Kan, maar das ook prima te omzeilen door "apenstaartje" of "at" te gebruiken ipv @quote:Op zondag 22 april 2012 17:35 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
wordt dat er dan niet uitgefilterd dan? Kan me voorstellen dat ze de uitgaande berichten scannen op "@" en dat woord er dan uit halen...
Wordt op RP er niet uitgefilterd...eigen ervaring.quote:Op zondag 22 april 2012 17:40 schreef marcokloon het volgende:
Heeft iemand ervaring ermee dat het inderdaad eruit wordt gefilterd? (op welke site dan ook)
Thnx!quote:Op zondag 22 april 2012 17:42 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Wordt op RP er niet uitgefilterd...eigen ervaring.
Op Pepper heb ik er vorig jaar wel een ban door gekregen
Om je verwachtingen te temperen: 85% kans dat je niets hoort...quote:Op zondag 22 april 2012 18:02 schreef freshy98 het volgende:
Right. Aangemeld op OkCupid dus.
Zie meteen match met een foto die mij aanspreekt.
Profiel bevalt ook nog eens erg goed, dus een zooi vragen beantwoord.
Komt ook nog aardig overeen.
Maar een bericht gestuurd. Eens kijken hoe het gaat.
Daarom en verder kan je op Okcupid genoeg leuke testjes doenquote:Op zondag 22 april 2012 18:09 schreef freshy98 het volgende:
Met dit soort dingen ga ik altijd uit van het slechtste. Kan het alleen maar meevallen.
Okcupid is zeker een leuke site voor de testjes en de vragen. na 2 dagen ook al 3 reacties zonder dat ik er echt moeite voor heb gedaan.quote:Op zondag 22 april 2012 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom en verder kan je op Okcupid genoeg leuke testjes doen
Klinkt wel leuk, weet alleen niet op hoeveel sites ik me dan uiteindelijk wel niet ga aanmelden als ik alles zo hoorquote:Op zondag 22 april 2012 19:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Okcupid is zeker een leuke site voor de testjes en de vragen. na 2 dagen ook al 3 reacties zonder dat ik er echt moeite voor heb gedaan.
En dan issie woensdag opeens 'ziek'quote:Op zondag 22 april 2012 22:00 schreef eefje801 het volgende:
Date was van beide kanten voor herhaling vatbaar is huidige stand van zaken
Veel gebeurd? Even teruglezen
Oh en zit nu met Radioman op msn. Om te bewijzen dat hij woensdag écht tijd heeft en komt heeft hij zijn weekagenda in een bericht geplaatst.
Als dat zo was geweest had ie wel eerder tijd gemaakt.quote:Op zondag 22 april 2012 22:14 schreef eefje801 het volgende:
Ha ha ja dat kan, dat hij ziek is. Of inderdaad wanhopig. Misschien hoopt ie te scoren en staat hij al twee jaar droog.
quote:Op zondag 22 april 2012 22:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als dat zo was geweest had ie wel eerder tijd gemaakt.
Benieuwd wie gelijk heeftquote:
'Sorry, het wordt later dan ik verwacht had dus ik kan niet komen.'quote:Op zondag 22 april 2012 22:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Benieuwd wie gelijk heeftHij zei net dat hij dus een klus heeft buiten mijn stad maar dat hij écht terug rijdt hoor!!!!! Nou.. het is me wat met die Radioman.
Ha haquote:Op zondag 22 april 2012 22:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
'Sorry, het wordt later dan ik verwacht had dus ik kan niet komen.'
Sorry hoor, ik wil niet jouw hoop de grond in boren, maar ik zou sowieso al niet meer met hem af willen spreken. Word nogal cynisch van al die afzeggingenquote:Op zondag 22 april 2012 22:19 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha haAls je gelijk hebt win je iets. ik weet nog niet wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |