abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110674822
quote:
14s.gif Op maandag 23 april 2012 14:08 schreef Jarno het volgende:
Nouja het gaat twee kanten op, laten we reeel blijven maar als je aankomt met grappen als 'SP = sikkel partij' dan ben je echt 12 dus.
Ja net zo kinderachtig om pvv'ers als NSBérs weg te zetten; toch gebeurt het ;)

Sikkel Partij...brrrrr eng.
pi_110674826
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat is in dezelfde categorie als de vraag waarom mensen die niet willen werken subsidie moeten krijgen. Nogal een non-discussie dus.
villasubsidie is niet helemaal hetzelfde als een sociaal vangnet. Hoe kom je erbij die twee te vergelijken?
pi_110674859
quote:
99s.gif Op maandag 23 april 2012 14:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ja net zo kinderachtig om pvv'ers als NSBérs weg te zetten; toch gebeurt het ;)

Sikkel Partij...brrrrr eng.
In het kader van je schoolpleinretoriek nogmaals de vraag of je 12 bent dus.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_110674944
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:23 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Mensen die in dergelijke huizen willen wonen zijn job-creators, managers, financials etc.
Die moeten goed in de watten gelegd worden, anders vertrekken ze misschien naar het buitenland!
Ja, en arbeiders moeten worden uitgeknepen. Anders vertrekt de productie naar het buitenland.
Voor anderen werkt die redenering precies andersom, kennelijk.
Waarom kan er geen directeur uit een lagelonenland worden aangetrokken, die betaald wordt volgens de dienstenrichtlijn?
pi_110675015
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ja, en arbeiders moeten worden uitgeknepen. Anders vertrekt de productie naar het buitenland.
Waarom kan er geen directeur uit een lagelonenland worden aangetrokken, die betaald wordt volgens de dienstenrichtlijn?
Heb zo een idee dat zijn post sarcastisch bedoeld was, vanwege de ! op het eind (hoop ik..)
pi_110675053
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:30 schreef Frutsel het volgende:
Destijds hadden we de PVV.... waarvan iedereen zei dat ze niet moesten regeren en anderen zeiden :"laat ze het dan maar proberen, laat ons maar zien hoe het dan wel moet"...

Nou die kans hebben ze gehad en dat is vooralsnog mislukt.

Waarom nou niet die kans ook aan de SP geven... ze lopen al jaren te schoppen tegen allerlei zaken en beweren (net als de PVV tijden terug) dat ze het beter kunnen... nou, laat het maar zien dan.
Omdat rechts wel pretendeert dat het in kansen voor iedereen gelooft maar als het puntje bij paaltje komt men nog erger is als de gemiddelde dictator en eigenlijk door leugens en bedrog linksen graag in een hoek weggezet en lekker met hun eigen stokpaardjes doorgaan. :')
pi_110675062
quote:
14s.gif Op maandag 23 april 2012 14:41 schreef Jarno het volgende:

[..]

In het kader van je schoolpleinretoriek nogmaals de vraag of je 12 bent dus.
Dat mag je vragen, nee ik ben geen twaalf.

Neemt niet weg dat een Sikkel Partij wel het laatste is wat je hier zou moeten willen. Als je dat wil moet je naar Korea gaan.
pi_110675077
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik neem aan dat er in Roemenie, Polen en Bulgarije prima managers te vinden zijn die het graag voor de helft doen! :D. Prima plan wmb!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_110675144
quote:
99s.gif Op maandag 23 april 2012 14:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dat mag je vragen, nee ik ben geen twaalf.

Neemt niet weg dat een Sikkel Partij wel het laatste is wat je hier zou moeten willen. Als je dat wil moet je naar Korea gaan.
Nee, je moet naar (Noord, btw) Korea gaan als je fan bent van dictoriale, van alles afgesloten regimes die hun eigen volk graag laten verhongeren.

Wat is precies je punt?
pi_110675186
quote:
7s.gif Op maandag 23 april 2012 14:48 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nee, je moet naar (Noord, btw) Korea gaan als je fan bent van dictoriale, van alles afgesloten regimes die hun eigen volk graag laten verhongeren.

Wat is precies je punt?
Dat de Sikkel Partij dat hier ook wel zou willen.
pi_110675193
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:45 schreef Dreassic het volgende:

[..]

Heb zo een idee dat zijn post sarcastisch bedoeld was, vanwege de ! op het eind (hoop ik..)
Dat vermoeden had ik ook al, ergens. :)
pi_110675205
quote:
99s.gif Op maandag 23 april 2012 14:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik denk dat je toch 12 bent. Helaas.
  maandag 23 april 2012 @ 14:51:21 #238
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_110675232
quote:
99s.gif Op maandag 23 april 2012 14:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

ga jij eens gauw je huiswerk doen en blijf van die pilletjes af
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
  maandag 23 april 2012 @ 14:52:28 #239
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_110675276
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:28 schreef sanger het volgende:

[..]

Maar al een keer belast met LB/IB. Belasting heffen op vermogen is dus feitelijk dubbelop.
BTW ook
en belasting op benzine en motorijtuigbelasting ook
  maandag 23 april 2012 @ 14:53:38 #240
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_110675313
quote:

[..]

Mensen die in dergelijke huizen willen wonen zijn job-creators, managers, financials etc.
Die moeten goed in de watten gelegd worden, anders vertrekken ze misschien naar het buitenland!
halen we er een stel uit een lage lonen land voor in de plaats
pi_110675473
quote:
14s.gif Op maandag 23 april 2012 14:50 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik denk dat je toch 12 bent. Helaas.
Bij het 2e woord ging het fout.

quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:51 schreef HD9 het volgende:

[..]

ga jij eens gauw je huiswerk doen en blijf van die pilletjes af
In de maat jij!
pi_110675660
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

villasubsidie is niet helemaal hetzelfde als een sociaal vangnet. Hoe kom je erbij die twee te vergelijken?
Er wordt over beiden gesproken alsof je crimineel bent om dat te accepteren namelijk. Perfect valide vergelijking dus. Dat de een toevallig wat meer geld heeft dan de ander mag daar niks aan af doen natuurlijk. Of bevorderen we graag discriminatie in dit land?
pi_110675666
Waait wel over.
pi_110675891
quote:
14s.gif Op maandag 23 april 2012 15:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Er wordt over beiden gesproken alsof je crimineel bent om dat te accepteren namelijk. Perfect valide vergelijking dus. Dat de een toevallig wat meer geld heeft dan de ander mag daar niks aan af doen natuurlijk. Of bevorderen we graag discriminatie in dit land?
Discriminatie is niet altijd illegaal of onwenselijk.
Het woord betekent niets anders dan 'onderscheid maken' en dat doen we voortdurend.
De vergelijking is volledig invalide. Iemand die al zoveel heeft, heeft echt geen subsidie nodig. Anders woont hij gewoon te groot.
Iemand die hulpbehoevend is, wordt geholpen in een beschaafd land, zonder 'blaming the victim' bullshit, uiteraard.
pi_110676390
quote:

[..]

Gelul, onzin en slap geouwehoer!

Er bestaat niet zoiets als job-creators en de managers en financials zijn nog corrupter dan de eerste de beste straatjunk.

Ongelovelijk dat mensen nog steeds in dat trickle-down-gelul trappen.
pi_110676411
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:28 schreef sanger het volgende:

Maar al een keer belast met LB/IB. Belasting heffen op vermogen is dus feitelijk dubbelop.
Iedere euro is al tientallen keren belast. Als dat niet mag heb je een probleem...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 23 april 2012 @ 15:21:48 #247
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_110676424
Oplossing: gewogen stem na het invullen van een 1 uur durende test over politiek! Meer kennis = zwaarder wegende stem.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_110676439
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:30 schreef Frutsel het volgende:

Waarom nou niet die kans ook aan de SP geven...
Omdat we het ons niet kunnen veroorloven om nog eens anderhalf jaar te verliezen.
pi_110676462
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Een sigaar uit eigen doos is inderdaad iets heel anders dan een kadootje...
  maandag 23 april 2012 @ 15:23:16 #250
351780 Piye
King of Kush
pi_110676486
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Discriminatie is niet altijd illegaal of onwenselijk.
Het woord betekent niets anders dan 'onderscheid maken' en dat doen we voortdurend.
De vergelijking is volledig invalide. Iemand die al zoveel heeft, heeft echt geen subsidie nodig. Anders woont hij gewoon te groot.
Iemand die hulpbehoevend is, wordt geholpen in een beschaafd land, zonder 'blaming the victim' bullshit, uiteraard.
Aan de andere kant kan je argumenteren dat iemand die uitkering trekt niet meer nodig heeft dan een dak boven zijn hoofd en eten op zijn bord om maar even aan te geven dat je het "dat heeft hij niet nodig" argument best wat verder door zou kunnen trekken om bezuinigingen op het minder vermogende deel van het land te verantwoorden.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')