moeten beide partijen in dat geval uitkomen hea.quote:Op zondag 22 april 2012 21:17 schreef chen1979 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja, maar ik denk dat dat heel moeilijk is hoor. Ik zou in mijn relatie dan eerder inspelen op samen wellicht rondkijken naar alternatieven.. bijvoorbeeld een gezamenlijke sekspartner erbij
Ben ik met je eens Angel. Seks puur voor lust kan wel, maar wat mij betreft bereik je nooit met iemand dan juist dat veel fijnere gevoel van een echt seksleven samen en de echte intimiteit...quote:Op zondag 22 april 2012 21:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
nou, daar bestaan tegenwoordig speeltjes voor toch, en gewoon leren.
Ja, maar ik vind het iig niks, misschien ben ik ouderwets, een one night stand kan best een keertje voor iemand, maar ik vind seks.. Ja zo iets doe je als je echt iemand leuk vindt.
Het is sowieso sterk persoonlijk afhankelijk... ik denk dat ieder zijn weg moet vinden als er in een relatie seksuele problemen zijn. Daar kun je allen als partners onderling over oordelenquote:Op zondag 22 april 2012 21:18 schreef spoorrails het volgende:
[..]
moeten beide partijen in dat geval uitkomen hea.
ben het wel met je eens dho, maar ken een andere situatie ( niet bij mezelf)
quote:Op zondag 22 april 2012 21:19 schreef chen1979 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens Angel. Seks puur voor lust kan wel, maar wat mij betreft bereik je nooit met iemand dan juist dat veel fijnere gevoel van een echt seksleven samen en de echte intimiteit...
grotendeels met je eens hoorquote:Op zondag 22 april 2012 21:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
nou, daar bestaan tegenwoordig speeltjes voor toch, en gewoon leren.
Ja, maar ik vind het iig niks, misschien ben ik ouderwets, een one night stand kan best een keertje voor iemand, maar ik vind seks.. Ja zo iets doe je als je echt iemand leuk vindt.
Ik heb er wel ervaring mee, maar het bevredigt altijd maar voor even de seksuele lust en niet de achterliggende grotere behoefte aan intimiteit.quote:Op zondag 22 april 2012 21:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]![]()
Ik heb iig nooit een one night stand ding gehad, maar wanneer je echt verliefd bent, voelt het anders denk ik.
Het schijnt jaquote:Op zondag 22 april 2012 21:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh oke
Maar sommige hebben er wel problemen mee denk ik
'Sletterig' zijn in een relatie is wel okequote:Op zondag 22 april 2012 21:22 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Het schijnt ja![]()
Ik hou wel van een beetje sletterigheid.
Zoals ik hou van je tegen elkaar zeggen, samen knuffelend in slaap vallen, samen ontbijten etcquote:Op zondag 22 april 2012 21:22 schreef chen1979 het volgende:
[..]
Ik heb er wel ervaring mee, maar het bevredigt altijd maar voor even de seksuele lust en niet de achterliggende grotere behoefte aan intimiteit.
+1 :pquote:Op zondag 22 april 2012 21:22 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Het schijnt ja![]()
Ik hou wel van een beetje sletterigheid.
Juist ja!quote:Op zondag 22 april 2012 21:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
'Sletterig' zijn in een relatie is wel oke
[..]
Zoals ik hou van je tegen elkaar zeggen, samen knuffelend in slaap vallen, samen ontbijten etc
Nee, als je om die redenen een relatie open gooit, hou dan je hart maar vast, want het gaat dan een hoop ellende opleveren.quote:Op zondag 22 april 2012 21:15 schreef spoorrails het volgende:
[..]
mee eens, maar ja als er belangrijkere dingen spelen (kids bv) dan hoeft het geen reden te zijn om uit elkaar te gaan.
en kan een open relatie dat wegnemen wat gemist word door de 1
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:08 schreef SpikedPsych het volgende:
Heerlijk gevoel, dat zaad over je vriendins knappe gezicht spuiten wanneer ze een beetje kijkt alsof ze naar de zon kijkt, zo beetje teruggetrokken en knipperend maar toch ontvangend en blij.
Wat een mazzelpik, die kash.quote:Op zondag 22 april 2012 20:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja klopt, en inderdaad, je doet het omdat de ander het fijn vindt, daar word ik blij van
Beloning is alles door slikken.
Welke?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:18 schreef Sweetybee het volgende:
Nooit geprobeerd eigenlijk....... wel andere lichaamsdelen, maar niet mijn hoofd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |