Rechters vrezen voor hun leven ofzo?quote:Op maandag 7 mei 2012 02:32 schreef Aniron het volgende:
Voetbalbond heeft uitspraak gedaan.
1. Fenerbahce is clean, geen straf.
2. Aziz Yildirim is clean, geen straf.
Er zijn wel enkele straffen uitgedeeld aan bestuursleden van Fenerbahce die nergens op slaan. Echter gaan deze beslissingen alsnog terugetrokken worden in hoger beroep.
... of er is gewoon niks aan de hand en dit is een politiek spelletje sinds het begin? Ik roep al sinds dag 1 dat er niks aan de hand is. Zelfs Galatasaray en Besiktas supporters die hun ogen open willen houden roepen dat er niks aan de hand is. Er is na 7 maanden vooronderzoek en 10 maanden rechtzaak nog steeds geen enkel bewijs gevonden. Het is een schande dat er uberhaupt nog iemand vastzit.quote:
Not sure if trollin or just very, very stupid.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:43 schreef Aniron het volgende:
[..]
... of er is gewoon niks aan de hand en dit is een politiek spelletje sinds het begin? Ik roep al sinds dag 1 dat er niks aan de hand is. Zelfs Galatasaray en Besiktas supporters die hun ogen open willen houden roepen dat er niks aan de hand is. Er is na 7 maanden vooronderzoek en 10 maanden rechtzaak nog steeds geen enkel bewijs gevonden. Het is een schande dat er uberhaupt nog iemand vastzit.
Hoe kom je aan kaartjes dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:46 schreef Aniron het volgende:
[..]
Ja en ja
Ik ben even aan het kijken of ik een goedkoop vliegticket kan regelen naar Istanbul om er volgende week bij te zijn
Ik geloof er ook geen reet van maar ik hoop dat de UEFA wel zoiets doet, met pijn in het hart. Al is GS de enige club die er onder zou lijden.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik geloof er geen reet van dat Yildirim clean is. Ik hoop voor het Turkse voetval dat de UEFA niet gaat peuteren aan het onderzoek want als er alsnog iets naar boven komt kan het Turkse voetbal ff 10 jaar gaan wieberen.
Bedankt!quote:Op maandag 7 mei 2012 11:08 schreef Aniron het volgende:
Normale wedstrijden is het geen probleem. Het geldt zover ik het weet alleen voor risicowedstrijden (wedstrijden tussen Fener, Gala, Trabzon, Besiktas). Rare is dat er op zich geen supporters van uitclub aanwezig zijn, maar toch mag het niet.
Geef nou eens antwoord dan i.p.v. zielige smilies.quote:
quote:İbrahim Akın; Fenerbahçe-Büyükşehir Belediyespor müsabaka sonucunu etkilemekten 3 Yıl men
En febe is onschuldig ? fuck logicquote:Ahmet Çelebi; Fenerbahçe-Büyükşehir Belediyespor müsabakasında, müsabaka sonucunu etkilemekten dolayı 2 yıl men
Fenerbahce is vanaf dag 1 tegen wijziging van artikel 58 geweest. Terwijl Besiktas en Trabzonspor tijdens de grote algemene ledenvergadering van de TFF van een paar weken terug voor een wetswijziging stemden stemde Fenerbahce tegen! Doe nou aub. niet alsof Fenerbahce voor een wetswijziging was.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:25 schreef zarGon het volgende:
Waarom is artikel 58 gewijzigd? Geen degradatie meer.
Hé, er is geen omkoopschandaal, laten we de wetten versoepelen!
Waarom zou TFF beloven om schade te vergoeden als Fenerbahce echt schuldig is? Als je akkoord gaat om schade te vergoeden zeg je dus eigenlijk "oops, foutje van ons". Right?quote:Op maandag 7 mei 2012 11:34 schreef Weissman het volgende:
Aniron, jij weet zelf ook heel goed waarom dit besluit pas is genomen nadat Artikel 58 is gewijzigd.
Oh en als febe supporter hoor je ook te weten over banden tussen Sivasspor en Fenerbahce.
En febe heeft de rechtzaak teruggetrokken nadat TFF heeft beloofd de schade te vergoeden die febe heeft opgelopen vorig jaar.
Don't be a fool, please...
Dat zeg ik ook helemaal niet. Ik snap gewoon niet hoe ze (de TFF) erop komt om de straffen te versoepelen. De timing is opvallend.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:32 schreef Aniron het volgende:
[..]
Fenerbahce is vanaf dag 1 tegen wijziging van artikel 58 geweest. Terwijl Besiktas en Trabzonspor tijdens de grote algemene ledenvergadering van de TFF van een paar weken terug voor een wetswijziging stemden stemde Fenerbahce tegen! Doe nou aub. niet alsof Fenerbahce voor een wetswijziging was.
Daar ben ik het wel met je eens inderdaad.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook helemaal niet. Ik snap gewoon niet hoe ze (de TFF) erop komt om de straffen te versoepelen. De timing is opvallend.
En dat over AKP vind ik overdreven en vind ik nu nog iets voor complotdenkers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |