Ja haar clitoris, maar er zijn meer dingen die je kunt likken dan alleen maar een clitoris. Clit is geen probleem, maar de rest doe ik dan niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Likken ook geen probleem.
Misschien heb ik een update die niet uit haar clitoris bloedt.
Als je haar clit likt, noem ik dat ook beffenquote:Op donderdag 26 april 2012 18:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja haar clitoris, maar er zijn meer dingen die je kunt likken dan alleen maar een clitoris. Clit is geen probleem, maar de rest doe ik dan niet.
Zucht, oke, je hebt gelijk, maar waar ik normaal gesproken overal lik, lik ik dus bij ongesteldheid niet overal, maar alleen haar clitquote:Op donderdag 26 april 2012 18:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je haar clit likt, noem ik dat ook beffen.
Je likt haar als ze ongesteld is? The fuck am I reading.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Zucht, oke, je hebt gelijk, maar waar ik normaal gesproken overal lik, lik ik dus bij ongesteldheid niet overal, maar alleen haar clit
Lees nog even een keer goed (en je snapt dat er op dat moment gewoon een stop in zit toch he? ik bedoel...halloquote:Op zondag 29 april 2012 13:23 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Je likt haar als ze ongesteld is? The fuck am I reading.
Ja, ik heb 't nog een keer gelezen en het lijkt me echt heel kut en totaal niet fijn als m'n vriend m'n clit zou likken als ik ongesteld ben.quote:Op zondag 29 april 2012 13:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Lees nog even een keer goed (en je snapt dat er op dat moment gewoon een stop in zit toch he? ik bedoel...hallo)
Ja daar heb ik echt geen boodschap aan wat jou kut en totaal niet fijn lijktquote:Op zondag 29 april 2012 13:44 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Ja, ik heb 't nog een keer gelezen en het lijkt me echt heel kut en totaal niet fijn als m'n vriend m'n clit zou likken als ik ongesteld ben.
Whatever makes you happyquote:Op zondag 29 april 2012 13:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja daar heb ik echt geen boodschap aan wat jou kut en totaal niet fijn lijkt
jij bent volgens mij wel een geil meisjequote:Op zondag 22 april 2012 20:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja klopt, en inderdaad, je doet het omdat de ander het fijn vindt, daar word ik blij van
Beloning is alles door slikken.
En een beetje erg jongquote:Op zondag 6 mei 2012 12:22 schreef arjan62 het volgende:
[..]
jij bent volgens mij wel een geil meisje
Dat ruikt raar toch dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Zucht, oke, je hebt gelijk, maar waar ik normaal gesproken overal lik, lik ik dus bij ongesteldheid niet overal, maar alleen haar clit
Inruilen voor een jonger modelletje met meer opties.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:13 schreef ewbig_ed het volgende:
Ik vind het beregeil om een vrouw op haar gezicht/borsten te spuiten. Helaas is mijn vr niet van de orale sex en wil alleen zaad in d'r kutje. Ook haar oraal verwennen wil ze niet. Ze is een controle freak en wil zich niet volledig overgeven aan het genot....Hey Chantal op KPD staan een paar topics met foto van mooie cumshots.
quote:Op maandag 7 mei 2012 16:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Inruilen voor een jonger modelletje met meer opties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pax Imperium, firenzie Imperium stratos, imperidos firenzidos stratos.
Dit. Het hoeft voor mij niet altijd, maar soms is het wel leuk. Gewoon voor de lol, of als zij/ik in een geile bui ben/is doet ze het spontaan, of ik laat merken dat ik er zin in heb.quote:Op zondag 22 april 2012 20:06 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zie het niet als vernederen, soms is het gewoon lollig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |