Let's try....quote:Op maandag 23 april 2012 17:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Net of daar hier een fatsoenlijke discussie over te voeren is
Ik zie dit op zich nog wel zitten. Houden ze misschien ook wat meer rekening met onderwijs als die kut PVV is opgekankerd.quote:Op maandag 23 april 2012 17:34 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Let's try....
Ik gok zelf op wederom een paarse constructie op basis van de laatste peiling:
VVD: 37 zetels
PVDA: 27 zetels
D66: 13 zetels
=
77 zetels.
Desnoods aangevuld met Groen Links.
Dan kan er eindelijk hervormd worden maar wel met de hand op de knip. Geen MAGNIET-politiek van die gristenen meer
Paars lijkt me een mooi kabinet. Ik ga zelf voor D66quote:Op maandag 23 april 2012 17:34 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Let's try....
=
77 zetels.
Dan kan er eindelijk hervormd worden maar wel met de hand op de knip. Geen MAGNIET-politiek van die gristenen meer
Ik twijfel nog hevig, altijd VVD gestemd maar die hebben me de laatste anderhalf jaar zeer teleurgesteld met hun meestemmen met CDA rondom weigerambtenaren/godsdienstlastering en hun rare downloadverbodquote:Op maandag 23 april 2012 17:38 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Paars lijkt me een mooi kabinet. Ik ga zelf voor D66
Zolang studenten nog tijd hebben om 18 uur per dag te gamen ipv te werken, hebben jullie niets te klagen.quote:Op maandag 23 april 2012 17:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zie dit op zich nog wel zitten. Houden ze misschien ook wat meer rekening met onderwijs als die kut PVV is opgekankerd.
De VVD heeft mij in die zin teleurgesteld dat ze helemaal niet zo liberaal zijn als ze beweren. Een wietpas willen invoeren, koopzondagen verbieden en moeilijk doen over euthanasie, dat is geen liberalisme.quote:Op maandag 23 april 2012 17:41 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik twijfel nog hevig, altijd VVD gestemd maar die hebben me de laatste anderhalf jaar zeer teleurgesteld met hun meestemmen met CDA rondom weigerambtenaren/godsdienstlastering en hun rare downloadverbod
Exact. Moest allemaal van dat gore CDA en VVD ging zonder morren mee met hun VERBOTEN-politiek. Blijf bij je standpunten en hou gvd je rug recht.quote:Op maandag 23 april 2012 17:43 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
De VVD heeft mij in die zin teleurgesteld dat ze helemaal niet zo liberaal zijn als ze beweren. Een wietpas willen invoeren, koopzondagen verbieden en moeilijk doen over euthanasie, dat is geen liberalisme.
Als je gewoon een hele dag werkt en niet op je telefoon facebookt op je "papadag" dan gaat hij met gemak 2 dagen mee.quote:Op maandag 23 april 2012 17:31 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]![]()
Als je de hele dag niets doet met je telefoon wel ja, anders is ie makkelijk binnen een dag leeg.
quote:Op maandag 23 april 2012 17:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je gewoon een hele dag werkt en niet op je telefoon facebookt op je "papadag" dan gaat hij met gemak 2 dagen mee.
Kuch langstudeerboete kuchquote:Op maandag 23 april 2012 17:41 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Zolang studenten nog tijd hebben om 18 uur per dag te gamen ipv te werken, hebben jullie niets te klagen.
Dat zeg ikquote:Op maandag 23 april 2012 17:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je gewoon een hele dag werkt en niet op je telefoon facebookt op je "papadag" dan gaat hij met gemak 2 dagen mee.
SP wil niet regeren, zit in hun aard om altijd oppositie te voeren omdat hun idiote plannen bij voorbaat kansloos en onuitvoerbaar zijn.quote:Op maandag 23 april 2012 17:56 schreef Rossdale het volgende:
Deze VVD had weinig opties en moest wel buigen voor de CDA standpuntjes en het geneuzel van Wilders.
Ik ben bang dat de SP groot gaat worden (en de PvdA te klein om samen met VVD wat te kunnen) en dat je dan helemaal een onwerkbare verdeling van zetels krijgt.
Ik zit nu op 1 dag en 16 uur, nog 53% batterij over en zowel wifi als 3g staan gewoon aan.quote:Op maandag 23 april 2012 17:57 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Ik gebruik mijn X heel veel (muziek, twitter, facebook, whatsapp, camera, mail, browser, nieuwsapps, mail & agenda) en doe er dus nooit een dag mee zonder hem tussendoor op te laden.
Ik weet niet hoe het met jouw batterij/telefoon zit, maar met alle telefoons die ik heb gehad, gaan ze sneller leeg naarmate ze leger zijn. Het 1e streepje gaat een dag mee. De laatste 4 maar 2 uur.quote:Op maandag 23 april 2012 18:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zit nu op 1 dag en 16 uur, nog 53% batterij over en zowel wifi als 3g staan gewoon aan.
Gebruik hem voor facebook, agenda, mails kijken, youtube, fok!, wat spelletjes etc.... Snap echt niet hoe je zo'n ding binnen een dag leegtrekt tenzij je constant video's afspeelt
Lijkt mij een goede optie.quote:Op maandag 23 april 2012 17:34 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Let's try....
=
77 zetels.
Dat is met alle accu's zo.quote:Op maandag 23 april 2012 18:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jouw batterij/telefoon zit, maar met alle telefoons die ik heb gehad, gaan ze sneller leeg naarmate ze leger zijn. Het 1e streepje gaat een dag mee. De laatste 4 maar 2 uur.
non stop FOK updatenquote:Op maandag 23 april 2012 18:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zit nu op 1 dag en 16 uur, nog 53% batterij over en zowel wifi als 3g staan gewoon aan.
Gebruik hem voor facebook, agenda, mails kijken, youtube, fok!, wat spelletjes etc.... Snap echt niet hoe je zo'n ding binnen een dag leegtrekt tenzij je constant video's afspeelt
Koop dan een 3310.quote:Op maandag 23 april 2012 17:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 april 2012 18:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van die derde plek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |