Nee, ruit is gebarsten door de hitte en er is allemaal hars uit het hout gekomen...quote:Op zondag 22 april 2012 07:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is klote![]()
Je schuurdeur op de onderste foto, al eerder inbraakpoging gehad o.i.d. ??
Komt er ook nog eens bij dus, klote manquote:Op zondag 22 april 2012 09:02 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nee, ruit is gebarsten door de hitte en er is allemaal hars uit het hout gekomen...
Ik neem aan van welquote:Op zondag 22 april 2012 09:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Komt er ook nog eens bij dus, klote manWel voor verzekerd neem ik aan?
Nicequote:Op zondag 22 april 2012 09:50 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel
Morgen de verzekering even bellen....net aangifte gedaan en om vervanging van alles gevraagd bij onze aannemer.
Nee, je moet concluderen dat sporters achterlijke mongolen zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 08:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Als je ziet hoeveel sporters God bedanken voor hun overwinning en als je tegelijkertijd de ellende in de wereld bekijkt, moet je haast concluderen dat God zich alleen om wielrennen, voetbal en tennis bekommert.
quote:Op zondag 22 april 2012 11:55 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee, je moet concluderen dat sporters achterlijke mongolen zijn.
Dat idee heb ik bijna alleen met kogelstoters en kogelslingeraars.quote:Op zondag 22 april 2012 11:55 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 april 2012 11:55 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik moet niks...quote:Op zondag 22 april 2012 11:55 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Weet je wat het is met "moeten"? Het is eigenlijk een compromis dat je sluit, waarbij hetgeen dat gedaan wordt, voor een veel voordeligere situatie zorgt, dan wanneer dat niet gedaan wordt. Bijvoorbeeld, Ik moet werken, anders heb ik geen geld.quote:
Kaas is goed voor een tosti en dan houd het wel een beetje op. Gister toevallig pizza Quattro Formaggi opquote:Op zondag 22 april 2012 12:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jawel. Belasting betalen. En oude kaas eten
Word je niet moe van jezelf?quote:Op zondag 22 april 2012 12:38 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Weet je wat het is met "moeten"? Het is eigenlijk een compromis dat je sluit, waarbij hetgeen dat gedaan wordt, voor een veel voordeligere situatie zorgt, dan wanneer dat niet gedaan wordt. Bijvoorbeeld, Ik moet werken, anders heb ik geen geld.
In dit geval kan je dus kiezen om iets te concluderen, of om voor een minder rationeel persoon aangezien te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |