Ik ben denk ik zo roze dat het gele gelijk heel erg opvalt, ik vind het ook heel lelijk bij mij. Die van Benefit staat me ook écht niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
RenRen, ik had eerst die vloeibare foundation van L 'Oréal, perfect match, maar bij de 2e verpakking die ik haalde hadden die hoeren er glittertjes in gedaan
Ik moet geen glitter op mijn bakkes.
Ik merk wel dat een klein beetje gele ondertoon mooier is in foundation, bij veel mensen. Echt weinig mensen zijn roze ondertoon heb ik het idee. Alleen moet je dus de goeie kleur en donkerte hebben en weinig foundation gebruiken en meeega goed blenden met een goeie kwast
Maar goed, niks moet, alles mag natuurlijk
you know I lurf yaquote:
ik vond jou niet zo roze hoorquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben denk ik zo roze dat het gele gelijk heel erg opvalt, ik vind het ook heel lelijk bij mij. Die van Benefit staat me ook écht niet.
Gezicht als een discobalIk heb Lumi Magique. Volgens mij zou die ook glitterend moeten zijn, maar ik zie geenglitters in het flesje
Dan leek het misschien zo in het licht van de Sephoraquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vond jou niet zo roze hoor
Maar die make up counter wijffies plamuren iedereen ook altijd zo enorm en weten áltijd de verkeerde kleur uit te kiezen
Die oude?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Die vent die zijn notebook jatte, gaat hij die nog dood maken of past dat niet in een films zoals deze?
Ben zelden echt goed geholpen bij make-up counters. Heb altijd het idee dat ze denken "da's toch een sloeber, die koopt toch niks" of "ik verkoop haar gewoon maar snel wat, dan heb ik ook mijn target weer binnen en kan ik weer door met denken wat mijn naam ook alweer was".quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan leek het misschien zo in het licht van de SephoraDat zou ook nog kunnen... Maar het is ook nog zo dat die van Benefit maar in één kleur een foundation heeft gemaakt, en die lichter en donkerder. Dus alles is dezelfde tint geel denk ik
[..]
Die oude?
Dat is Georgequote:Op zaterdag 21 april 2012 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ben zelden echt goed geholpen bij make-up counters. Heb altijd het idee dat ze denken "da's toch een sloeber, die koopt toch niks" of "ik verkoop haar gewoon maar snel wat, dan heb ik ook mijn target weer binnen en kan ik weer door met denken wat mijn naam ook alweer was".
En ja, die ouwe
Ik vind van wel altijd, maar die van mij woont niet bij mequote:Op zaterdag 21 april 2012 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je kleine zusje meenemen loik toocch
Ja? Zijn die fijn?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:59 schreef Puckzzz het volgende:
Copy paste uit een gesloten topique is kudt....
Anyways, ik gebruik foundation van Vichy en Clinique. Love them both
Zij was ook domquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Bij Chanel dan, met dat wijf dat dacht dat wij geen geld hebben voor een sjanello. En met haar zpesjiale manicure dop op elk chanelflesje.
die ouwe is George? Huh, nou snap ik er geen reet meer vanquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is George![]()
Nou, met die L'oreal ben ik wel goed geholpen. Maar verder dan dat gaat het verder ook niet. Bij de Sephora was dat wijf aan het bitchen over haar baas toen die achter haar stond en werd boos dat ik dat wijf niet z ag aankomen. Hallo, jij bent onprofessioneel bezig.
jazeker! Die van Vichy is wat droger (ergo, niet fijn voor de oudere huid) maar dekt beter. Die van Clinique is super maar erg duur.....quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind van wel altijd, maar die van mij woont niet bij me
[..]
Ja? Zijn die fijn?
JA.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mij helpen ze wel goed, misschien omdat ik boos kijk ofzo![]()
Of ik zie er rijk uit:') !!
Neutrogena heeft ook hele fijne foundation, maar helaas weer klote/niet verkrijgbaar in Nederland....quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:59 schreef Puckzzz het volgende:
Copy paste uit een gesloten topique is kudt....
Anyways, ik gebruik foundation van Vichy en Clinique. Love them both
herkenbaarquote:
Die oude man is George Meliesquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die ouwe is George? Huh, nou snap ik er geen reet meer van![]()
Maaruh, dat verhaal ja, was wel erg treurig.
En die verhalen van Fiets herken ik ook wel. Kansloze wijven die denken dat ze in een klap kunnen zien hoeveel geld je hebt en hoe je dat wilt besteden of wat dan ook
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:08 schreef Incantrix het volgende:
![]()
Als ik in mijn werkkleding de gemiddelde parfumerie inloop krijg ik 3 verkoopsters in mijn nek, als ik in mijn gewonekleding loop krijg ik alleen de beveiliging mee
masja-party-foto?quote:
Bij de kruidvat hier is beveiligingquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:08 schreef Incantrix het volgende:
![]()
Als ik in mijn werkkleding de gemiddelde parfumerie inloop krijg ik 3 verkoopsters in mijn nek, als ik in mijn gewone kleding loop krijg ik alleen de beveiliging mee
Je haalde gewoon je iPad uit je zakquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mij helpen ze wel goed, misschien omdat ik boos kijk ofzo![]()
Of ik zie er rijk uit:') !!
Wat doe je eigenlijk voor iets?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:08 schreef Incantrix het volgende:
![]()
Als ik in mijn werkkleding de gemiddelde parfumerie inloop krijg ik 3 verkoopsters in mijn nek, als ik in mijn gewone kleding loop krijg ik alleen de beveiliging mee
joh boeiend, moeten ze hun werk maar beter doen, daar ga je je toch niet rot over voelenquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die oude man is George MeliesEn dat robotje is van hem.
Was echt triest, nu loop ik minder blij de Sephora inMisschien is ze wel ontslagen. Dan zie ik haar ook nooit.
Zo, bij de Ici Paris las ik altijd dat dat zo erg was. Ik dacht dat dat wel meeviel, tot ik parfum wou kopen. Geen prijzen, niets, en toen ik om de prijs vroeg kreeg ik een snauw. Een andere keer weigerden ze me te laten testen.En ook zo onprofessioneel, lullen over een vrouw die ze eerder moest helpen terwijl ik wacht tot ze eindelijk klaar is
Ja uit mijn zakquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bij de kruidvat hier is beveiligingDie kijkt je echt weg.
[..]
Je haalde gewoon je iPad uit je zak
Waarom moet ik lachen?quote:
Givenchy, oei, da's helemaal dure shitquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb dus ook een chanel foundation die ik te donker heb gekregenik heb hem paar uur terug in het makeup topic gemikt of iemand hem wilt ... ik heb nu Givenchy en die is heerlijk, ook een van de eerste foundations die exact mijn kleur heeft zonder dat ik hoef te mengen
![]()
wat een geldquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:10 schreef Incantrix het volgende:
En yay, als het gaat zoals planned heb ik ws 5 Layla holo's voor ca 45 euro
uit je buiktas toch?quote:
Halve fun!quote:
ik moet eerlijk zeggen ik weet het niet want ik heb deze gratis gehadquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Givenchy, oei, da's helemaal dure shit
Van de goedkopere foundations vind ik Bourjois Healy Mix echt heel erg fijn, en die is ook heel licht op mijn huid (qua dragen, geen plamuur) en voor mij is in de winter 52 en in de zomer 53 perfect
Truequote:Op zaterdag 21 april 2012 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
joh boeiend, moeten ze hun werk maar beter doen, daar ga je je toch niet rot over voelen
Sterker nog, laten zij zich eens rot daarover voelen en lekker hun werk doen![]()
Jou goed helpen en op hun knietjes dankbaar zijn dat je er uberhaupt wat wilt kopen. Je legt er goed geld voor neer, toch?
Ja! Speciaal zodat je serieus zou worden genomen.quote:
neem van mij aan, dure shitquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen ik weet het niet want ik heb deze gratis gehad
Zodra de zon er is kan ik de hele collectie gaan swatchen maar het is kutweerquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:10 schreef Incantrix het volgende:
En yay, als het gaat zoals planned heb ik ws 5 Layla holo's voor ca 45 euro
Haterquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
TrueDat doe ik voortaan
[..]
Ja! Speciaal zodat je serieus zou worden genomen.
Ja denk het ook wel, maar ik heb er 2, dus ik kan nog wel even vooruitquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
neem van mij aan, dure shit
Maar als het fijn is, is dat ook wel wat waard
2 lovers die je gingen overladen met cadeau's?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja denk het ook wel, maar ik heb er 2, dus ik kan nog wel even vooruit
oepsquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze ook wel hele fun hebben.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze ook wel hele fun hebben.
nee een vriendin van mij had ze gekregen en die heeft ook hele witte huid, maar zij krijgt er heel erg puistjes van dus toen heb ik ze gekregenquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
2 lovers die je gingen overladen met cadeau's?
Eepat?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]Ik wil ook een ipat. Maar ik krijg een eeeeepat
Ik krijg als het goed is van de week een échte Chinaai-padquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]Ik wil ook een ipat. Maar ik krijg een eeeeepat
GELDquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:16 schreef RenRen- het volgende:
Ik moet van mijn moeder een cadeaulijstje maken voor vrienden van haar die mij een cadeau willen geven voor mijn slagen. Superlief! Maar ik weet niet wat ik wil
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik krijg als het goed is van de week een échte Chinaai-pad![]()
Cheap ass tablet, relaxed om beetje op de bank te internetten enzo
ah, da's fijn voor jou dan wel jaquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee een vriendin van mij had ze gekregen en die heeft ook hele witte huid, maar zij krijgt er heel erg puistjes van dus toen heb ik ze gekregen
Ja, een asus EEE-transformer, is een androidtablet met een dock met toetsenbord. Mijn moeder krijgt een iPad vanuit haar werk, dus ik krijg da ding.quote:
Nooooooquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, een asus EEE-transformer, is een androidtablet met een dock met toetsenbord. Mijn moeder krijgt een iPad vanuit haar werk, dus ik krijg da ding.
Ja, precies, daarvoor vind ik hem ook leuk. FIlmpje in de oto, internetten zonder laptopquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik krijg als het goed is van de week een échte Chinaai-pad![]()
Cheap ass tablet, relaxed om beetje op de bank te internetten enzo
aai neeuw, aai neeuwquote:
Ik werk met advocatenquote:
Nee dat snap ik wel maar ik moet van die spullen altijd een beetje huilen van binnenquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
aai neeuw, aai neeuw
Je zult mij ook niet horen zeiken als er geen special features op zitten ofzo, kan ook niet voor dat geld
Ohja, dan zie je er wel netjes uitquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik werk met advocaten
Kip, joah, ik heb duurdere
Sjaan! Ik vergeet de hele tijd terug te PM-en, thnx voor het opsturen popen wel jammer als ze sheer zijn, misschien layeren? Of lakken ze dan kut?
Ja true, maar ik zou zoiets meteen mollenquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
I don't careIk krijg hem, dus vind dat allang leuk
is bij ons ook ja, blauw licht en dan van bovenaf met spotjes, mijn wallen vallen altijd extra op en ik lijk overal puisten en bulten te hebben terwijl dat volgens mij wel meevaltquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:17 schreef Puckzzz het volgende:
Ik moet ook zeggen dat de spiegel op mijn werk in het toilet wel erg dramatisch is gepositioneerd. Pal met een groot raam aan je linkerzijde....
Not good, very confronting
Mijn huid lijkt altijd mega droog en oud dan
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:16 schreef RenRen- het volgende:
Ik moet van mijn moeder een cadeaulijstje maken voor vrienden van haar die mij een cadeau willen geven voor mijn slagen. Superlief! Maar ik weet niet wat ik wil
RAAAGE omdat hij lelijk is?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja true, maar ik zou zoiets meteen mollen
Daar zat ik ook aan te denken, misschien pastelkrijt! Dat zou vet zijn. Jaa, die zet ik eropquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Iets dat je nog lang kunt gebruiken voor je future opleiding?
Valt op zich nog wel mee, maar ik hou er zeker rekening mee qua kledingkeuzequote:
why? Kost 1/4 van een i-pad en ik moet zeggen dat ik de leen i-pad na een week al spuugzat was. I-tunes en apple is zo hoerig vind ik.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dat snap ik wel maar ik moet van die spullen altijd een beetje huilen van binnen
Kijkquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken, misschien pastelkrijt! Dat zou vet zijn. Jaa, die zet ik erop
Da's een goede, portfoliomap, want ik heb er wel 2, maar die zitten zo propvol dat ik daar niet mee aan kan komen zetten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:22 schreef BBQ-kip het volgende:
RenRen:
Heb je al een mooie portfolio-map?
En pennen? En teken-ezel of schuine (opzet)-tafel ofzo?
je weet nooit wat mensen je willen geven hequote:Op zaterdag 21 april 2012 23:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Da's een goede, portfoliomap, want ik heb er wel 2, maar die zitten zo propvol dat ik daar niet mee aan kan komen zetten.
En pennen is qua prijs ook een goedeEen tafel is denk ik wat te duur...
Dat is wel waar jaquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je weet nooit wat mensen je willen geven he
Of je zet het op je lijstje met "wil ik ooit nog hebben" dingen. En misschien dat een suikeroompje zegt "jooooaaaaah, die koop ik voro dat lieve meiske"
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had wat creatieve vakken op school en weigerde toen een dure portfoliomap te kopen, dus had ik er zelf een gemaakt. Ding zag er niet uit maar viel wel op hehehe
Maar kan me voorstellen dat na jouw opleiding, jouw map(pen) er ook niet meer zo florisant uit zien
ik zou zeggen: maak er gebruik vanquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is wel waar jaDat mijjn moeder rijke vrienden heeft.
ik had met een studievriendin van me er een sport van gemaakt alles onder te kladderen met Pino tekeningenquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]Ik heb er 2 van mijn 'huidige' school en die zijn ook echt helemaal verneukt door al het sjouwen inderdaad, en alles wat erin en uit is gegaan, helemaal ondergetekend
Ik gebruik ze zelf niet, maar volgens mij heb i kvan die pennen zien staan van Copic, en dat is een fijn merkquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zou zeggen: maak er gebruik van![]()
heb je nog aanraders voor lekkere tekenpennen trouwens? Van die fineliner achtige dingen?
Of gebruik jij die niet?
Ik wil het binnenkort weer beetje gaan oppakken
Haha, heb je die nog?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik had met een studievriendin van me er een sport van gemaakt alles onder te kladderen met Pino tekeningen
we hebben onze studiedingen voor zover mogelijk en niet meer nuttig weggegooid dan wel verbrandquote:
trusten wijffie!quote:
Copic, ga ik eens naar kijken. In Den Haag ken ik ArtiFac, maar in R'dam area ken ik geen winkels. Ga ik wel eens naar op zoekquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik gebruik ze zelf niet, maar volgens mij heb i kvan die pennen zien staan van Copic, en dat is een fijn merkDus ik denk dat die pennen ook heel fijn zijn.
In Rotterdam heb je de Harolds en de...... Van beek. Harolds is erg krap maar ze hebben mooie spulletjes en het is niet zo duur als Van Beek. Allebei vlakbij de kubuswoningnequote:Op zaterdag 21 april 2012 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Copic, ga ik eens naar kijken. In Den Haag ken ik ArtiFac, maar in R'dam area ken ik geen winkels. Ga ik wel eens naar op zoek
Ah, dat weet ik ook wel te vinden danquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
In Rotterdam heb je de Harolds en de...... Van beek. Harolds is erg krap maar ze hebben mooie spulletjes en het is niet zo duur als Van Beek. Allebei vlakbij de kubuswoningne
Keep us posted!quote:
OOH, Dát is ook een goed idee.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, dat weet ik ook wel te vinden dan
Die Copic zijn inderdaad de soort pennen die ik bedoel
Thanks voor de naam![]()
anders kijk je even op de winkelsites voor inspiratie?
Of dingen van Etsy, ook altijd leukzeker als cadeautjes voor jezelf
Always enabling where I canquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OOH, Dát is ook een goed idee.
*Browse
Hij niest wel eens, maar echt heeeeel soms. En kan me niet herinneren dat het ooit zo snel achter elkaar was.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Niezen katten normaal nooit dan?(ik weet dat niet hoor)
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Je was vast gewoon stoffig van het verhuizen
Morgen even aankijken? Je kunt nu toch niks doen op zaterdagnacht
als er gaten in je kat vallen ben je anders wel te laat hoorquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, hou het wel even in de gaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als er gaten in je kat vallen ben je anders wel te laat hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is vast niks, maar omdat ik het niet van hem gewend ben schrik ik er dan toch van.
zat je weer de machinist af te leidenquote:
Ik heb wel genoeg aandacht gehad in mijn jurkje vanavond.quote:Op zondag 22 april 2012 00:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zat je weer de machinist af te leiden
Was je heel erg vertraagd?
Etsy is zo geweldigquote:
Was het daarvoor wel leuk?quote:Op zondag 22 april 2012 00:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb wel genoeg aandacht gehad in mijn jurkje vanavond.![]()
Uiteindelijk ongeveer 20 minuten, maar ik had ook al een trein eerder genomen dan die ik had willen nemen, dus eigenlijk 50 minuten. Het feest (van de stationsmedewerkers) was ook eerder gestopt.
ah, altijd fijn, aandacht als je er geen zin in hebtquote:Op zondag 22 april 2012 00:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb wel genoeg aandacht gehad in mijn jurkje vanavond.![]()
Uiteindelijk ongeveer 20 minuten, maar ik had ook al een trein eerder genomen dan die ik had willen nemen, dus eigenlijk 50 minuten. Het feest (van de stationsmedewerkers) was ook eerder gestopt.
Mirjam is goed met naald en draad dacht ikquote:Op zondag 22 april 2012 00:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Etsy is zo geweldig
En nu heb i keen idee voor kussentjes die ik ga maken.
Het is alleen jammer dat ik niet kan naaien met naald en draad.
Jazeker. Er was van alles te doen. Je kon zelfs je nagels laten lakken.quote:
Van gadgets heb ik niet gek veel verstand, ik ben wel voor een siliconen case omdat die meer bescherming bieden bij het vallen...quote:Op zondag 22 april 2012 00:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Etsy <3
Ren heb ik nog coolen aaifoon gadgets nodig? Ik wil eigenlijk zo'n magnetische fisheye lens
Zou wel een excuus zijn om langs te gaan...quote:Op zondag 22 april 2012 00:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mirjam is goed met naald en draad dacht ik
Misschien kan die het je uitleggen/leren?
quote:Op zondag 22 april 2012 00:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Jazeker. Er was van alles te doen. Je kon zelfs je nagels laten lakken.Gratis drinken, allerlei soorten eten. Muziek, silent disco. En slotconcert van Ali B, Charly Luske en Sharon nogiets. Die laatste heb ik dus niet gezien. Heb supervage foto's.
Ben drie keer spontaan gezoend. Een totale vreemde probeerde met mij te dansen. Ik werd gestalkt door een collega. En toen ik net over het station liep werd ik nageroepen door een groepje kerels.
Ja echt hoor. Gooi er een beetje drank in en je bent alleen nog een stel tieten op benen.quote:Op zondag 22 april 2012 00:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Mannen.
Maar mooi dat het leuk was!En dat je nog vrij fatsoenlijk thuis bent gekomen.
klinkt als gemengd leuk vermengd metquote:Op zondag 22 april 2012 00:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Jazeker. Er was van alles te doen. Je kon zelfs je nagels laten lakken.Gratis drinken, allerlei soorten eten. Muziek, silent disco. En slotconcert van Ali B, Charly Luske en Sharon nogiets. Die laatste heb ik dus niet gezien. Heb supervage foto's.
Ben drie keer spontaan gezoend. Een totale vreemde probeerde met mij te dansen. Ik werd gestalkt door een collega. En toen ik net over het station liep werd ik nageroepen door een groepje kerels.
ik dacht aan online uitleg, maar real life kan wellicht ookquote:Op zondag 22 april 2012 00:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Van gadgets heb ik niet gek veel verstand, ik ben wel voor een siliconen case omdat die meer bescherming bieden bij het vallen...
En een dock is misschien leuk
[..]
Zou wel een excuus zijn om langs te gaan...We hebben nog een naaimachine, maar die is best oud.
Het was echt een werkfeest, maar ik ben wel goed bevriend met de meesten gelukkig. Maar er waren dus ook mensen van filialen uit andere steden die ik dus niet kende.quote:Op zondag 22 april 2012 00:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
klinkt als gemengd leuk vermengd met![]()
Was je alleen, of met vriendinnen/vrienden/collega's? (niet die stalker bedoel ik dan he)
4 maanden vakantie. Ik moet wat op handen hebbenquote:Op zondag 22 april 2012 00:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik dacht aan online uitleg, maar real life kan wellicht ook
Ze zijn fijn...quote:Op zondag 22 april 2012 00:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Godver, nu wil ik een paar Copic marker/sketch sets hebben![]()
Welcome to my first world problems
Echt heel erg.quote:Op zondag 22 april 2012 00:08 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Gooi er een beetje drank in en je bent alleen nog een stel tieten op benen.
Ik merk echt wel een verschil met een paar maanden geleden. Of dat dan aan mijn uitstraling ligt of het feit dat ik er dunner uitzie.quote:Op zondag 22 april 2012 00:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Echt heel erg.
Maarja, jij bent ook wel heel pretty natuurlijk.
Combinatie van misschien?quote:Op zondag 22 april 2012 00:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik merk echt wel een verschil met een paar maanden geleden. Of dat dan aan mijn uitstraling ligt of het feit dat ik er dunner uitzie.
Hm, je moet vooral oudere dingen checkenquote:
4 maanden?????quote:Op zondag 22 april 2012 00:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
4 maanden vakantie. Ik moet wat op handen hebben
[..]
Ze zijn fijn...Met wat markerpapier. Hmm. Het enige wat ik jammer vind is dat je echt veeel stiften nodig hebt om een mooie kleurenovergang te maken, zoals met huid of met haar.
Dat denk ik wel. Want jij zit nu waarschijnlijk ook wel beter in je vel?quote:
Bedoel je de markers die ze gebruikt?quote:
Ik had eerder sowieso nooit een jurkje aangetrokken.quote:Op zondag 22 april 2012 00:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Want jij zit nu waarschijnlijk ook wel beter in je vel?
Merk zelf iig dat het heel veel uitmaakt hoe ik me voel tijdens het uitgaan. Als ik me slecht voel krijg ik ook vrij weinig aandacht, maar als ik vrolijk ben en zin heb om een leuke avond te hebben straal ik dat ook uit en krijg ik een stuk meer aandacht.
In Londen merkte ik dat verschil echt. Toen ik zelf niet meer zo ongelukkig was werd het uitgaan ook meteen leuker.
LOL niet gezienquote:Op zondag 22 april 2012 00:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bedoel je de markers die ze gebruikt?
Ik vind dit plaatje wel freaky en humor tegelijk trouwens
[ afbeelding ]
Thanks voor de tips!quote:Op zondag 22 april 2012 00:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hm, je moet vooral oudere dingen checken
http://bokkei.blogg.se/images/2010/dsc03871_105267930.jpg
Dit maakte ze met Copic Markers, en Promarkers (Ook fijn, ook prettiger voor je portemonnee)
ik blijf steeds kijken naar dat plaatje, LOLquote:Op zondag 22 april 2012 00:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
LOL niet gezien
Ja! En daar maakt ze die tekeingen mee. 4 maandenIk ben na volgende week helemaal klaar, maar heb al een week vakantie gehad, en ben vrij tot september.....
Zie.quote:Op zondag 22 april 2012 00:19 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik had eerder sowieso nooit een jurkje aangetrokken.
quote:Op zondag 22 april 2012 00:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zie.Echt hoor, uitstraling maakt alle verschil. Als jij je comfortabel voelt in je lichaam en kleding, en die kleding is ook nog een jurkje of rokje, dan zijn mannen niet te stoppen.
Jij moet koken en strijken voor Nickquote:
Boobies heb ik ook nog steeds genoeg.quote:Op zondag 22 april 2012 00:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh, en boobies helpen ook natuurlijk.
Oh ja, dat ook. Als ik kijk naar 5 jaar geleden of nu, is een wereld van verschil.quote:Op zondag 22 april 2012 00:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Naarmate ik ouder word zit ik lekkerder in mijn vel. Ligt bij mij niet aan mijn gewicht, maar echt aan mijn briljante geest die zich steeds meer uitvouwt leeftijd heb ik het idee![]()
Anyways, I like it
Oh ja, dat heb ik ook wel hoor. Maar ik ben vroeger ook genadeloos gepest.quote:Op zondag 22 april 2012 00:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Naarmate ik ouder word zit ik lekkerder in mijn vel. Ligt bij mij niet aan mijn gewicht, maar echt aan mijn briljante geest die zich steeds meer uitvouwt leeftijd heb ik het idee![]()
Anyways, I like it
en instabiele wobbelknieën, x-benen en een dikke reet en buik.quote:Op zondag 22 april 2012 00:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh ja, dat ook. Als ik kijk naar 5 jaar geleden of nu, is een wereld van verschil.
En jij hebt ook van die geweldige ogen.En mooie krullen! En en en...
Ja daarom, was misschien ook handig om te vermelden jaquote:Op zondag 22 april 2012 00:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Thanks voor de tips!
Ik ben mega hobbyist he, echt een kneus die het wel grappig vindt maar er stiekem niks van kan
Dus niet te duur is wel fijn
Ik vind dit soort dingen wel mooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
slaap lekker en thanks voor de tips!quote:Op zondag 22 april 2012 00:26 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga slapen lieve meiden![]()
Er zit iemand te wachten tot ik mijn laptop uit doe
Trusten! Ik ga vast even de partyfoto's uploaden.quote:Op zondag 22 april 2012 00:26 schreef RenRen- het volgende:
Gievv.quote:
Slaap lekker!quote:Op zondag 22 april 2012 00:26 schreef RenRen- het volgende:
Da's klote, dat sleep je ook altijd wel mee, achter in je hoofd. Alhoewel er helemaal geen reden voor hoeft te zijn ofzo.quote:Op zondag 22 april 2012 00:24 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik ook wel hoor. Maar ik ben vroeger ook genadeloos gepest.
quote:Op zondag 22 april 2012 00:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Wisten jullie al dat je op het schoonheidsglans feestje ook een Japanse Bukake Facial kon krijgen? Boem Lauw boh gek man!
Ja, dat hou je eigenlijk altijd in je achterhoofd. Beetje jammer. Maar goed, daardoor ben ik ook wie ik nu benquote:Op zondag 22 april 2012 00:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's klote, dat sleep je ook altijd wel mee, achter in je hoofd. Alhoewel er helemaal geen reden voor hoeft te zijn ofzo.
Hoop dat je dat helemaal van je af kan zetten op een bepaald moment, dat zou fijn zijn
quote:Op zondag 22 april 2012 00:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, dat hou je eigenlijk altijd in je achterhoofd. Beetje jammer. Maar goed, daardoor ben ik ook wie ik nu ben
Jaaaaa, dat denk jijquote:Op zondag 22 april 2012 00:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maarrem, ik ga ook slapen. Morgen oppassen op allemaal (ongetwijfeld) lieve kindjes in de creche.
Slaap lekker liefjens!
Valt toch mee, maar moesten vanaf A'dam terug naar E'hoven. Nogal wat gedoe nu met dat ongeluk.quote:
Amsterdam CS en Sloterdijkquote:Op zondag 22 april 2012 01:15 schreef bleiblei het volgende:
Waaaat, zie nu pas van dat ongeluk. Dat is wel vet heftig zeg.117 gewonden. Tussen welke twee stations is het nu gebeurd?
quote:Op zondag 22 april 2012 00:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Wisten jullie al dat je op het schoonheidsglans feestje ook een Japanse Bukake Facial kon krijgen? Boem Lauw boh gek man!
Dan heb je niet alle fotooos gezien broederquote:Op zondag 22 april 2012 01:20 schreef bleiblei het volgende:
Wel een suffe botsing trouwens. Als je de foto's zo ziet. Is niet meer dan een licht kusje.
jouw userpic lijkt teveel op die van Sjaanquote:Op zondag 22 april 2012 11:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan heb je niet alle fotooos gezien broeder
[ afbeelding ]
Ja. Maar ik snap dat wel, ook met een lage snelheid, als je in één klap tot stilstand komt kun je nog vliegen.quote:Op zondag 22 april 2012 11:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jouw userpic lijkt teveel op die van Sjaan
Ik zie nog niet in hoe hier zoveel gewonden van kunnen komen. Of valt een bult op je voorhoofd of een geschaafde knie daar dan ook onder?
ik moet een nieuwe hebben. Maar niemand wil een mooie fiets met zwaailampies tekenen.quote:Op zondag 22 april 2012 11:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jouw userpic lijkt teveel op die van Sjaan
Ik zie nog niet in hoe hier zoveel gewonden van kunnen komen. Of valt een bult op je voorhoofd of een geschaafde knie daar dan ook onder?
Volgens mij heb ik ook gelezen dat er nog veel mensen liepen en stonden omdat de ene trein net was vertrokken uit Amsterdam CS en de andere bijna zou aankomen daar.quote:Op zondag 22 april 2012 11:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik moet een nieuwe hebben. Maar niemand wil een mooie fiets met zwaailampies tekenen.
Die twee treinen reden niet harder dan 40 km/h. Als we dan aannemen dat ze beiden ook echt 40 reden, knalden ze dus met een gecombineerde snelheid van 80 km/h op elkaar. Als je op dat moment met je rug in de richting zit waarin de trein rijdt, wordt je in je stoel gedrukt.
Mensen die met hun gezicht in de rijrichting van de trein zitten, vliegen uit hun stoel door het traagheidsprincipe. Dan kan je door een relatief simpele botsing al aardig gewond raken ja. En onder gewonden verstaan ze inderdaad mensen met een gekneusde arm of zo.
heb je niet geslapen? Of maar zo kort?quote:
Jij was toch niet zo heel laat thuis?quote:Op zondag 22 april 2012 15:15 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben gelukkig helemaal niet brak, maar aan de foto's op facebook te zien een aantal collega's van mij wel.
Ik was half 12 op het station hier. Ik heb 2 wijntjes en 1 cola gehad. En de rest ontzettend veel meer, dat weet ik zeker.quote:Op zondag 22 april 2012 15:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jij was toch niet zo heel laat thuis?
Of heeft de rest gewoon heel veel gezopen?
is die A v W op feestboek een tante ofzo?quote:
jij bent ook alweer vroeg wakker/uitgetukt!quote:
zoals jij het beschreef leek het daar ook helemaal niet op en ik schat jou niet in als dom, maar voor je ineens van alles laat kraken ofzo, beetje zonde van je centjes en je lijf.quote:Op zondag 22 april 2012 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
kip, a v w is de buurvrouw van mijn ouders. En ik denk absoluut niet aan een beknelde zenuw want het is geen zenuwpijn. Het is echt extreme spierpijn.
Tuin is nog niet rond dus we kunnen soberso niks doen nu
Wel handig om ermee naar een manueel fysio te gaan, niet blijven uitzitten als het al een paar weken duurt. Je gaat dan steeds verkrampter en gecompenseerder lopen en bewegen waardoor je daardoor ook weer klachten kunt krijgen.quote:Op zondag 22 april 2012 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
ach ja, ik denk dat het gewoon uitzitten wordt
en over de buren zeg ik maar even niks meer
ik ga even een warm bad nemen denk ik.
Ja, die laatste was echt heel nasty. Een heel raar verhaal, behoorlijk ziekelijk. We zijn gewoon wakker gebleven, dat viel eigenlijk reuze mee. IJs en Unf zijn hier ook niet meer gaan slapen, die zijn eerst nog naar huis gereden.quote:Op zondag 22 april 2012 15:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Ach ja, zombievirussen he, you know how that goes...
Life sucks and then you die become a zombie
Die laatste was dat inteeltdorp ofzo toch?
Hebben jullie er nog wat van meegekregen op het eind of zijn jullie toen in slaap gekukeld?
En mocht je nou wat eten en drinken meenemen of moest je daar alles kopen?
ik moest het 3 x lezen maar snap nu wat je bedoeltquote:Op zondag 22 april 2012 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb trouwens net jurk 3 gemod, en met een speldje op de juiste plek blijven de bamboozles er wel in hangen. Shit, nu moet ik weeeer gaan wikken
dat weet je nu nog heul nietquote:Op zondag 22 april 2012 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
ja, maar volgend jaar heb ik geen bruiloft het weekend er op
maat 44 overkopen?quote:Op zondag 22 april 2012 16:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik moest het 3 x lezen maar snap nu wat je bedoelt
ik zag die jurk nummer 2 trouwens helemaal niet (meer) op wehkamp toen ik van de week keek, jammer wel
ain't gonna fitquote:
mijn broertjes weten heul niet hoe dat moetquote:Op zondag 22 april 2012 16:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat weet je nu nog heul niet
Misschien gaat je broertje dan wel trouwen met zijn Poolse Zloty die hij zwanger heeft geschopt?![]()
maar die Polen welquote:Op zondag 22 april 2012 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn broertjes weten heul niet hoe dat moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
ja maar jij bent vet (<---- zie je 'mquote:Op zondag 22 april 2012 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik pas er ook in, alleen dan exclusief tieten!
ik zal eens kiekenquote:Op zondag 22 april 2012 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
kip, c en a heeft ook een eigen webshop he, misschien hebben ze m daar nog?
ja maar ik ben nog steeds vetquote:Op zondag 22 april 2012 16:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja maar jij bent vet (<---- zie je 'm) afgevallen
doe dat dan, lekker tukje tot een uurtje of half 7. Dan wat kanen en dan lekker filmpje kijken of fokken of wat je dan ook wilt doenquote:
Ja, maar ik denk dat ik dan vanavond niet meer kan slapen en de hele nacht wakker ligquote:Op zondag 22 april 2012 16:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
doe dat dan, lekker tukje tot een uurtje of half 7. Dan wat kanen en dan lekker filmpje kijken of fokken of wat je dan ook wilt doen
Tukken met de zon op je rug, heeeeeerlijk!
Hehehehe, ik ben écht een stuk vetterquote:
laat je wakker prikken door je vriendquote:Op zondag 22 april 2012 16:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat ik dan vanavond niet meer kan slapen en de hele nacht wakker lig
Die is er nietquote:Op zondag 22 april 2012 16:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
laat je wakker prikken door je vriend![]()
![]()
quote:Op zondag 22 april 2012 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik zit mobiel, zal straks es klikken.
Ik moet nog overeind komen.
er is vast wel een andere man in de buurt die je wil prikken!quote:
Unf babequote:
Hoe staat het met de bruidskriebels?quote:
Die zijn er nog nietquote:Op zondag 22 april 2012 20:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoe staat het met de bruidskriebels?
Haiquote:
quote:Op zondag 22 april 2012 20:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die zijn er nog niet
Komen wel net terug van de zaal (ben kapot...![]()
) maar verder alles geregeld daaro
Dus nu nog een paar details en dan komt het goed
Maar door de details is het wel druk in ieder geval
(van kleur servetten tot koffiezetapparaat bij wijze van
).
Komt wel allemaal goed![]()
Nou gelukkig maar! Was je nou aankomende week vrij of moet je nog werken?quote:Op zondag 22 april 2012 21:01 schreef PriemGirl het volgende:
Tjah het is wel druk; maar kan nog steeds niet praten van stress eik![]()
![]()
nog maar een paar daagjes woeiii
Nog tot en met woensdag werkenquote:Op zondag 22 april 2012 21:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar! Was je nou aankomende week vrij of moet je nog werken?
Nee hoor... ik had het wel gewild maar besefte wel dat dat geen strak plan was geweest (en maar goed ook; ben helemaal niet fit en uiteindelijk had ik het heul niet gered met afspraak van zaalquote:Op zondag 22 april 2012 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
kleur van de servetten ja?
ik hoop dat ik zaterdag heels aan kan, anders valt mijn jurkenplan ook in het water
priem, was jij ook naar de not?
Lekker hoorquote:Op zondag 22 april 2012 21:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nog tot en met woensdag werkenDaarna 3,5 week vrij
Daggastenquote:Op zondag 22 april 2012 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
komen je gasten ook nog bij jou thuis? Extragratis stress
Oeh nice ! what happendquote:Op zondag 22 april 2012 21:21 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb een hele leuke date gehad vandaag
Ja tochquote:Op zondag 22 april 2012 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
lief van je schoonmama priem
en daggasten uiteraard, anders past het nooit niet!
Dico, vertel!
Belachelijk he? Je zou zeggen dat er toch eens eentje moet blijven hangen he? Ik hoop op dezequote:Op zondag 22 april 2012 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
broedkip! Wat ben jij tering vruchtbaar! En nu vasthouden he! Ik duim hard!!
quote:Op zondag 22 april 2012 21:34 schreef PriemGirl het volgende:
Oooo trix.. echt??? Ik duim hier echt mega super voor je![]()
quote:Op zondag 22 april 2012 21:28 schreef Diconnected het volgende:
Heel veel gelachen en heel erg lekker geseksten lekker gegeten! Was gewoon erg tof
hij ziet ons wel samen enzo, dus das alleen maar goed
.
quote:Op zondag 22 april 2012 21:37 schreef PriemGirl het volgende:
Trouwens... 2 nagels gescheurd gisterenIk kon wel janken
![]()
Noeeezzz ! Stel het even een weekje uitquote:Op zondag 22 april 2012 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
nu gaat mijn linkerarm tintelen. Straks zit ik dood op de bank
ik hoop hetquote:Op zondag 22 april 2012 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Noeeezzz ! Stel het even een weekje uit![]()
![]()
![]()
Maar straalt door van je rug??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |