En dan zeggen dat ie geen tijd heeft om series te kijkenquote:Op zondag 22 april 2012 15:18 schreef Kutstudent het volgende:
In 2 weken tijd ME en ME2 er op insanity doorheen gejankt. Nu begonnen aan ME3 weer.Maar allejezus, wat een goeie serie is het.
Ja jonge ik had toen echt geen zin in dat gemekker van die beunhaas uit Boxtel.quote:Op zondag 22 april 2012 15:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Beter kom je gewoon vanavond FIFA doen gekk
Waarom zou ik allemaal series gaan kijken als ik dit veel leuker vind?quote:Op zondag 22 april 2012 15:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ie geen tijd heeft om series te kijken
quote:Op zondag 22 april 2012 15:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja jonge ik had toen echt geen zin in dat gemekker van die beunhaas uit Boxtel.Vanavond doe ik wel paar potjes mee.
Uhm? Ging toch over dat je er geen tijd voor had?quote:Op zondag 22 april 2012 15:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarom zou ik allemaal series gaan kijken als ik dit veel leuker vind?
Ajax wint waarschijnlijk welquote:Op zondag 22 april 2012 17:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
PSV heeft de laatste weken de punten gepakt met meer geluk dan wijsheid. Ajax is ook niet spetterend vandaag tot nu toe
Die heb je nuquote:Op zondag 22 april 2012 17:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als de eerste erin ligt zullen ze wel redelijk makkelijk uitlopen maar dan moeten ze eerst die goal maken he
Vieze troepquote:Op zondag 22 april 2012 17:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Voortaan beetje rustig aan met die breezers.
Geweldig dit, het volgende filmpje "koelingsprocessoren" was ook erg goed, heb weer veel geleerd!quote:
Een spuitje moet dat krijgen. Een spuitje!quote:
Moet ja ?quote:Op zondag 22 april 2012 19:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Een spuitje moet dat krijgen. Een spuitje!
Weet je wat het is met "moeten"? Het is eigenlijk een compromis dat je sluit, waarbij hetgeen dat gedaan wordt, voor een veel voordeligere situatie zorgt, dan wanneer dat niet gedaan wordt. Bijvoorbeeld, Ik moet werken, anders heb ik geen geld.quote:Op zondag 22 april 2012 19:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Een spuitje moet dat krijgen. Een spuitje!
Als je iets copy/paste MOET je het wel goed doen, anders sta je voor lul.quote:Op zondag 22 april 2012 19:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Weet je wat het is met "moeten"? Het is eigenlijk een compromis dat je sluit, waarbij hetgeen dat gedaan wordt, voor een veel voordeligere situatie zorgt, dan wanneer dat niet gedaan wordt. Bijvoorbeeld, Ik moet werken, anders heb ik geen geld.
In dit geval kan je dus kiezen om dat mens een spuitje te geven, of om steeds dat mens tegen te blijven komen.
Weet je wat het is met "moeten"? Het is eigenlijk een compromis dat je sluit, waarbij hetgeen dat gedaan wordt, voor een veel voordeligere situatie zorgt, dan wanneer dat niet gedaan wordt. Bijvoorbeeld, Ik moet werken, anders heb ik geen geld.quote:Op zondag 22 april 2012 19:27 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als je iets copy/paste MOET je het wel goed doen, anders sta je voor lul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |