SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo heel links als ik soms overkom ben ik nou ook weer nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:27 schreef KoningStoma het volgende:
Trouwens, zou Rossdale dan wel op hem stemmen?
Je bent gewoon een gekke cougar mayne.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:35 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zo heel links als ik soms overkom ben ik nou ook weer niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:38 schreef Rossdale het volgende:
Tsk, ik ben een dagje touren met de motor en als ik thuis kom zie ik dat het halve land in rep en roer is
Als ik er niet ben dan loopt het ook weer direct in het honderd he
Jij en ik Tauch,wij hervormen Nederland! We beginnen sowieso met het onderwijs, we schaffen het VMBO en het MBO af,daarna breiden we de politie uit met speciale kinderpolitie en bejaardenpolitie,verhogen de AOW-leeftijd naar 80,breiden de hypotheekrente nog verder uit,schoppen iedereen zonder Nederland paspoort verplicht naar Limburg samen met alle criminelen en we gooien de grenzen compleet dicht!quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:35 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zo heel links als ik soms overkom ben ik nou ook weer niet
Limburgquote:Op zondag 22 april 2012 00:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij en ik Tauch,wij hervormen Nederland! We beginnen sowieso met het onderwijs, we schaffen het VMBO en het MBO af,daarna breiden we de politie uit met speciale kinderpolitie en bejaardenpolitie,verhogen de AOW-leeftijd naar 80,breiden de hypotheekrente nog verder uit,schoppen iedereen zonder Nederland paspoort verplicht naar Limburg samen met alle criminelen en we gooien de grenzen compleet dicht!
En een verbod op jonge kaas zeker. Ja nee bedankt.quote:Op zondag 22 april 2012 00:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij en ik Tauch,wij hervormen Nederland! We beginnen sowieso met het onderwijs, we schaffen het VMBO en het MBO af,daarna breiden we de politie uit met speciale kinderpolitie en bejaardenpolitie,verhogen de AOW-leeftijd naar 80,breiden de hypotheekrente nog verder uit,schoppen iedereen zonder Nederland paspoort verplicht naar Limburg samen met alle criminelen en we gooien de grenzen compleet dicht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |