Ik ben denk ik zo roze dat het gele gelijk heel erg opvalt, ik vind het ook heel lelijk bij mij. Die van Benefit staat me ook écht niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
RenRen, ik had eerst die vloeibare foundation van L 'Oréal, perfect match, maar bij de 2e verpakking die ik haalde hadden die hoeren er glittertjes in gedaan
Ik moet geen glitter op mijn bakkes.
Ik merk wel dat een klein beetje gele ondertoon mooier is in foundation, bij veel mensen. Echt weinig mensen zijn roze ondertoon heb ik het idee. Alleen moet je dus de goeie kleur en donkerte hebben en weinig foundation gebruiken en meeega goed blenden met een goeie kwast
Maar goed, niks moet, alles mag natuurlijk
you know I lurf yaquote:
ik vond jou niet zo roze hoorquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben denk ik zo roze dat het gele gelijk heel erg opvalt, ik vind het ook heel lelijk bij mij. Die van Benefit staat me ook écht niet.
Gezicht als een discobalIk heb Lumi Magique. Volgens mij zou die ook glitterend moeten zijn, maar ik zie geenglitters in het flesje
Dan leek het misschien zo in het licht van de Sephoraquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vond jou niet zo roze hoor
Maar die make up counter wijffies plamuren iedereen ook altijd zo enorm en weten áltijd de verkeerde kleur uit te kiezen
Die oude?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Die vent die zijn notebook jatte, gaat hij die nog dood maken of past dat niet in een films zoals deze?
Ben zelden echt goed geholpen bij make-up counters. Heb altijd het idee dat ze denken "da's toch een sloeber, die koopt toch niks" of "ik verkoop haar gewoon maar snel wat, dan heb ik ook mijn target weer binnen en kan ik weer door met denken wat mijn naam ook alweer was".quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan leek het misschien zo in het licht van de SephoraDat zou ook nog kunnen... Maar het is ook nog zo dat die van Benefit maar in één kleur een foundation heeft gemaakt, en die lichter en donkerder. Dus alles is dezelfde tint geel denk ik
[..]
Die oude?
Dat is Georgequote:Op zaterdag 21 april 2012 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ben zelden echt goed geholpen bij make-up counters. Heb altijd het idee dat ze denken "da's toch een sloeber, die koopt toch niks" of "ik verkoop haar gewoon maar snel wat, dan heb ik ook mijn target weer binnen en kan ik weer door met denken wat mijn naam ook alweer was".
En ja, die ouwe
Ik vind van wel altijd, maar die van mij woont niet bij mequote:Op zaterdag 21 april 2012 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je kleine zusje meenemen loik toocch
Ja? Zijn die fijn?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:59 schreef Puckzzz het volgende:
Copy paste uit een gesloten topique is kudt....
Anyways, ik gebruik foundation van Vichy en Clinique. Love them both
Zij was ook domquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Bij Chanel dan, met dat wijf dat dacht dat wij geen geld hebben voor een sjanello. En met haar zpesjiale manicure dop op elk chanelflesje.
die ouwe is George? Huh, nou snap ik er geen reet meer vanquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is George![]()
Nou, met die L'oreal ben ik wel goed geholpen. Maar verder dan dat gaat het verder ook niet. Bij de Sephora was dat wijf aan het bitchen over haar baas toen die achter haar stond en werd boos dat ik dat wijf niet z ag aankomen. Hallo, jij bent onprofessioneel bezig.
jazeker! Die van Vichy is wat droger (ergo, niet fijn voor de oudere huid) maar dekt beter. Die van Clinique is super maar erg duur.....quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind van wel altijd, maar die van mij woont niet bij me
[..]
Ja? Zijn die fijn?
JA.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mij helpen ze wel goed, misschien omdat ik boos kijk ofzo![]()
Of ik zie er rijk uit:') !!
Neutrogena heeft ook hele fijne foundation, maar helaas weer klote/niet verkrijgbaar in Nederland....quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:59 schreef Puckzzz het volgende:
Copy paste uit een gesloten topique is kudt....
Anyways, ik gebruik foundation van Vichy en Clinique. Love them both
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |