan de regeltjes houden en aan de afspraak houden. Als je dat niet van plan bent moet je TOR even googelenquote:Op zondag 22 april 2012 21:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maarja, voor ¤14,-? Ik licht ze niet op, vind dat wat sneu om te doen
Oplichtersquote:Op zondag 22 april 2012 21:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maarja, voor ¤14,-? Ik licht ze niet op, vind dat wat sneu om te doen
Banaal en grof zegquote:Op zondag 22 april 2012 20:52 schreef Lindgren. het volgende:
Die post van net..
[ afbeelding ]
Schreeuwd.
Ik heb de kloon een ban weten te geven denk ikquote:Op zondag 22 april 2012 21:04 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zat net op pagina 4 ofzo, refresh ik, zit ik weer op pagina 3. Er is wat verwijderd.
Echt, de manier waarop hij berichtjes stuurtquote:Op zondag 22 april 2012 21:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon aan de regeltjes houden en aan de afspraak houden. Als je dat niet van plan bent moet je TOR even googelen
En nu je piemelafveegknuffel.quote:Op zondag 22 april 2012 21:04 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Banaal en grof zeg
De chick van Mini mouse was vroeger mijn knuffel
Hij gaat je echt niet opzoeken hoor.quote:Op zondag 22 april 2012 21:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Echt, de manier waarop hij berichtjes stuurt
Quote:
Morgenochtend staan de coins erop.
Als het zo moet op deze toon tegen mij praten dan komt hij maar lekker langs
Wat is het probleem dan met die gast?quote:Op zondag 22 april 2012 21:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Echt, de manier waarop hij berichtjes stuurt
Quote:
Morgenochtend staan de coins erop.
Als het zo moet op deze toon tegen mij praten dan komt hij maar lekker langs
Voor 14 euro. Welkom in Nederland.quote:Op zondag 22 april 2012 21:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij gaat je echt niet opzoeken hoor.
Anders leg je een knuppel en een mes klaar
Ja truequote:Op zondag 22 april 2012 21:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
Haha vandermar, die mensen van marktplaats zijn meestal dom idd.
Net zoals met drugdeals, om een euro kan je geschoten wordenquote:
GJE weet waar hij over praat <quote:Op zondag 22 april 2012 21:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Net zoals met drugdeals, om een euro kan je geschoten worden
Ja en toen ging de verkoper mij ook nog bedreigen als ik aangifte ging doenquote:Op zondag 22 april 2012 21:07 schreef Lindgren. het volgende:
Isaac is weleens opgelicht op marktplaats, voor 20 euro. Wilde hij coins kopen, kreeg 'ie niks.
Je hebt altijd tijd voor een euroknaller.quote:Op zondag 22 april 2012 21:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Net zoals met drugdeals, om een euro kan je geschoten worden
Intimidatie technieken. Hij probeerd zijn SE skills op je uitquote:Op zondag 22 april 2012 21:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja trueecht paupers
![]()
Ik zeg ik koop niets voordat het geld op mijn rekening staat. Kan hij wel zeggen uiterlijk morgen die coins maar zo ga ik niet te werk lol.
quote:Op zondag 22 april 2012 21:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Intimidatie technieken. Hij probeerd zijn SE skills op je uit
Volgende werkdag staat het er dan opquote:Op zondag 22 april 2012 21:08 schreef vandermar het volgende:
Hoelang duurt het om geld van ING naar Rabo te doen? Rabo naar Rabo is 10 minuten ofzo.
Dat verschilt. Kan wel een paar dagen duren.quote:Op zondag 22 april 2012 21:08 schreef vandermar het volgende:
Hoelang duurt het om geld van ING naar Rabo te doen? Rabo naar Rabo is 10 minuten ofzo.
quote:Op zondag 22 april 2012 21:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Volgende werkdag staat het er dan op
quote:Op zondag 22 april 2012 21:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je hebt altijd tijd voor een euroknaller.
quote:
ik had met pasen rabo->ing, dus dat duurde toen drie dagen exclusief pasenquote:Op zondag 22 april 2012 21:08 schreef vandermar het volgende:
Dat kaartje. Sobiesoz.quote:Op zondag 22 april 2012 21:09 schreef Fuszy het volgende:
Wat is duurder
een CAM -> CF kaartje of een 4-2-3-1 kaartje?
CAM -> CF lijkt me.quote:Op zondag 22 april 2012 21:09 schreef Fuszy het volgende:
Wat is duurder
Huur bigfrank in voor het geval iemand langskomtquote:Op zondag 22 april 2012 21:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik durf nu niet meer mijn coins te verkopen...
zie ultimatedb. Denk positiekaart iets duurder.quote:Op zondag 22 april 2012 21:09 schreef Fuszy het volgende:
Wat is duurder
Net eentje opgepikt voor 6k. Kijk deze handelmeester. Leer van hem.quote:Op zondag 22 april 2012 21:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
CAM -> CM is echt belachelijk duur, 7k ofzo
Licht hem op! ! !quote:Op zondag 22 april 2012 21:11 schreef vandermar het volgende:
Oh, dat jochie zit ook op fc update ofzo te posten van die domme comments
GA FUT DOEN. KAP MET SCHOOLquote:Op zondag 22 april 2012 21:12 schreef Lindgren. het volgende:
Kan iemand mij even op mijn plaats zetten? Ik moet op dit moment ongeveer op pagina 50 van mijn samenvatting zijn. Ik ben nu bij 7 en heb daarnaast dit topic open. Schreeuw tegen me. Motiveer me.
Dat zei je moeder gisteren.....quote:Op zondag 22 april 2012 21:12 schreef Lindgren. het volgende:
Kan iemand mij even op mijn plaats zetten? Ik moet op dit moment ongeveer op pagina 50 van mijn samenvatting zijn. Ik ben nu bij 7 en heb daarnaast dit topic open. Schreeuw tegen me. Motiveer me.
Samenvattingen toch niet nodig joh, snel mee kappenquote:Op zondag 22 april 2012 21:12 schreef Lindgren. het volgende:
Kneus. Sukkel.quote:Op zondag 22 april 2012 21:12 schreef Lindgren. het volgende:
OPFLIKKEREN LINDGREN IK WEET WAAR JE HUIS WOONT IK KOM JE OPZOEKEN ALS JE SAMENVATTING NIET KLAAR IS OVER EEN UURquote:Op zondag 22 april 2012 21:12 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn samenvatting is al klaar.quote:Op zondag 22 april 2012 21:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
OPFLIKKEREN LINDGREN IK WEET WAAR JE HUIS WOONT IK KOM JE OPZOEKEN ALS JE SAMENVATTING NIET KLAAR IS OVER EEN UUR
Kneusquote:Op zondag 22 april 2012 21:12 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op zondag 22 april 2012 21:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kneus
Denk nou eens aan je toekomst verdomme. Je vader pompt al een lading geld in die studie van je en dan kan hij zeker ook nog een langstudeerboete gaan ophoesten? Dacht het niet he! Wake the fuck up!
Dat is VDM tochquote:
Vidal moet hem nemen voor de SIFquote:Op zondag 22 april 2012 21:14 schreef Tim86 het volgende:
omg weer rood Steek..weer pingel. Zelfde scheids als de vorige keer...
Hij heeft wel een leuke breezer in zijn vriendenlijst.quote:Op zondag 22 april 2012 21:11 schreef vandermar het volgende:
http://www.fcupdate.nl/vo(...)-namen-bezit-van-me/
Daar heeft hij gepost en het was een vrij korte reactie van 2 lettergrepen
Je moet je smoel houden, ik ben advocaat in spe.quote:
Hij heeft hem al eens genomen dit seizoen..quote:Op zondag 22 april 2012 21:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Vidal moet hem nemen voor de SIF
Ik verwacht pics in DM.quote:Op zondag 22 april 2012 21:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij heeft wel een leuke breezer in zijn vriendenlijst.
quote:Op zondag 22 april 2012 21:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij heeft hem al eens genomen dit seizoen..
Artikel 18b van het wetboek?quote:Op zondag 22 april 2012 21:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet je smoel houden, ik ben advocaat in spe.
Ja waarvanquote:
Ja die jaquote:
Is er nietquote:
Lolwat.quote:Op zondag 22 april 2012 21:16 schreef Lindgren. het volgende:
-edit- NIET MEER DOEN. IDIOOT!
[Bericht 95% aangepast door Morpheus2002.]
CAM > CF isd echt 400c BIN ofzo.quote:Op zondag 22 april 2012 21:09 schreef Fuszy het volgende:
Wat is duurder
FMLquote:
Okeequote:Op zondag 22 april 2012 21:19 schreef Fuszy het volgende:
IK HEB HET GEDAAN! IK HEB OP INIESTA GEBODEN...
VERAFSCHUW ME
Waarom, iniesta is baaschquote:Op zondag 22 april 2012 21:19 schreef Fuszy het volgende:
VERAFSCHUW ME
kut ik las CF-->CAMquote:
Hoeveel geboden?quote:Op zondag 22 april 2012 21:19 schreef Fuszy het volgende:
VERAFSCHUW ME
Verafschuw verafschuw verafschuw.quote:Op zondag 22 april 2012 21:19 schreef Fuszy het volgende:
VERAFSCHUW ME
Bende van Feyenoordquote:Op zondag 22 april 2012 21:21 schreef Lindgren. het volgende:
Hé vandermar, bij zijn likes staat RayWilliamJohnson.![]()
Verder allemaal bende van Feyenoord, maar toch.
Hoe weet jij dat eigenlijk? Ik dacht dat je hier nieuw was?quote:Op zondag 22 april 2012 21:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
Lindgren je weet toch dat je geen dm's mag posten
Die link snap ik even niet?quote:
Ik heb de regels toch gelezenquote:Op zondag 22 april 2012 21:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat eigenlijk? Ik dacht dat je hier nieuw was?
quote:
niet?quote:Op zondag 22 april 2012 21:23 schreef Tim86 het volgende:
Die goal in de finale had niets met een volley te maken hoor
Hmm..quote:
huh?quote:
je weet niet wat een volley is?quote:
Een andere reactie daar:quote:Op zondag 22 april 2012 21:11 schreef vandermar het volgende:
http://www.fcupdate.nl/vo(...)-namen-bezit-van-me/
Daar heeft hij gepost en het was een vrij korte reactie van 2 lettergrepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leerd. (insert image here)
Hoor je te wetenquote:
quote:Op zondag 22 april 2012 21:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een andere reactie daar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leerd. (insert image here)
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Post van het jaar.quote:Op zondag 22 april 2012 21:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja dat je zo scoort (ik visualiseer het even):
/
O X/ PP
quote:Op zondag 22 april 2012 21:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een andere reactie daar:Dat is niet de enige troep aan mijn ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leerd. (insert image here)ik kan bijna niet lezen lol wat een aids staat daar.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ik mis blijkbaar ietsquote:
De essentie van een volley is dat je de bal direct uit de lucht neemt..geen bal die een paar keer stuitert dusquote:Op zondag 22 april 2012 21:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja dat je zo scoort (ik visualiseer het even):
/
O X/ PP
jupquote:Op zondag 22 april 2012 21:26 schreef marcie216 het volgende:
Gaan hier mensen het EK 2012 ding kopen?
Een halve volley dan?quote:Op zondag 22 april 2012 21:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De essentie van een volley is dat je de bal direct uit de lucht neemt..geen bal die een paar keer stuitert dus
Gastquote:
Weet je of je weer cups kan winnen online, net zoals bij WK 2010quote:
Fabregas is beterquote:Op zondag 22 april 2012 21:19 schreef Fuszy het volgende:
VERAFSCHUW ME
Dat zou ik dit ook niet noemen..gewoon een schotquote:
Geen idee.quote:Op zondag 22 april 2012 21:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Weet je of je weer cups kan winnen online, net zoals bij WK 2010
Sorryquote:Op zondag 22 april 2012 21:29 schreef Lindgren. het volgende:
Ik word gestalkt. Hier. Op FOK!. Door een user uit deze reeks.
Argh, een anonieme fokkerquote:
Jaquote:
Ja?quote:Op zondag 22 april 2012 21:31 schreef Lindgren. het volgende:
Oh. Ik kom er net achter dat ik iemand heb die mijn vragen beantwoordt.
quote:Op zondag 22 april 2012 21:34 schreef Lindgren. het volgende:
En nu ben ik weg. Echt even een uurtje bikkelen. Eindelijk rust voor jullie.
Eindelijk.quote:Op zondag 22 april 2012 21:34 schreef Lindgren. het volgende:
En nu ben ik weg. Echt even een uurtje bikkelen. Eindelijk rust voor jullie.
godverdommequote:Op zondag 22 april 2012 21:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn eerste 400c pack vandaag, geen IF Twigg en het is niet zo goed als El Shaarawy in een 400c pack maar check dit
[ afbeelding ]
haha ziekquote:Op zondag 22 april 2012 21:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn eerste 400c pack vandaag, geen IF Twigg en het is niet zo goed als El Shaarawy in een 400c pack maar check dit
[ afbeelding ]
fake rabonaquote:Op zondag 22 april 2012 21:38 schreef Pino0 het volgende:
Hoe heet dat truukje dat je een fake shot probeert maar dan de bal meeneemt met de binnenkant van de voet en dat ie zo wegdraait van de tegenstander?
McGeady spinquote:Op zondag 22 april 2012 21:38 schreef Pino0 het volgende:
Hoe heet dat truukje dat je een fake shot probeert maar dan de bal meeneemt met de binnenkant van de voet en dat ie zo wegdraait van de tegenstander?
Nee, als je probeert te fake shotten, dat je dan hem meeneemt met de binnenkant van de schoen en zon halve draai, geen MCgeadyquote:
quote:Op zondag 22 april 2012 21:39 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Nee, als je probeert te fake shotten, dat je dan hem meeneemt met de binnenkant van de schoen en zon halve draai, geen MCgeady
quote:
edit nvmquote:Op zondag 22 april 2012 21:38 schreef Pino0 het volgende:
Scoop turnquote:Op zondag 22 april 2012 21:39 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Nee, als je probeert te fake shotten, dat je dan hem meeneemt met de binnenkant van de schoen en zon halve draai, geen MCgeady
Ik heb over geluk niet te klagen vandaag aangezien ik ook al Ridgewell in een 2.5k pack had en Huseklepp in een Jumbo. Maar de vorige keer had ik Gibson in het eerste 400c pack dat ik opende nadat ik de hele dag silver packs had gekochtquote:
Dat is de scoop turnquote:
Hij werd door een gebroken speler neergehaald en toen kreeg 'ie rood?quote:Op zondag 22 april 2012 21:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Door gebroken speler van Juventus neer gehaald
Wtf praat jijquote:Op zondag 22 april 2012 21:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij werd door een gebroken speler neergehaald en toen kreeg 'ie rood?
lolw at een noob, dan kun je net zo goed tradenquote:Op zondag 22 april 2012 21:47 schreef vandermar het volgende:
Waar gaat UP Pastore voor? Ik koop die spelers van die kerel die mijn coins koopt en stuurt Menez, UP Pastore etc.
lolquote:Op zondag 22 april 2012 21:47 schreef vandermar het volgende:
Waar gaat UP Pastore voor? Ik koop die spelers van die kerel die mijn coins koopt en stuurt Menez, UP Pastore etc.
Ja lol, ik zeg nutteloze kaarten doet hij allemaal gouden spelers zoals Sissoko, Menez, UP Pastorequote:
Zijn nou niet echt dure spelers, paar K eachquote:Op zondag 22 april 2012 21:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja lol, ik zeg nutteloze kaarten doet hij allemaal gouden spelers zoals Sissoko, Menez, UP Pastore
Ja i know maar hij stuurt geen bronzequote:Op zondag 22 april 2012 21:55 schreef Kenarion het volgende:
[..]
Zijn nou niet echt dure spelers, paar K each
Ik speel met een andere RB in mijn silver team en doet het wel prima..Bocalyquote:Op zondag 22 april 2012 22:00 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/555738
Zo dus ongeveer of heeft iemand verbeteringen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |