Die perks.quote:
Wordt idd wel een beetje onoverzichtelijk zo.quote:Op maandag 23 april 2012 12:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die perks.Je mag hopen dat veel van dit lijstje niet legit is.
c. Elite – if quickdraw is active – the circle will fill in 1.5 seconds.quote:Op maandag 23 april 2012 12:43 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wordt idd wel een beetje onoverzichtelijk zo.
quote:Op maandag 23 april 2012 12:48 schreef SoldMayor het volgende:
De perks die in die lijst staan zijn ook alleen de nieuwe.
Alle andere 300 perks worden hier niet gemeld.
Dat nieuwe kniven klinkt wel heerlijk moet ik zeggenquote:Op maandag 23 april 2012 12:43 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wordt idd wel een beetje onoverzichtelijk zo.
Kan idd wel grappig zijn ja.quote:Op maandag 23 april 2012 12:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat nieuwe kniven klinkt wel heerlijk moet ik zeggen
Geweldig ja. Voor als je een hitmarker bij de 1ste krijgt..heb je reserve.quote:Op maandag 23 april 2012 12:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat nieuwe kniven klinkt wel heerlijk moet ik zeggen
Engine van COD is inderdaad prima. Klopt het nou dat de volgende patch van BF pas bij de CQ mappack komt?quote:Op maandag 23 april 2012 12:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kan idd wel grappig zijn ja.
Trouwens hoeft er geen nieuwe engine bij cod. Zoals het nu is, is het best oke.
Ze kennen de engine helemaal en stel dat er andere komt krijg je waarschijlijk net zo'n gefaal als bij BF3 nu.
DICE kennende welquote:Op maandag 23 april 2012 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Engine van COD is inderdaad prima. Klopt het nou dat de volgende patch van BF pas bij de CQ mappack komt?
Werkt prima, maar mist vernieuwing. Als je kijkt hoe Epic de UE3 steeds update, weet je hoe het ook kan.quote:Op maandag 23 april 2012 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Engine van COD is inderdaad prima. Klopt het nou dat de volgende patch van BF pas bij de CQ mappack komt?
Ik heb liever iets dat prima werkt dan iets vernieuwend wat faaltquote:Op maandag 23 april 2012 13:14 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Werkt prima, maar mist vernieuwing. Als je kijkt hoe Epic de UE3 steeds update, weet je hoe het ook kan.
Maar het werkt niet.quote:Op maandag 23 april 2012 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb liever iets dat prima werkt dan iets vernieuwend wat faalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog gayer dan Apple, hoe kunnen ze het verzinnen. Maak eerst maar eens een telefoon met een fatsoenlijke accu die het langer dan een dag volhoudt voordat je trots gaat lopen verkondigen dat "slimme technologie een natuurlijk onderdeel van je leven wordt"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |