Het is geen auto gek. Verse ontsteking? Plug hoop ik? Of wou je er een hele bobine tegenaan gooien van 130 euro? Die hebben op een scooter niets te lijden. En qua sappen, als het een 4 takt is, dan klotst er in dat blok alleen carterolie en geen motorolie. En een brandstoffilter vervangen is net zo zinloos.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:55 schreef blup het volgende:
nouja geef 'm eens een klein beurtje? Verse ontsteking, olie, filters..
Zal 'm goed doen.
Je kunt er altijd een nieuwe bougie in draaienquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het is geen auto gek. Verse ontsteking? Plug hoop ik? Of wou je er een hele bobine tegenaan gooien van 130 euro? Die hebben op een scooter niets te lijden. En qua sappen, als het een 4 takt is, dan klotst er in dat blok alleen carterolie en geen motorolie. En een brandstoffilter vervangen is net zo zinloos.
Een bougie doet het of doet het niet. Die gaan niet half stuk. Maar het kan altijd en het zijn de kosten niet. Maar als ie loopt, dan loopt ie.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je kunt er altijd een nieuwe bougie in draaien.
Ben ik 't niet mee eens.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Een bougie doet het of doet het niet. Die gaan niet half stuk. Maar het kan altijd en het zijn de kosten niet. Maar als ie loopt, dan loopt ie.
Dan is de bougie zelf niet kapot.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:50 schreef blup het volgende:
Ding heeft een jaar stil gestaan he.. baat het niet dan schaadt het niet
[..]
Ben ik 't niet mee eens.
[ afbeelding ]
Kan toch af en toe niet vonken.. Kabel kan bij nat weer ook af en toe lekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |