abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111236228
Voetbalbond heeft uitspraak gedaan.

1. Fenerbahce is clean, geen straf.
2. Aziz Yildirim is clean, geen straf.

Er zijn wel enkele straffen uitgedeeld aan bestuursleden van Fenerbahce die nergens op slaan. Echter gaan deze beslissingen alsnog terugetrokken worden in hoger beroep.
pi_111236238
Waarom volgend jaar alsnog de play-offs? :{.
  maandag 7 mei 2012 @ 05:43:43 #128
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_111237027
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 02:32 schreef Aniron het volgende:
Voetbalbond heeft uitspraak gedaan.

1. Fenerbahce is clean, geen straf.
2. Aziz Yildirim is clean, geen straf.

Er zijn wel enkele straffen uitgedeeld aan bestuursleden van Fenerbahce die nergens op slaan. Echter gaan deze beslissingen alsnog terugetrokken worden in hoger beroep.
Rechters vrezen voor hun leven ofzo?
pi_111240236
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 05:43 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Rechters vrezen voor hun leven ofzo?
... of er is gewoon niks aan de hand en dit is een politiek spelletje sinds het begin? Ik roep al sinds dag 1 dat er niks aan de hand is. Zelfs Galatasaray en Besiktas supporters die hun ogen open willen houden roepen dat er niks aan de hand is. Er is na 7 maanden vooronderzoek en 10 maanden rechtzaak nog steeds geen enkel bewijs gevonden. Het is een schande dat er uberhaupt nog iemand vastzit.
pi_111240290
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 10:43 schreef Aniron het volgende:

[..]

... of er is gewoon niks aan de hand en dit is een politiek spelletje sinds het begin? Ik roep al sinds dag 1 dat er niks aan de hand is. Zelfs Galatasaray en Besiktas supporters die hun ogen open willen houden roepen dat er niks aan de hand is. Er is na 7 maanden vooronderzoek en 10 maanden rechtzaak nog steeds geen enkel bewijs gevonden. Het is een schande dat er uberhaupt nog iemand vastzit.
Not sure if trollin or just very, very stupid.

Of je bent een fb supporter, wat niet anders kan met zulke uitspraken :')

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2012 10:46:11 ]
  maandag 7 mei 2012 @ 10:47:40 #131
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_111240352
Ik geloof er geen reet van dat Yildirim clean is. Ik hoop voor het Turkse voetval dat de UEFA niet gaat peuteren aan het onderzoek want als er alsnog iets naar boven komt kan het Turkse voetbal ff 10 jaar gaan wieberen.
  Admin maandag 7 mei 2012 @ 10:55:08 #132
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_111240552
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 21:46 schreef Aniron het volgende:

[..]

Ja en ja :)

Ik ben even aan het kijken of ik een goedkoop vliegticket kan regelen naar Istanbul om er volgende week bij te zijn :D
Hoe kom je aan kaartjes dan?
En hoe zit het eik met als toerist kaartjes kopen en bijwonen?
Ik las ergens dat er aan toeristen niet verkocht werd oid?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_111240554
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 10:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik geloof er geen reet van dat Yildirim clean is. Ik hoop voor het Turkse voetval dat de UEFA niet gaat peuteren aan het onderzoek want als er alsnog iets naar boven komt kan het Turkse voetbal ff 10 jaar gaan wieberen.
Ik geloof er ook geen reet van maar ik hoop dat de UEFA wel zoiets doet, met pijn in het hart. Al is GS de enige club die er onder zou lijden.
pi_111240768
Jullie zijn dom als jullie denken dat UEFA ook maar iets gaat doen. Zolang TFF het zelf oplost, waar ze nu mee bezig zijn, is er gewoon niks aan de hand. UEFA heeft al keer op keer aangegeven dat ze niks gingen doen.

Dan ga ik nu nog een keer vragen: laat eens één bewijs zien dat er echt iets is gebeurd? Dat na 17 maanden onderzoek nog steeds geen enkel concreet bewijs is gevonden zegt toch genoeg man.

Er zijn tijdens de rechtzaak 2 verschillende voorzitters geweest die Trabzonspor ervan beschuldigd hebben geld te hebben aangeboden. Daar hoor je echter niks van. Tijdens de rechtzaak zijn er echter ook 32 geuitgen verhoord die allemaal hebben gezegd dat ze niks weten m.b.t. Fenerbahce en dat ze er niks over hebben gehoord.

Denk je nou echt dat als ze iets hadden gedaan het niet ondertussen al bovenwater was gekomen?

Denk je nou echt dat Fenerbahce mensen gaat omkopen door geld te stoppen in Fenerium tasjes? Geld gaat brengen in een druk bezocht cafe? Waar komt al het geld dan vandaag? Er is geen cent tekort gevonden in de boekhouding. Penningmeester is ondertussen al weer vrij.

Dit is en blijft een politiek spelletje wat gewoon keihard backfired.
pi_111240796
Yvonne, helaas is het waar dat je als toerist geen kaartje kan kopen voor dit soort wedstrijden. Als het goed is worden de kaartjes morgen verkocht aan leden van Fenerbahce, woensdag aan houders van Fenerbahce Card eigenaren en donderdag pas aan de rest. Ik heb zelf wat vrienden die lid zijn en heb zelf een Fenerbahce Card, dus ik hoop dat ik woensdag iets kan regelen.

Eerst nog even een goedkope vlucht zoeken :D
  Admin maandag 7 mei 2012 @ 11:06:10 #136
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_111240832
Voor een normale competitie wedstrijd wel?
Of gewoon never nooit?
Ik zou het gewoon eens mee willen maken.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_111240914
Normale wedstrijden is het geen probleem. Het geldt zover ik het weet alleen voor risicowedstrijden (wedstrijden tussen Fener, Gala, Trabzon, Besiktas). Rare is dat er op zich geen supporters van uitclub aanwezig zijn, maar toch mag het niet.
pi_111240983
Aniron :')
  Admin maandag 7 mei 2012 @ 11:12:47 #139
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_111241035
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 11:08 schreef Aniron het volgende:
Normale wedstrijden is het geen probleem. Het geldt zover ik het weet alleen voor risicowedstrijden (wedstrijden tussen Fener, Gala, Trabzon, Besiktas). Rare is dat er op zich geen supporters van uitclub aanwezig zijn, maar toch mag het niet.
Bedankt!

pi_111241133
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 11:11 schreef Weissman het volgende:
Aniron :')
Geef nou eens antwoord dan i.p.v. zielige smilies.

Bewijs? Iets concreets en niet van "ik heb gehoord van, er is gezegd dat enz. enz.". Zolang je daar niet op kan antwoorden heb ik gewoon gelijk en dat weet jij ook.
pi_111241209
Je weet zelf ook beter.

quote:
İbrahim Akın; Fenerbahçe-Büyükşehir Belediyespor müsabaka sonucunu etkilemekten 3 Yıl men
quote:
Ahmet Çelebi; Fenerbahçe-Büyükşehir Belediyespor müsabakasında, müsabaka sonucunu etkilemekten dolayı 2 yıl men
En febe is onschuldig ? fuck logic

En dit is maar een klein voorbeeld.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2012 11:18:39 ]
pi_111241385
Waarom is artikel 58 gewijzigd? Geen degradatie meer.

Hé, er is geen omkoopschandaal, laten we de wetten versoepelen!
pi_111241431
Nogmaals, er is geen bewijs. Ik ben het dan ook 100% niet mee eens met de straffen die zijn uitgedeeld door PFDK. Ik verwacht daarom ook dat de "Tahkim" al deze straffen gaat laten vervallen.

De straffen zijn werkelijk op niks gebaseerd. Ibrahim Akin heeft onder druk van de politie een verklaring afgelegd. Als je tegen iemand zegt "wil je je kinderen ooit nog terugzien" dan wil zo'n iemand echt wel een valse verklaring voor je afleggen hoor, vooral in Turkije.

Ahmet Celebi is geen Fenerbahce bestuurslid, maar van Sivasspor. Waarom en hoe hij in godsnaam een Fenerbahce zou willen/moeten beïnvloeden is beyond me ....

Sekip Mosturoglu en Ilhak Eksioglu zijn 100% onschuldig en dit zal ook bewezen worden. Hell, Sekip is zelfs na de eerste zitting vrijgelaten en nu zegt de PFDK dat hij schuldig is?

Ik vraag me serieus af waar dit op gebaseerd is. Hoe zijn ze tot de conclusie gekomen dat deze mensen iets hebben gedaan? Ik hoop niet dat ze de copy/paste werk van de officier van justitie hebben gebruikt. Die gast gebruikte bepaalde telefoongesprekken, foto's en overige materiaal voor verschillende wedstrijden.

In de trend van .... "kijk hier zie je een foto met bestuurslid 1, bestuurslid 1 heeft een tas, daar zit geld in. Dit is gebruikt om Sivasspor om te kopen.

... stukje verder op ...

"kijk hier zie je een foto met bestuurslid 1, bestuurslid 1 heeft een tas, daar zit geld in. Dit is gebruikt om Bucaspor om te kopen.

Zelfde foto .....

Ik weet dat jullie heel graag willen dat Fenerbahce schuldig is en geloof me als ze echt met bewijs kunnen komen moeten ze Fenerbahce gewoon degraderen. Ben ik helemaal voor. Ik geloof er op dit moment gewoon nog steeds niet in.

Het is jammer dat andere supporters hier zo makkelijk over doen, want dit kan jullie ook overkomen. Turkije gaat de verkeerde kant op en alles is ondertussen in de handen van de AKP. Volgende stap was sport onder controle krijgen en dat wilden ze doen door Fenerbahce in handen te krijgen en dat is nu mislukt.

Het is alsof je tegen een muur staat te praten. Dat jij niet eens Fenerbahce kan typen, maar het constant over "febe" of iets dergelijks hebt laat zien dat jij hier niet onpartijdig tegenaan kan kijken.

Oh ... als we het dan toch over PFDK hebben. Aziz Yildirim en Fenerbahce zijn cleans volgens dat zelfde stukje .... dus tsja.
pi_111241595
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2012 11:25 schreef zarGon het volgende:
Waarom is artikel 58 gewijzigd? Geen degradatie meer.

Hé, er is geen omkoopschandaal, laten we de wetten versoepelen!
Fenerbahce is vanaf dag 1 tegen wijziging van artikel 58 geweest. Terwijl Besiktas en Trabzonspor tijdens de grote algemene ledenvergadering van de TFF van een paar weken terug voor een wetswijziging stemden stemde Fenerbahce tegen! Doe nou aub. niet alsof Fenerbahce voor een wetswijziging was.

Fenerbahce zegt gewoon: Als jullie kunnen bewijzen dat wij iets hebben gedaan dan moet je ons degraderen.

Dit was NOOIT de bedoeling van de TFF of AKP. Fenerbahce is een goudmijntje en dit wilden ze in handen krijgen. Als je Fenerbahce laat degraderen dan raak je je goudmijntje kwijt. Als Fenerbahce degradeert dan valt het hele voetbal gebeuren in Turkije inelkaar. Geloof het of niet.

Ze wilden Fenerbahce gewoon even snel beschuldigen, Aziz Yildirim uit de weg ruimen en er een eigen poppetje neerzetten als voorzitter. Echter gaven de supporters niet zomaar op en Aziz Yildirim heeft gewoon een dikke middelvinger opgestoken naar iedereen en niet toegegeven aan alle eisen.

Weet je dat er een voorstel is gedaan aan Aziz Yildirim om hem vrij te laten als hij zich zou terug trekken als voorzitter van Fenerbahce? Weet je dat rechtzaak bij CAS is teruggetrokken om ervoor te zorgen dat Turkije EK2020 zou krijgen?

Dit geloof je dan zeker weet niet, maar tijd zal het laten zien.
pi_111241675
Aniron, jij weet zelf ook heel goed waarom dit besluit pas is genomen nadat Artikel 58 is gewijzigd.

Oh en als febe supporter hoor je ook te weten over banden tussen Sivasspor en Fenerbahce.

En febe heeft de rechtzaak teruggetrokken nadat TFF heeft beloofd de schade te vergoeden die febe heeft opgelopen vorig jaar.

Don't be a fool, please...
pi_111241730
Begrijp me niet verkeerd, ik ben een voetballiefhebber geen febe hater. Maar alsnog; NKFVAS *O*
pi_111241783
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 11:34 schreef Weissman het volgende:
Aniron, jij weet zelf ook heel goed waarom dit besluit pas is genomen nadat Artikel 58 is gewijzigd.

Oh en als febe supporter hoor je ook te weten over banden tussen Sivasspor en Fenerbahce.

En febe heeft de rechtzaak teruggetrokken nadat TFF heeft beloofd de schade te vergoeden die febe heeft opgelopen vorig jaar.

Don't be a fool, please...
Waarom zou TFF beloven om schade te vergoeden als Fenerbahce echt schuldig is? Als je akkoord gaat om schade te vergoeden zeg je dus eigenlijk "oops, foutje van ons". Right?

Ik volg alles sinds 3 juli 2011. Iedere dag weer ... weet erg veel details en ga niet alleen af op de media. Geloof jij maar lekker dat ik hier de "fool" ben. Ik weet gelukkig wel beter.

Als Turkije EK2020 krijgt, mag je Fenerbahce in ieder geval een bloemetje sturen.
pi_111241787
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 11:32 schreef Aniron het volgende:

[..]

Fenerbahce is vanaf dag 1 tegen wijziging van artikel 58 geweest. Terwijl Besiktas en Trabzonspor tijdens de grote algemene ledenvergadering van de TFF van een paar weken terug voor een wetswijziging stemden stemde Fenerbahce tegen! Doe nou aub. niet alsof Fenerbahce voor een wetswijziging was.
Dat zeg ik ook helemaal niet. Ik snap gewoon niet hoe ze (de TFF) erop komt om de straffen te versoepelen. De timing is opvallend.

En dat over AKP vind ik overdreven en vind ik nu nog iets voor complotdenkers.
pi_111241917
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2012 11:38 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook helemaal niet. Ik snap gewoon niet hoe ze (de TFF) erop komt om de straffen te versoepelen. De timing is opvallend.

En dat over AKP vind ik overdreven en vind ik nu nog iets voor complotdenkers.
Daar ben ik het wel met je eens inderdaad.

Ik denk dat ze dit hebben MOETEN doen, omdat anders inderdaad de UEFA een flinke straf zou hebben uitgedeeld aan Trabzonspor en Besiktas.

Kijk, Fenerbahce is dit jaar Europa niet ingeweest, dus die hoeven nergens bang voor te zijn. Besiktas en Trabzonspor hebben echter wel in Europa gespeeld en hebben dus een papiertje ondertekend waar ze hebben gezegd dat ze "clean" zijn en niks hebben gedaan.

Als er nu achteraf alsnog een straf zou worden uitgedeeld aan één van deze twee clubs dan zouden ze echt grote problemen krijgen met de UEFA.

Ik blijf er daarom bij dat niet Fenerbahce, maar vooral Trabzonspor (en misschien Besiktas) hier juist beschermd zijn door een wetswijziging. Bedenk aub. heel goed dat de enige twee beschuldigingen tijdens de rechtzaken richting Trabzonspor zijn geweest.

Er zijn 32 getuigen gehoord, geen enkele heeft iets gezegd m.b.t. Fenerbahce, maar de voorzitters van Sivasspor en Manisaspor hebben beide aangegeven dat Trabzonspor wel bij bepaalde dingen betrokken was (tesvik, niet sike trouwens).
pi_111242926
*zucht*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')